Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Er det noen mulighet for å enkelt ta en backup av hele iPod Touch'en min? Hadde vært greit å ha dersom noe skule skjære seg.

 

 

..et spørsmål til: Jeg har et album med masse artister på. På iPoden vises albumet med riktig albumnavn, men det står ikke 'Diverse Artister' el lign. - i stedet står det navne tpå artisten som har den første sangen i albumet. Hvordan kan jeg endre dette?

 

..og enda ett: I sanger-listen står album-navn før artistnavn. Mulighet for å bytte om på dette? Kjipt når albumnavnet er så langt at man ikke ser hvem som er artisten,,

 

 

Hei.

 

#1: Du kan ta sikkerhetskopi via iTunes, guide finner du her:

http://iphonen.net/index.php?subaction=sho...amp;ucat=1&

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kommer helt an på. sendes fra nederland med bud, og med posten fra oslo om du ikke bor i en veldig stor by

 

Sikker? Har fått iPoder og MacBooker fra ups før?

 

Uansett, noen som har erfaring med Agent 18 Clear Shield, bestillte med en slik en, men er usikker på om det følger med film eller lignende for å beskytte skjermen, noen som kan bekrefte/avkrefte?

Lenke til kommentar
kjøpte ipod touch for noen uker siden, og når jeg skulle slå den på igår, kom det lyd bare fra ene øret. Har prøvd flere ulike headset, og det må være ipoden. er dette en instilling, eller er det en feil?

Noen som har hatt samme problem?

 

edit: den har fungert tidligere

 

Jeg hadde en sånn feil en gang, med en ipod jeg akuratt hadde fått etter reperasjon. Er vel bare å levere den inn så skal du få ny. Nesten garantert en hardwarefeil, så ikke noe du kan gjøre med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...