Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager, creaT, men ja, du stiller litt rare spørsmål her nå! Skal prøve som best jeg kan å gi deg et fornuftig svar ut fra det lille av informasjon jeg har fått. Jeg synes nå at min 16GB er for liten, og jeg har intet annet enn musikk på den. Det dekker i overkant av 2000 sanger, og jeg skulle gjerne hatt en 36GB nå! Menmen... Filmer er jo annerledes, for de kan byttes ut etter å ha sett på de. Jeg hører jo på sangene mine om og om igjen.

Lenke til kommentar

Er det mulig å få lastet ned iPod touch programmer man har kjøpt flere ganger?

Pcen krasha for noen dager siden, og jeg hadde ikke overført alle programmene jeg har betalt for til iPoden. Er det noen måte jeg kan få tilbake disse på? No sted på iTunes store jeg kan laste ned fra uten å måtte betale på nytt?

Lenke til kommentar

Takk, får prøve det.

 

Har Fiksa album arten på alle abummene i iTunesen min, men når jeg overfører de til touchen blander di seg og kommer på feil sanger, er det noen som vet hvordan jeg fikser det?

Hadde samme problemet med min gamle iPod. Jeg sletta alle albumbildene (de finner du i Min musikk mappa), og lastet de ned på nytt :)

Lenke til kommentar

Jeg har allerede nyeste firmware. Er dette 2.1? Jeg trodde nyeste var 2.2.1? :)

 

I linken din står det "1. Before you do anything, make sure you have a jailbroken iPod Touch. SSH into your iPod Touch using and navigate to the /System/Library/PrivateFrameworks/MobileInstallation.framework folder. Find the MobileInstallation file, and download a copy of it to your desktop. You will need this file later in this guide."

 

hva gjør jeg som IKKE har en jailbroken pod?

Endret av Kurt Grusom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...