fugletiteren Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 jeg prøvde å jailbraike ipoden min. jeg klarte å gjøre alt tilogmed den holde inne de knappene. så startet ipoden pånyt. men nå har det gåt 15-30 minuter uten at noe har skjed. bare noen klikkelyder innemelom. hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
cyplox Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er det noen som har klart å "fikse" sin ipod touch 1g og kan forklare meg hvordan? Har 1.1.4. Funnet mange guider på hvordan å gjøre det, men alltid noen som sier at det har skjedd en feil i alle, så jeg er nervøs for å teste noe. Vet om winpwn, quickpwn og ziphone. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Fy faen. Nå er Ipoden min bricket, kom til punkt 7. Nå er den helt svart. FITTE Trenger virkelig hjelp, om jeg kan få det nå.. Endret 16. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Fy faen. Nå er Ipoden min bricket, kom til punkt 7. Nå er den helt svart. FITTE Trenger virkelig hjelp, om jeg kan få det nå.. kom du forbi der du skal ta den "koden"(jolde inne hjemme knappen og av knappen osv)? klarte det og så klikka ipoden min:( og da må jeg kjøpe ny ipod for den går ikke på garantien :@@@@ hater dette Lenke til kommentar
creaT Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 min og er helt svart. vil ikke starte... er det jailbreaket du har gjort? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jepp, jeg jailbreaket den. Fy faen. Nå er Ipoden min bricket, kom til punkt 7. Nå er den helt svart. FITTE Trenger virkelig hjelp, om jeg kan få det nå.. kom du forbi der du skal ta den "koden"(jolde inne hjemme knappen og av knappen osv)? klarte det og så klikka ipoden min:( og da må jeg kjøpe ny ipod for den går ikke på garantien :@@@@ hater dette Det er da normalt om du er på det punktet, jeg kom til siste punkt. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg kjører uten jailbreak, og det funker helt fint! + at da fucker den seg ikke! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ok, fint for deg da. Noen andre som kan hjelpe? Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Les den forbanna veiledninga NØYE. iPodene brickes ALDRI av at du prøver å jailbreake den. Fucker du opp noe kan du bare restore via DFU mode. Kan dere ikke engelsk bør dere heller ikke prøve å jailbreake iPodene deres. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Les den forbanna veiledninga NØYE. iPodene brickes ALDRI av at du prøver å jailbreake den. Fucker du opp noe kan du bare restore via DFU mode. Kan dere ikke engelsk bør dere heller ikke prøve å jailbreake iPodene deres. Leste gjennom det. Fant det ut akk etter jeg hadde postet Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Folkens. Bare restore via DFU Mode. Funker fett Eskhyo, går det ann å prøve å jailbreake den fra punkt 1 igjen? Lenke til kommentar
creaT Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Folkens. Bare restore via DFU Mode. Funker fett Eskhyo, går det ann å prøve å jailbreake den fra punkt 1 igjen? hvilken jailbreak er det du bruker? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er kun en jailbreak ute for 2G Lenke til kommentar
creaT Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er kun en jailbreak ute for 2G Har sett mange versjoner på youtube. men kan hende det er flere måter å gjøre det på. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er det noen som har klart å "fikse" sin ipod touch 1g og kan forklare meg hvordan? Har 1.1.4. Funnet mange guider på hvordan å gjøre det, men alltid noen som sier at det har skjedd en feil i alle, så jeg er nervøs for å teste noe. Vet om winpwn, quickpwn og ziphone. Hei, jeg er ikke helt klar over denne fiksingen du snakker om, men etter å ha hatt erfaring med 1.1.4 iPhone og iPod og en 2.0.2 iPhone 3G mener jeg at jeg kan svare deg rimelig greit, men for å hjelpe deg må du beskrive problemet ditt mer nøyaktig. Alle enhetene har 2.2 lagt inn uten problemer. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Folkens. Bare restore via DFU Mode. Funker fett Eskhyo, går det ann å prøve å jailbreake den fra punkt 1 igjen? og hva er duf mode? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Er den sikker?Vil det komme en ordentlig jailbreak en eller annen dag? Bump Vil komme en skikkelig jailbreak en gang ja, men ingen vet når. Det kan komme en skikkelig jailbreak, men det er litt usikkert da RedSn0w ikke er ferdig helt ennå. Det er like mye beta som Quickpwn. Folkens. Bare restore via DFU Mode. Funker fett Eskhyo, går det ann å prøve å jailbreake den fra punkt 1 igjen? og hva er duf mode? Det er en modus som lar deg gjenopprette ipoden til fabrikkinstillinger. Apple designet det for å kunne feilsøke ipoden. Det er som PSP og gjenopprettelsesmodusen til den. Endret 16. februar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er den sikker?Vil det komme en ordentlig jailbreak en eller annen dag? Bump Vil komme en skikkelig jailbreak en gang ja, men ingen vet når. Det [b[kan[/b] komme en skikkelig jailbreak, men det er litt usikkert da RedSn0w ikke er ferdig helt ennå. Det er like mye beta som Quickpwn. Folkens. Bare restore via DFU Mode. Funker fett Eskhyo, går det ann å prøve å jailbreake den fra punkt 1 igjen? og hva er duf mode? Det er en modus som lar deg gjenopprette ipoden til fabrikkinstillinger. Apple designet det for å kunne feilsøke ipoden. Det er som PSP og gjenopprettelsesmodusen til den. hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 1: ikke quote innlegg rett over deg, ser dumt ut og er dumt 2: DFU instruksjoner er innebygd i QuickPWN. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hmm, Jailbreaka Ipod Touch var ikke så bra som jeg trodde. Var jo kun fåtall programmer og andre ting på Cyndia, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå