Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk restoret den igår, og alt funker fint med den nå. Men jeg har fått plutselig mindre lagrinskapasitet. Før hadde jeg 7.01 GB når jeg gjennopprettet, nå har jeg bare 6.80. Noen som vet hvorfor? :S

kan det være at du har mer på ipoden?

foreksempel. lastet ned sanger osv på itunes så kom de tingene inn på ipoden?

elers vet jeg ikke ;)

Lenke til kommentar
Den er nå ujailbreaket? For jeg fikk også litt mindre etter jailbreak, kan ha noe med at bl.a Cydia legges til i firmwaren

Min er det ja nå. Men har fått 100-200 mb mindre, noe som irriterer meg selvom det ikke er så mye :p

 

Mulig din restore metode minsket lagringsplassen. Er du sikker på at du trykket Shift under restore? En annen mulighet kan være at Apples 2.2.1 krever mer plass på telefonen.

Jepp. Gjorde det Shift+ Click ja.

Lenke til kommentar
jeg har prøvd å jailbreake ipod touche 1Gen min 3 ganger, fulgt guiden fra a-å og vær gang funker det ikke :(

noen som har en guide som er bare til ipod touch? og ikke iphone......

prøvd flere guider.

Hva er det med deg? For at noen her skal kunne hjelpe deg må du beskrive bedre.

La oss si at jeg er deg og ikke får ordna ipoden min. Hvis den da bare kommer opp med en hvit skjerm er det en bedre beskrivelse enn at det ikke funker. Beskriv problemet ditt nærmere så kan vi hjelpe deg. Du forteller oss ikke engang hvilken guide du snakker om.

Lenke til kommentar

kan forklare bedre.

jeg følger denne guiden:

først opgaderte jeg til 2.2.1 så lastet jeg ned quickpwn og fulgte det som sto. når jeg kom til der man skal holde hjemme og powerknappen nede så gjore jeg det. jeg holdte hjemmeknappen nede til det downloade bildet kom etter det kom et bilde av en ananas og etter det så kom eple ikonet på skjermen.

 

problemet er da at det epleikonet har vært på i snart 30min. og det er vel ikke normalt?(så en venn gjøre det og det tok ikke så lang tid)

spør hvis det var noe som mangler eller noe anet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...