Kurt Grusom Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har lett overalt på Cydia, også der du nevner. Finner ikke. hva er 'å logge inn med ssh'? (Btw, var det ikke deg jeg nettopp hjalp i en play.com-spørsmåls-tråd en plass? ) Lenke til kommentar
epqr Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Haha ja Glem ssh last ned DiskAid, Velg 'see root' (eller noe lignende) og naviger til /Applications (eller (/var/stash/Applications.****** som den egentlig heter), og slett mappen som heter det du kalte categories-mappen din. Endret 3. mars 2009 av epqr Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dét førte til at 1) mappene ligger fremdeles i menyen 2) Når jeg går inn på mappene som fortsatt ligger der, blir jeg kastet ut igjen til hovedmenyen. Da er jo spørsmålet hvor appsene som lå der inne ble av? EDIT: etter å ha slått den helt av, forsvant mappene fra menyen. Men hvor ble av alle appsene som lå inni mappene? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Trenger virkelig svar på hvordan jeg får tilbake appsene masse viktige der, bl.a. Safari.. Edit: etter nøye gjennomsyn ser det fatisk ut til at det er mer eller mindre bare de 'originale' appsene som lå i den slettede mappen som ikke har dukket opp igjen - blant annet Safari og Maps.. Endret 3. mars 2009 av Kurt Grusom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nå vet jeg nøyatig hvilke ikoner jeg mangler: Safari, Youtube og Maps. Safari vet jeg er der en plass, fordi det gikk an å åpne linker i en mail, så jeg regner med at det kun er ikonene som har rotet seg bort. Hva gjør jeg? Begynner å bli smådesperat her nå.. Selv ikke full reset av innstillinger fikk dem tilbake.. Lenke til kommentar
claes Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Regner med at du har prøvd å respringe (eller reboote)? Endret 3. mars 2009 av Claes91 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Skru av og på? Yes sir. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Haha, problem solved! De hadde blitt huket av i bosspref eller hva det er den appen heter småflaut.. Takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Wohoo, da kom klokka mi Timex ironman icontrol, klokke med trådløs fjernkontroll for ipod. Funker som bare f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 http://www.amazon.com/Timex-Unisex-Ironman...0205&sr=1-1 Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Har dere sett at Cydia nå vil komme med en butikk? Selge applikasjoner på samme måte som appstore? sjekk her: http://iphonen.net/index.php?subaction=sho...amp;ucat=1& Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 virket kult. håper det blir bra. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det vil bety at man egentlig ikke trenger å jailbreake ipoden sin? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Man må vel jailbreake for å få Cyndia Store? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Sannsynligvis. Når lanseres tjenesten? Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Cydia er per dags dato kun tilgjengelig ved å jailbreake ja : ) Det jeg hørte var at Cydiastore skulle lanseres i dag, den 07. mars. dere kan lese enda mer her: http://iphonen.net/index.php?subaction=sho...amp;ucat=1& Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 hvis du går inn på cydia så kan du lese mer på en link som er øverst på "home" siden. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 for de som lurte er nå cydia store åpen. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som har hørt noe mer om hvordan de ligger an med jailbreak til ipod touch 2g? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå