Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ALLTID uflaks når det gjelder nye ting. Alltid! Slår aldri feil. Fikk iPod touch 2.G til jul (har hatt lyst på den lenge, og kunne nesten alt om den da jeg fikk den, fordi jeg har lest så mye om den :p)

Så, for å beskytte herligheten kjøpte jeg et hard case etui/skin fra Griffin, kalt Wave case. Satte det på iPoden, og den passet helt perfekt. Men, når jeg så prøver å få det av igjen, sitter den øverste halvdelen HELT fast, går ikke ann å rikke på den engang :S

Er livredd for å ødelegge noe på iPoden, så vil ikke prøve å få det av mer. Det som er dumt er at jeg så vidt kan skimte noe som ligner på riper i aluminiumsbelegget, som ikke var der fra før av.

Hva skal jeg gjøre? Reklamere til eplehuset (kjøpte det der), eller bare la det være sånn?

 

http://www.griffintechnology.com/products/wave-for-ipod

^

|

|

Link til produktet

 

Edit: Fikk det av :D

Har faen meg det samme problemet, hvordan fikk du den av? Min sitter dønn fast :p

 

Du må bare dra skikkelig hardt elns. Det var det jeg gjorde...

 

Edit: Så at du fikk det av :p

Endret av sv1_3ivind
Lenke til kommentar

Jeg ville heller sagt langt ifra det samme. Å si det var det samme ville hvert det samme som å si at en gameboy og en xbox 360 er akuratt det samme. Summerboard ga deg muligheten til å putte på en bakgrunn, endre ikoner, og noen få fler ting. Winterboard gir deg muligheten til å theme nesten hva som helst. Det er også lagd av en helt annen person, og kodet på en ganske annen måte.

 

edit:leif

Endret av epqr
Lenke til kommentar
Jeg ville heller sagt langt ifra det samme. Å si det var det samme ville hvert det samme som å si at en gameboy og en xbox 360 er akuratt det samme. Summerboard ga deg muligheten til å putte på en bakgrunn, endre ikoner, og noen få fler ting. Winterboard gir deg muligheten til å theme nesten hva som helst. Det er også lagd av en helt annen person, og kodet på en ganske annen måte.

 

edit:leif

 

Det var en veldig dårlig sammenligning. Kan si at Winterboard er mer hovedprogrammet mens Summerboard er et av de mindre som hører til Winterboard. Summerboard er en eldre versjon av Winterboard.

Endret av Ari Gold
Lenke til kommentar
Jeg ville heller sagt langt ifra det samme. Å si det var det samme ville hvert det samme som å si at en gameboy og en xbox 360 er akuratt det samme. Summerboard ga deg muligheten til å putte på en bakgrunn, endre ikoner, og noen få fler ting. Winterboard gir deg muligheten til å theme nesten hva som helst. Det er også lagd av en helt annen person, og kodet på en ganske annen måte.

 

edit:leif

 

Det var en veldig dårlig sammenligning. Kan si at Winterboard er mer hovedprogrammet mens Summerboard er et av de mindre som hører til Winterboard. Summerboard er en eldre versjon av Winterboard.

 

Absolutt ikke. Selv om winterboard og summeboard begge themer ipoden, betyr ikke dette at summerboard er en tidligere versjon av winterboard. Igjen med et eksempel; det blir som å si at Xbox 360 er en nyere versjon av playstation 2. Summerboard er utviklet av nullriver (folkene bak installer 1-3), mens winterboard er utviklet av Jay freeman (saurik, utvikleren av cydia), Winterboard er en erstating for summerboard, ikke en direkte etterfølger. Du kan heller ikke si at summerboard 'hører' til winterboard, da summerboard kom lenge før winterboard.

 

edit: leif

Endret av epqr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...