Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha ja :p

 

Glem ssh

 

last ned DiskAid, Velg 'see root' (eller noe lignende) og naviger til /Applications (eller (/var/stash/Applications.****** som den egentlig heter), og slett mappen som heter det du kalte categories-mappen din.

Endret av epqr
Lenke til kommentar

Dét førte til at

1) mappene ligger fremdeles i menyen

2) Når jeg går inn på mappene som fortsatt ligger der, blir jeg kastet ut igjen til hovedmenyen. Da er jo spørsmålet hvor appsene som lå der inne ble av?

 

EDIT: etter å ha slått den helt av, forsvant mappene fra menyen. Men hvor ble av alle appsene som lå inni mappene?

Lenke til kommentar

Trenger virkelig svar på hvordan jeg får tilbake appsene :p masse viktige der, bl.a. Safari..

 

Edit: etter nøye gjennomsyn ser det fatisk ut til at det er mer eller mindre bare de 'originale' appsene som lå i den slettede mappen som ikke har dukket opp igjen - blant annet Safari og Maps..

Endret av Kurt Grusom
Lenke til kommentar

Nå vet jeg nøyatig hvilke ikoner jeg mangler: Safari, Youtube og Maps. Safari vet jeg er der en plass, fordi det gikk an å åpne linker i en mail, så jeg regner med at det kun er ikonene som har rotet seg bort. Hva gjør jeg? Begynner å bli smådesperat her nå..

Selv ikke full reset av innstillinger fikk dem tilbake..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...