Raste Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har et spørsmål. Om jeg skal formatere pcen min og da må jeg installere Itunes på nytt. Vil det si at jeg må jailbreake Ipoden min en gang til? Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nei, hvorfor skulle du måtte det? Lenke til kommentar
creaT Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 til raste: hvilke apps bruker du fra cydia? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kapasitet: 6.8 GBTilgjengelig: 6.6 GB Hadde da før 7.1 før jailbreaken. Med andre ord: Du forventet ikke at jailbreaken skulle ta noe plass? Du må nok her prioritere litt. Enten jailbreak eller mer plass. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Mulig du finner noe her, har ikke hatt tid til å lese igjennom. http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=79202 Fungerer visst ikke det heller.. Skjønner virkelig ikke hva som er galt med min kjære iPod Bildet på skjermen ser slik ut: Endret 18. februar 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
creaT Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Mulig du finner noe her, har ikke hatt tid til å lese igjennom. http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=79202 Fungerer visst ikke det heller.. Skjønner virkelig ikke hva som er galt med min kjære iPod Bildet på skjermen ser slik ut: hva er unormalt med det bilde der da? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er bare mer vandt med det andre bildet. Men nevermind, fungerte nå etter at jeg bytta USB-port osv. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Når jeg fikk min iPhone fra USA så var det faktisk bilde nummer en jeg møtte. Jeg minnes dagen jeg unlocka min iPhone, da var jeg helt fascinert av YouTube Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kan det lønne seg å kjøpe iPod touch i fra usa? Og hvordan er lydkvaliteten sammenlignet med iPod 30gig? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Er den billigere kan det lønne seg. Selv kjøpte jeg min i Tyskland samme dag som den kom ut, så det har ikke noe å si hvor i verden du kjøper den. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 jeg har lagd noen ikoner til noen apps på ipoden min som jeg vil bytte. jeg har jailbreaka den og har windows vista og lurer på hvordan jeg kan gjøre det. en guide hadde vært bra:D Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nei, hvorfor skulle du måtte det? Siden jeg må gjennopprette ipoden når jeg har formatert? Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det må man jo ikke? Bare å koble til iPoden igjen og synkronisere mot PCen som vanlig Lenke til kommentar
creaT Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) jeg har lagd noen ikoner til noen apps på ipoden min som jeg vil bytte.jeg har jailbreaka den og har windows vista og lurer på hvordan jeg kan gjøre det. en guide hadde vært bra:D er ikke helt sikker på hva du mener. men kanskje denne kan hjelpe: du må ha en app fra appstore for at det skal funke. kan være gratis. veit ikke om det fungerer på ipod touch 2g ennå. her ser du hvordan man får mobileinstallation til å bli til firmware 2.2: Endret 24. februar 2009 av creaT Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Vet noen hvordan jeg kan bytte ikonet. er det bare å dra en fil inn i installer mappen eller den appen man skal endre ikonet på? hvis noen forsto. Endret 21. februar 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Bruk WinterBoard, lag en mappe som du kaller ettellerannet, inni den lager du en mappe som heter "Icons", i den mappen legger du de ikonene du har laget (de må hete f.eks "Musikk.png"). Etter det flytter du hele den mappen over i "THemes" foldern som WinterBoard har laget med WinSCP (eller et annet SFTP prog.) Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Bruk WinterBoard, lag en mappe som du kaller ettellerannet, inni den lager du en mappe som heter "Icons", i den mappen legger du de ikonene du har laget (de må hete f.eks "Musikk.png"). Etter det flytter du hele den mappen over i "THemes" foldern som WinterBoard har laget med WinSCP (eller et annet SFTP prog.) hvor lager jeg den mappen? inne i winterboard finner jeg ikke noen add knapp. så det må være noe anet ;/ Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Mappa lager du på PCen og overfører til iPoden med et SFTP program Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Heisann. Er det noen mulighet for å enkelt ta en backup av hele iPod Touch'en min? Hadde vært greit å ha dersom noe skule skjære seg. ..et spørsmål til: Jeg har et album med masse artister på. På iPoden vises albumet med riktig albumnavn, men det står ikke 'Diverse Artister' el lign. - i stedet står det navne tpå artisten som har den første sangen i albumet. Hvordan kan jeg endre dette? ..og enda ett: I sanger-listen står album-navn før artistnavn. Mulighet for å bytte om på dette? Kjipt når albumnavnet er så langt at man ikke ser hvem som er artisten,, Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nettopp besillt 32gb iPod Touch : D Gleder meg sinnsykt til jeg får den : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå