Irrelevant Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Når jeg trykker Customize kommer det opp et bilde av en høne, og etter noen sekunder går iPoden tilbake til hovedmenyen. Hva gjør jeg så? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Når jeg trykker Customize kommer det opp et bilde av en høne, og etter noen sekunder går iPoden tilbake til hovedmenyen. Hva gjør jeg så? customaize her finner du en rapidshare.com fil som er en costumize fil som har blitt endret, denne skal du bytte med samme fil som ligger på podden, og alle filene under mappene der du legger denne skal ha 755 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ok, HVA burde jeg laste ned da? Av spill og sakar? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ok, HVA burde jeg laste ned da? Av spill og sakar? Hva med NES Emulator? http://gizmodo.com/gadgets/gizmodo-test/ip...sted-286854.php Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har hørt noe om at når man syncer bilder til touch med Windows og iTunes blir bildene skalert ned til 320x480, er dette sant? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Virket sånn hvertfall da jeg overførte et bilde på 1600x1200. Skulle ikke zoome mye før bildet ble uskarpt. Lenke til kommentar
active-x Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 bildene blir i hvertfall nedskalert, men er usikker på om det blir så lavt. men noen som vet om det er mulig å få nye kodeker innpå? som xvid osv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 ikke noe codecer enda, tror divx/xvid må støttes i HW så det er ikke sikkert dette kommer... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 ikke noe codecer enda, tror divx/xvid må støttes i HW så det er ikke sikkert dette kommer... Feil. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 du burde lære deg itunes, er ikke så vanskelig.slik jeg bruker Ipod og iTunes er at all sync er skrudd av og manuell tilordning av musikk.slik at jeg kan legge til hva jeg vill og slette hva jeg vill uten å ha den syncet... Prøver så godt jeg kan, klarer nå å få over og slette en og en fil uten noe tull. Video podcaster derimot... om jeg legger video podcastene i en spilliste og overfører spillisten via menyen i venstremargen så får jeg kun lyden med. Og i menyen for synking er eneste opsjon å få synket absolutt alt. Det er en meny for synking av kun noen podcaster, men for å aktivere menyen må man krysse av for synkronisering og da synkes/slettes absolutt alt. Er det i det hele tatt noen i Apple som tester disse produktene før de sendes ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) fiksa litt mer på Touchen nå, med SummerBoard: Endret 15. oktober 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
messo Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er når jeg ser slike meny screenshots at jeg forstår hvorfor Apple vil hindre 3. parts programvare ... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nå har problemene med min spiller økt ytterligere. Avspilling av video feiler på mange forskjellige måter: -kun lyd og stillbilde -ingen lyd og stillbilde -viser kun et par sekunder film og kræsjer så. -kræsjer straks filmavspilling begynner -gir feilmelding om at video ikke kan avspilles Også lydfiler har den begynt å få problemer med: -tidsangivning feiler -man kan ikke navigere i lydfil -taster på skjerm virker ikke ved avspilling av lyd Og nå skal Apple ha flere tusen kroner og ha meg til å godta en ansvarsfraskrivelse uten like for å reparere skrotpilleren som jeg nettopp har fått. Jeg vil på det sterkeste advare alle mot Apple og mot denne spilleren. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er når jeg ser slike meny screenshots at jeg forstår hvorfor Apple vil hindre 3. parts programvare ... Hehe. Delvis enig. Syns den var stilig til en viss grad. Den slo derimot ikke orginal-temaet, men jeg har sett værre tema-voldtekter på andre ting Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Et tips: Nå har de iPod Touch inne på Eplehuset i Bergen, enhetene som er der er reservert, men de har en demomodell som man kan teste. Jeg må si jeg ble ganske imponert, den touchskjermen er pinlig nøyaktig, og veldig skarp! Youtube pluginen fungerte også strålende. Men jeg fikk ikke testet lyden. Lenke til kommentar
Weralife Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er det mulig med "drag and drop" ? Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er det mulig med "drag and drop" ? Det er det. Så det i en av apple-sine videoer. Tror det var i instillingene (hvor man kan bestemme snarveisikonene), så kunne du bare dra-og-slippe inn ikonene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Er det mulig med "drag and drop" ? Det er det. Så det i en av apple-sine videoer. Tror det var i instillingene (hvor man kan bestemme snarveisikonene), så kunne du bare dra-og-slippe inn ikonene. nei du kan ikke flytte rundt på ikonene så lett, enten må du bruke Customize.app, eller forandre Plist manuellt. Endret 15. oktober 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Da er min iPod touch kommet. Overfører filer og skal hacke den nå! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Snakket med humac idag og de håpet/regnet muligens med at de fikk in touch'er på torsdag/fredag, så jeg krysser fingrene. Har fri fra jobben på fredag, så hadde passet med en touch da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå