Lsass Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Heisann. Er det noen mulighet for å enkelt ta en backup av hele iPod Touch'en min? Hadde vært greit å ha dersom noe skule skjære seg. ..et spørsmål til: Jeg har et album med masse artister på. På iPoden vises albumet med riktig albumnavn, men det står ikke 'Diverse Artister' el lign. - i stedet står det navne tpå artisten som har den første sangen i albumet. Hvordan kan jeg endre dette? ..og enda ett: I sanger-listen står album-navn før artistnavn. Mulighet for å bytte om på dette? Kjipt når albumnavnet er så langt at man ikke ser hvem som er artisten,, Hei. #1: Du kan ta sikkerhetskopi via iTunes, guide finner du her: http://iphonen.net/index.php?subaction=sho...amp;ucat=1& Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Enda en ny Ipod Touch 8GB i hus, digg med ripefri Ipod Endret 23. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som vet sånn ca hvor lang tid Apple bruker på å levere? Kan huske det som 3-4 dager, men foreløpig leveringsdato på touchen er per idag 3. mars. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 kommer helt an på. sendes fra nederland med bud, og med posten fra oslo om du ikke bor i en veldig stor by Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Enda en ny Ipod Touch 8GB i hus, digg med ripefri Ipod og hvor mange ipoder har du hat/har? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har hatt noen Ipoder, men i Touch modellen så er det min 2. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 kommer helt an på. sendes fra nederland med bud, og med posten fra oslo om du ikke bor i en veldig stor by Sikker? Har fått iPoder og MacBooker fra ups før? Uansett, noen som har erfaring med Agent 18 Clear Shield, bestillte med en slik en, men er usikker på om det følger med film eller lignende for å beskytte skjermen, noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Spotify kommer til iPhone og iPod touch! Les og se video her: http://iphonen.net/index.php?subaction=sho...amp;ucat=1& Lenke til kommentar
creaT Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har hatt noen Ipoder, men i Touch modellen så er det min 2. hvilket theme brukte du på ipoden din? det du hadde på bilde du posta. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har hatt noen Ipoder, men i Touch modellen så er det min 2. hvilket theme brukte du på ipoden din? det du hadde på bilde du posta. Don't remember, gidder ikke å jailbreake denne her. Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har hatt noen Ipoder, men i Touch modellen så er det min 2. hvilket theme brukte du på ipoden din? det du hadde på bilde du posta. Bluebird? http://macthemes2.net/forum/viewtopic.php?id=16788514 Selv bruker jeg dette: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har hatt noen Ipoder, men i Touch modellen så er det min 2. hvilket theme brukte du på ipoden din? det du hadde på bilde du posta. Bluebird? http://macthemes2.net/forum/viewtopic.php?id=16788514 Selv bruker jeg dette: Jepp, Bluebird- Hva er det du har brukt på themet ditt? Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Themet heter Cake (funnet på macthemes2.net) og vær og klokke tingen heter WAD Widget (funnet samme sted), ellers har jeg bare slått av teksten på ikonene. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) kjøpte ipod touch for noen uker siden, og når jeg skulle slå den på igår, kom det lyd bare fra ene øret. Har prøvd flere ulike headset, og det må være ipoden. er dette en instilling, eller er det en feil? Noen som har hatt samme problem? edit: den har fungert tidligere Endret 24. februar 2009 av coolninja Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Mulig det er en form for dårlig kontaktsak. Lever den der du kjøpte den. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 kjøpte ipod touch for noen uker siden, og når jeg skulle slå den på igår, kom det lyd bare fra ene øret. Har prøvd flere ulike headset, og det må være ipoden. er dette en instilling, eller er det en feil?Noen som har hatt samme problem? edit: den har fungert tidligere Jeg hadde en sånn feil en gang, med en ipod jeg akuratt hadde fått etter reperasjon. Er vel bare å levere den inn så skal du få ny. Nesten garantert en hardwarefeil, så ikke noe du kan gjøre med det. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Da er følgende status på forsendelsen min: APELDOORN, NL 24.02.2009 18:59 INTERN UPS-AKTIVITET Noen som vet hva det betyr? Antatt leveringsdato er 3. mars, kan jeg forvente meg iPoden før dette? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Sikkert en grunn til at nettopp 3. Mars er antatt leveringsdato, eller? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hvor lang tid tok det for deg? (Også rettet mot andre folk, helst i buskerud/østlandet) Edit: Nettopp endret fra 3. mars til 25. februar Endret 24. februar 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå