Irrelevant Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Haha, nice xD. Nå har jeg også jailbreak! Driver og laster neder programmer, veldig enkelt. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Skal teste jailbreak når jeg får min men det trenger vel ikke å ligge iconer på menyen selv om jeg installere mange program? Er jailbreak vanskelig å fikse? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor får jeg tak i alle de programmene som NiRD har, som Maps, Mail, og Music Quiz? Det ligger jo bare noen helt få programmer i installeren. Lenke til kommentar
Larsao3 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Haalloo! Kan noen svare på fotoalbum spørsmålet mitt? Trenger å vite! Endret 14. oktober 2007 av Larsao3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor får jeg tak i alle de programmene som NiRD har, som Maps, Mail, og Music Quiz? Det ligger jo bare noen helt få programmer i installeren.jeg har postet link til Maps, mail (iphones prog) i denne tråden, side 23 eller noe sånt.for flere prog på installer, se etter noe som heter Community sources og innstaller denne, da får du mange fler programmer..Haalloo!Kan noen svare på fotoalbum spørsmålet mitt?Trenger å vite!det har blitt svart på Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva bruker dere for å konvertere filmer? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 jeg har postet link til Maps, mail (iphones prog) i denne tråden, side 23 eller noe sånt.for flere prog på installer, se etter noe som heter Community sources og innstaller denne, da får du mange fler programmer..det har blitt svart på Takk takk! Virkelig en gjennomført hack, må jeg si. Jeg har sjeldent opplevd hacks klare å holde samme nivå som det offisielle produktet. Hadde trodd installeren var offisielt fra Apple, ikke noe halvbra uoffisielt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ok, første problem! Jeg har ikke noe mappa som heter C:\Program Files\Common files\Apple\Mobile Device Support\bin What to do? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 du skal ha den .dll fila? jeg hadde den heller ikke så jeg fant den på nett. let litt på den forumet jeg postet Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Link? Så hadde du vært grei :wee:Til fila? EDIT: Jeg fant http://www.iphone-hacks.com/downloads/file/46.NET EDIT 2: FRAMEWORK 3.0 is required?Har jeg det? Hva ER det egentlig? Endret 14. oktober 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) framework 2 er det man egentlig trenger, men du har nok oppdatert til 3 også. hvis du har oppdatert alt fra MS Update har du det.. kjører du Vista har du det garantert det er bare .NET framework, ikke noe og tenke på du har det sikkert Endret 14. oktober 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Må jeg slå av AppleMobileDevice på prosesser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 ja slå av alt som har noe med itunes eller ipod.. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 For oss nordmenn kan jeg anbefale Collins Cobuild (CCED). Ordboken er omfattende, og ordene og uttrykkene er veldig lett-fattelig og godt forklart. Jeg har brukt Collins Cobuild som vanlig bok og oppslagsverk på PC lenge (mor er lærer ). Egentlig like enkelt med Collins Cobuild som en ordbok som oversetter direkte fra engelsk til norsk Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Sånn, NiRD, nå er jeg ferdig Takk for hjelpa Men, programmer jeg vil ha, finner jeg på... installer på Touchen? Eller andre steder? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hmmm... om jeg bruker jailbreak vil det da bli mulig å overføre kun en CD og ikke all musikk i biblioteket? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Hmmm... om jeg bruker jailbreak vil det da bli mulig å overføre kun en CD og ikke all musikk i biblioteket? Nei. Husk at du heller kan lage en spilleliste og kun synkronisere den. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Får ikke Doom til å funke jeg Det bare bytter bilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Sånn, NiRD, nå er jeg ferdig :DTakk for hjelpa ;)Men, programmer jeg vil ha, finner jeg på... installer på Touchen? Eller andre steder?ja du finner progs på installern, men innstaller noe som heter community Sources så får du tredje parts prog også, mange fler..Hmmm... om jeg bruker jailbreak vil det da bli mulig å overføre kun en CD og ikke all musikk i biblioteket?jailbreak gjør ingen ting anderledes, den bare gjør at du kan innstallere andre programmer på den.du burde lære deg itunes, er ikke så vanskelig.slik jeg bruker Ipod og iTunes er at all sync er skrudd av og manuell tilordning av musikk.slik at jeg kan legge til hva jeg vill og slette hva jeg vill uten å ha den syncet... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nei. Husk at du heller kan lage en spilleliste og kun synkronisere den. Takk, når jeg bare drar en spilliste til iPoden i venstremenyen så fungerer det. Trodde liksom at det skulle gjøres i menyen for synkronisering, men det var ikke mulig. Dumme meg som prøver å tenke logisk. Likevel dumt at man må legge alt inn i spillister om det skal over til iPoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå