Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har lagd noen ikoner til noen apps på ipoden min som jeg vil bytte.

jeg har jailbreaka den og har windows vista og lurer på hvordan jeg kan gjøre det. en guide hadde vært bra:D

er ikke helt sikker på hva du mener.

men kanskje denne kan hjelpe:

 

du må ha en app fra appstore for at det skal funke. kan være gratis.

 

veit ikke om det fungerer på ipod touch 2g ennå.

 

her ser du hvordan man får mobileinstallation til å bli til firmware 2.2:

Endret av creaT
Lenke til kommentar

Bruk WinterBoard, lag en mappe som du kaller ettellerannet, inni den lager du en mappe som heter "Icons", i den mappen legger du de ikonene du har laget (de må hete f.eks "Musikk.png").

 

Etter det flytter du hele den mappen over i "THemes" foldern som WinterBoard har laget med WinSCP (eller et annet SFTP prog.)

Lenke til kommentar
Bruk WinterBoard, lag en mappe som du kaller ettellerannet, inni den lager du en mappe som heter "Icons", i den mappen legger du de ikonene du har laget (de må hete f.eks "Musikk.png").

 

Etter det flytter du hele den mappen over i "THemes" foldern som WinterBoard har laget med WinSCP (eller et annet SFTP prog.)

hvor lager jeg den mappen? inne i winterboard finner jeg ikke noen add knapp. så det må være noe anet ;/

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Er det noen mulighet for å enkelt ta en backup av hele iPod Touch'en min? Hadde vært greit å ha dersom noe skule skjære seg.

 

 

..et spørsmål til: Jeg har et album med masse artister på. På iPoden vises albumet med riktig albumnavn, men det står ikke 'Diverse Artister' el lign. - i stedet står det navne tpå artisten som har den første sangen i albumet. Hvordan kan jeg endre dette?

 

..og enda ett: I sanger-listen står album-navn før artistnavn. Mulighet for å bytte om på dette? Kjipt når albumnavnet er så langt at man ikke ser hvem som er artisten,,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...