Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har lagd noen ikoner til noen apps på ipoden min som jeg vil bytte.

jeg har jailbreaka den og har windows vista og lurer på hvordan jeg kan gjøre det. en guide hadde vært bra:D

er ikke helt sikker på hva du mener.

men kanskje denne kan hjelpe:

Hei, kan du fjerne den mobileinstallation linken og alle referanser til install*** og app*****?

Dette er veilledninger til piratkopiering og er ikke mulig å poste her pga retningslinjene.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
:(

 

Hvor lang tid tok det for deg? (Også rettet mot andre folk, helst i buskerud/østlandet)

 

Edit: Nettopp endret fra 3. mars til 25. februar :D

 

Antar du har bestilt fra applestore?

 

Min landet på gardermoen andre dagen. Derifra.. tok det 6 dager før jeg fikk den. Det verste var at UPS sa de var på døra mi fra dag 3. Ringte, og dem hadde vært her.. noe dem ikke var med tanke på at jeg var hjemme fra skole etc for å være her. Men ja, den 6 dagen etter at den var kommet til oslo blir jeg ringt opp av kontordama på universitet jeg går på, da hadde DHL(UPS hadde faktisk overlevert til DHL, noe som aldri blei nevnt til meg via ups kundeservice) Ikke aner jeg hvordan de fant ut at jeg gikk på det universitet, men da kunne jeg bare plukke den opp der.

 

Alt i alt, veldig lite fornøyd med leveringsmetoden og UPS spesielt, DHL hadde fått den dagen før og leverte jo fort. Men det var jo selvfølgelig verdt ventinga :D Storfornøyd med min Ipod touch v2 :)

Lenke til kommentar

Da har jeg fått min : D

 

Eneste minuset er at skjermfilmen jeg la på gjør bildet litt kornete, men det er vel egentlig ikke så farlig, i tillegg til at skjermen er mye mer behagelig å bruke med filmen på enn uten.

 

Uansett, noen som har noen linker til noen steder med kule wallpapers? : D

 

Edit: dobbelpost, sry

Endret av xBoffen
Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg få til hotmail på Mail programmet?

Min gratisperiode hadde visst gått ut på Izymail :(

 

Alternativt kan du laste ned mbox mail fra appstore. Det funker på samme måte som det medfølgende er post programmet. Du trenger bare e-post adresse og passord så er du i gang. Koster 55 kroner hvis jeg husker rett.

Lenke til kommentar
Jeg har ALLTID uflaks når det gjelder nye ting. Alltid! Slår aldri feil. Fikk iPod touch 2.G til jul (har hatt lyst på den lenge, og kunne nesten alt om den da jeg fikk den, fordi jeg har lest så mye om den :p)

Så, for å beskytte herligheten kjøpte jeg et hard case etui/skin fra Griffin, kalt Wave case. Satte det på iPoden, og den passet helt perfekt. Men, når jeg så prøver å få det av igjen, sitter den øverste halvdelen HELT fast, går ikke ann å rikke på den engang :S

Er livredd for å ødelegge noe på iPoden, så vil ikke prøve å få det av mer. Det som er dumt er at jeg så vidt kan skimte noe som ligner på riper i aluminiumsbelegget, som ikke var der fra før av.

Hva skal jeg gjøre? Reklamere til eplehuset (kjøpte det der), eller bare la det være sånn?

 

http://www.griffintechnology.com/products/wave-for-ipod

^

|

|

Link til produktet

 

Edit: Fikk det av :D

Har faen meg det samme problemet, hvordan fikk du den av? Min sitter dønn fast :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...