Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har klart å "fikse" sin ipod touch 1g og kan forklare meg hvordan? Har 1.1.4.

Funnet mange guider på hvordan å gjøre det, men alltid noen som sier at det har skjedd en feil i alle, så jeg er nervøs for å teste noe.

Vet om winpwn, quickpwn og ziphone.

Lenke til kommentar
Fy faen. Nå er Ipoden min bricket, kom til punkt 7. Nå er den helt svart. FITTE

Trenger virkelig hjelp, om jeg kan få det nå..

kom du forbi der du skal ta den "koden"(jolde inne hjemme knappen og av knappen osv)?

klarte det og så klikka ipoden min:( og da må jeg kjøpe ny ipod for den går ikke på garantien :@@@@

hater dette :(

Lenke til kommentar

Jepp, jeg jailbreaket den.

Fy faen. Nå er Ipoden min bricket, kom til punkt 7. Nå er den helt svart. FITTE

Trenger virkelig hjelp, om jeg kan få det nå..

kom du forbi der du skal ta den "koden"(jolde inne hjemme knappen og av knappen osv)?

klarte det og så klikka ipoden min:( og da må jeg kjøpe ny ipod for den går ikke på garantien :@@@@

hater dette :(

Det er da normalt om du er på det punktet, jeg kom til siste punkt.

Lenke til kommentar
Les den forbanna veiledninga NØYE. iPodene brickes ALDRI av at du prøver å jailbreake den. Fucker du opp noe kan du bare restore via DFU mode. Kan dere ikke engelsk bør dere heller ikke prøve å jailbreake iPodene deres.

Leste gjennom det. Fant det ut akk etter jeg hadde postet :)

Lenke til kommentar
Er det noen som har klart å "fikse" sin ipod touch 1g og kan forklare meg hvordan? Har 1.1.4.

Funnet mange guider på hvordan å gjøre det, men alltid noen som sier at det har skjedd en feil i alle, så jeg er nervøs for å teste noe.

Vet om winpwn, quickpwn og ziphone.

Hei, jeg er ikke helt klar over denne fiksingen du snakker om, men etter å ha hatt erfaring med 1.1.4 iPhone og iPod og en 2.0.2 iPhone 3G mener jeg at jeg kan svare deg rimelig greit, men for å hjelpe deg må du beskrive problemet ditt mer nøyaktig.

Alle enhetene har 2.2 lagt inn uten problemer.

Lenke til kommentar
Er den sikker?

Vil det komme en ordentlig jailbreak en eller annen dag?

Bump :)

Vil komme en skikkelig jailbreak en gang ja, men ingen vet når.

Det kan komme en skikkelig jailbreak, men det er litt usikkert da RedSn0w ikke er ferdig helt ennå. Det er like mye beta som Quickpwn.

Folkens.

Bare restore via DFU Mode. Funker fett :)

Eskhyo, går det ann å prøve å jailbreake den fra punkt 1 igjen?

og hva er duf mode?

Det er en modus som lar deg gjenopprette ipoden til fabrikkinstillinger. Apple designet det for å kunne feilsøke ipoden. Det er som PSP og gjenopprettelsesmodusen til den.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Er den sikker?

Vil det komme en ordentlig jailbreak en eller annen dag?

Bump :)

Vil komme en skikkelig jailbreak en gang ja, men ingen vet når.

Det [b[kan[/b] komme en skikkelig jailbreak, men det er litt usikkert da RedSn0w ikke er ferdig helt ennå. Det er like mye beta som Quickpwn.

Folkens.

Bare restore via DFU Mode. Funker fett :)

Eskhyo, går det ann å prøve å jailbreake den fra punkt 1 igjen?

og hva er duf mode?

Det er en modus som lar deg gjenopprette ipoden til fabrikkinstillinger. Apple designet det for å kunne feilsøke ipoden. Det er som PSP og gjenopprettelsesmodusen til den.

hvor finner jeg det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...