fugletiteren Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 1: ikke quote innlegg rett over deg, ser dumt ut og er dumt2: DFU instruksjoner er innebygd i QuickPWN. sry, men jeg klarer ikke finne det:/ kan noen forklare hva jeg skal gjøre og hvordan? sry at jeg er så dum Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 DFU instruksjoner er innebygd i Quickpwn. Jeg har flere ganger henvist til en guide hos iClarified som du finner her: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1880 Bruk denne her og dropp nummer 9. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) er ikke den for ipone a? jeg har ipod touch 1g edit: jeg skal ikke jailbreake den. jeg har prøvd, men ipoden fuc** seg opp;) Endret 16. februar 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Leser du ikke hva jeg skriver? "Bruk denne og dropp nummer 9". Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 okay..... hvis jeg kan engels så er den guiden for å jailbreake ipoden.ikke gjenopprete ipoden til fabrik instilinger? det er ikke jailbreak jeg skal These are instructions on how to unlock/jailbreak your 2G iPhone to the 2.2.1 iPhone firmware using QuickPwn for Windows Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Noen som vet om noen kule apps i Cydia/Installer? Endret 16. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det du sier er at du skal droppe jailbreak? Bruk denne guiden her: http://limitededitioniphone.com/how-to-put...-into-dfu-mode/ Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 tak for all hjelp klarte det nå Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Ok. Håper noen kan svare meg kjapt på dette spørsmålet. Går det ann å fjerne jailbreakinga og hvordan gjør jeg det? Ser at man kan bare restore den via Itunes, men det funker ikke hos meg :S Endret 16. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Hold inne Shift mens du trykker gjennopprett og velg 2.2.1 FW, hadde selv problemer med å gjennoprette men det funka med shift Endret 16. februar 2009 av Claes91 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fikk restoret den igår, og alt funker fint med den nå. Men jeg har fått plutselig mindre lagrinskapasitet. Før hadde jeg 7.01 GB når jeg gjennopprettet, nå har jeg bare 6.80. Noen som vet hvorfor? :S Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fikk restoret den igår, og alt funker fint med den nå. Men jeg har fått plutselig mindre lagrinskapasitet. Før hadde jeg 7.01 GB når jeg gjennopprettet, nå har jeg bare 6.80. Noen som vet hvorfor? :S kan det være at du har mer på ipoden? foreksempel. lastet ned sanger osv på itunes så kom de tingene inn på ipoden? elers vet jeg ikke Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har ingen sanger på Itunes, eller andre ting. Har kun de tingene på Ipoden som var der når jeg kjøpte den som er Klokke-Kalender-Kalkulator osv. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Mulig din restore metode minsket lagringsplassen. Er du sikker på at du trykket Shift under restore? En annen mulighet kan være at Apples 2.2.1 krever mer plass på telefonen. Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Den er nå ujailbreaket? For jeg fikk også litt mindre etter jailbreak, kan ha noe med at bl.a Cydia legges til i firmwaren Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 jeg har prøvd å jailbreake ipod touche 1Gen min 3 ganger, fulgt guiden fra a-å og vær gang funker det ikke noen som har en guide som er bare til ipod touch? og ikke iphone...... prøvd flere guider. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Den er nå ujailbreaket? For jeg fikk også litt mindre etter jailbreak, kan ha noe med at bl.a Cydia legges til i firmwaren Min er det ja nå. Men har fått 100-200 mb mindre, noe som irriterer meg selvom det ikke er så mye Mulig din restore metode minsket lagringsplassen. Er du sikker på at du trykket Shift under restore? En annen mulighet kan være at Apples 2.2.1 krever mer plass på telefonen. Jepp. Gjorde det Shift+ Click ja. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 jeg har prøvd å jailbreake ipod touche 1Gen min 3 ganger, fulgt guiden fra a-å og vær gang funker det ikke noen som har en guide som er bare til ipod touch? og ikke iphone...... prøvd flere guider. Hva er det med deg? For at noen her skal kunne hjelpe deg må du beskrive bedre. La oss si at jeg er deg og ikke får ordna ipoden min. Hvis den da bare kommer opp med en hvit skjerm er det en bedre beskrivelse enn at det ikke funker. Beskriv problemet ditt nærmere så kan vi hjelpe deg. Du forteller oss ikke engang hvilken guide du snakker om. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 kan forklare bedre. jeg følger denne guiden: først opgaderte jeg til 2.2.1 så lastet jeg ned quickpwn og fulgte det som sto. når jeg kom til der man skal holde hjemme og powerknappen nede så gjore jeg det. jeg holdte hjemmeknappen nede til det downloade bildet kom etter det kom et bilde av en ananas og etter det så kom eple ikonet på skjermen. problemet er da at det epleikonet har vært på i snart 30min. og det er vel ikke normalt?(så en venn gjøre det og det tok ikke så lang tid) spør hvis det var noe som mangler eller noe anet... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei, denne feilen har jeg selv opplevd. Det du må gjøre er å følge guiden igjen. Er ikke sikker på hvorfor dette skjer, men jeg har aldri hatt problemer med å gjenopprette en ipod. Hvorfor følger du ikke guiden jeg la ut til deg? Det skaper faktisk ganske mange ekstra problemer når du prøver alternative opplegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå