Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Hvor får jeg tak i alle de programmene som NiRD har, som Maps, Mail, og Music Quiz? Det ligger jo bare noen helt få programmer i installeren.
jeg har postet link til Maps, mail (iphones prog) i denne tråden, side 23 eller noe sånt.for flere prog på installer, se etter noe som heter Community sources og innstaller denne, da får du mange fler programmer..
Haalloo!Kan noen svare på fotoalbum spørsmålet mitt?Trenger å vite!
det har blitt svart på
Lenke til kommentar
jeg har postet link til Maps, mail (iphones prog) i denne tråden, side 23 eller noe sånt.for flere prog på installer, se etter noe som heter Community sources og innstaller denne, da får du mange fler programmer..det har blitt svart på

Takk takk! Virkelig en gjennomført hack, må jeg si. Jeg har sjeldent opplevd hacks klare å holde samme nivå som det offisielle produktet. Hadde trodd installeren var offisielt fra Apple, ikke noe halvbra uoffisielt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

framework 2 er det man egentlig trenger, men du har nok oppdatert til 3 også.

hvis du har oppdatert alt fra MS Update har du det..

kjører du Vista har du det garantert

det er bare .NET framework, ikke noe og tenke på du har det sikkert

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

For oss nordmenn kan jeg anbefale Collins Cobuild (CCED). Ordboken er omfattende, og ordene og uttrykkene er veldig lett-fattelig og godt forklart. Jeg har brukt Collins Cobuild som vanlig bok og oppslagsverk på PC lenge (mor er lærer :innocent:). Egentlig like enkelt med Collins Cobuild som en ordbok som oversetter direkte fra engelsk til norsk :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Sånn, NiRD, nå er jeg ferdig :DTakk for hjelpa ;)Men, programmer jeg vil ha, finner jeg på... installer på Touchen? Eller andre steder?
ja du finner progs på installern, men innstaller noe som heter community Sources så får du tredje parts prog også, mange fler..
Hmmm... om jeg bruker jailbreak vil det da bli mulig å overføre kun en CD og ikke all musikk i biblioteket?
jailbreak gjør ingen ting anderledes, den bare gjør at du kan innstallere andre programmer på den.du burde lære deg itunes, er ikke så vanskelig.slik jeg bruker Ipod og iTunes er at all sync er skrudd av og manuell tilordning av musikk.slik at jeg kan legge til hva jeg vill og slette hva jeg vill uten å ha den syncet...
Lenke til kommentar
Nei. Husk at du heller kan lage en spilleliste og kun synkronisere den.

Takk, når jeg bare drar en spilliste til iPoden i venstremenyen så fungerer det. Trodde liksom at det skulle gjøres i menyen for synkronisering, men det var ikke mulig. Dumme meg som prøver å tenke logisk.

Likevel dumt at man må legge alt inn i spillister om det skal over til iPoden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...