Lsass Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) CYDIASTORE ONLINE! Les alt her: http://iphonen.net/index.php?subaction=sho...amp;ucat=1& Endret 7. mars 2009 av Lsass Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som har hørt noe mer om hvordan de ligger an med jailbreak til ipod touch 2g? Det har kommet en jailbreak til Ipod Touch 2G, men det er kun thetered version. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 trenger hjelp med vnc. når jeg skal connecte meg til pcen så kommer denne meldingen fram: "Host has closed the session" noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
sv1_3ivind Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Jeg har ALLTID uflaks når det gjelder nye ting. Alltid! Slår aldri feil. Fikk iPod touch 2.G til jul (har hatt lyst på den lenge, og kunne nesten alt om den da jeg fikk den, fordi jeg har lest så mye om den ) Så, for å beskytte herligheten kjøpte jeg et hard case etui/skin fra Griffin, kalt Wave case. Satte det på iPoden, og den passet helt perfekt. Men, når jeg så prøver å få det av igjen, sitter den øverste halvdelen HELT fast, går ikke ann å rikke på den engang :S Er livredd for å ødelegge noe på iPoden, så vil ikke prøve å få det av mer. Det som er dumt er at jeg så vidt kan skimte noe som ligner på riper i aluminiumsbelegget, som ikke var der fra før av. Hva skal jeg gjøre? Reklamere til eplehuset (kjøpte det der), eller bare la det være sånn? http://www.griffintechnology.com/products/wave-for-ipod ^ | | Link til produktet Edit: Fikk det av Har faen meg det samme problemet, hvordan fikk du den av? Min sitter dønn fast Du må bare dra skikkelig hardt elns. Det var det jeg gjorde... Edit: Så at du fikk det av Endret 10. mars 2009 av sv1_3ivind Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hva er forskjellen på Winterboard og Summerboard? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hva er forskjellen på Winterboard og Summerboard? Akkurat det samme. To forskjellige navn. Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er akkurat det samme ja, men WinterBoard er nye SummerBoard. SummerBoard var før Lenke til kommentar
epqr Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Jeg ville heller sagt langt ifra det samme. Å si det var det samme ville hvert det samme som å si at en gameboy og en xbox 360 er akuratt det samme. Summerboard ga deg muligheten til å putte på en bakgrunn, endre ikoner, og noen få fler ting. Winterboard gir deg muligheten til å theme nesten hva som helst. Det er også lagd av en helt annen person, og kodet på en ganske annen måte. edit:leif Endret 10. mars 2009 av epqr Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Jeg ville heller sagt langt ifra det samme. Å si det var det samme ville hvert det samme som å si at en gameboy og en xbox 360 er akuratt det samme. Summerboard ga deg muligheten til å putte på en bakgrunn, endre ikoner, og noen få fler ting. Winterboard gir deg muligheten til å theme nesten hva som helst. Det er også lagd av en helt annen person, og kodet på en ganske annen måte. edit:leif Det var en veldig dårlig sammenligning. Kan si at Winterboard er mer hovedprogrammet mens Summerboard er et av de mindre som hører til Winterboard. Summerboard er en eldre versjon av Winterboard. Endret 10. mars 2009 av Ari Gold Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Eldre versjon mener du Edland? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 JA! Faen så pirkete du er a Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hehe, for morro skyld vettu Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg har en CD lagt inn med masse sanger av mange forskjellige artister. Utrolig irriterende at i cover flow kommer albumbildet opp, og på artist står det navnet på første artist på cd'en, ikke various artists, diverse artister el. lign. Mulighet for å ornde dette? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Jeg har en CD lagt inn med masse sanger av mange forskjellige artister. Utrolig irriterende at i cover flow kommer albumbildet opp, og på artist står det navnet på første artist på cd'en, ikke various artists, diverse artister el. lign. Mulighet for å ornde dette? Link til forklaring. Endret 10. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 huh? Fant ikke noe der? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Da får jeg prøve å legge det her. Når du har valgt en sang. Når du har valgt flere. Pass på at det ikke står noe på album-artist eller skriv det samme på alle. Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nå har untethered kommet til 2G jailbreaken, dvs man slipper å bruke PC for å boote. Bruk den samme metoden men legg til filen i tråden under til i den Custom firmwaren du lager http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=155770 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hyggelig å høre gode nyheter på den fronten Vet noen om guider eller lignende jeg kan imponere folk med? Lenke til kommentar
epqr Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg ville heller sagt langt ifra det samme. Å si det var det samme ville hvert det samme som å si at en gameboy og en xbox 360 er akuratt det samme. Summerboard ga deg muligheten til å putte på en bakgrunn, endre ikoner, og noen få fler ting. Winterboard gir deg muligheten til å theme nesten hva som helst. Det er også lagd av en helt annen person, og kodet på en ganske annen måte. edit:leif Det var en veldig dårlig sammenligning. Kan si at Winterboard er mer hovedprogrammet mens Summerboard er et av de mindre som hører til Winterboard. Summerboard er en eldre versjon av Winterboard. Absolutt ikke. Selv om winterboard og summeboard begge themer ipoden, betyr ikke dette at summerboard er en tidligere versjon av winterboard. Igjen med et eksempel; det blir som å si at Xbox 360 er en nyere versjon av playstation 2. Summerboard er utviklet av nullriver (folkene bak installer 1-3), mens winterboard er utviklet av Jay freeman (saurik, utvikleren av cydia), Winterboard er en erstating for summerboard, ikke en direkte etterfølger. Du kan heller ikke si at summerboard 'hører' til winterboard, da summerboard kom lenge før winterboard. edit: leif Endret 11. mars 2009 av epqr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå