Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Da har jeg prestert å miste min ipod touch, på et så genialt sted som på skoledassen. Sjangsene er store for at en eller annen høgskulestudent har stukket den i lommen og gått sin veie, men dingsen, er den ikke registrert på meg? Så om vedkommende åpner den i Itunes, vil, vedkommende, kunne se at jeg er eigeren?

 

Utopisk tanke, men kansje vedkommende tar kontakt. Det hadde vært kos, det. Måtte du være i gode hender, min knappe to uker gamle 16GB 2G Touch.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For de som bruker hotmail vil jeg anbefale programmet mbox mail. Det er så og si helt likt apple sitt innebygde e post program. Det koster en drøy 50 lapp på app store. Har brukt det selv en god stund. funker helt optimalt. jeg går så og si aldri inn på hotmail.com på pcen lenger. mye kjappere og enklere å gå inn via touchen.

Hei, gidder du å beskrive programmet litt?

 

Da har jeg prestert å miste min ipod touch, på et så genialt sted som på skoledassen. Sjangsene er store for at en eller annen høgskulestudent har stukket den i lommen og gått sin veie, men dingsen, er den ikke registrert på meg? Så om vedkommende åpner den i Itunes, vil, vedkommende, kunne se at jeg er eigeren?

 

Utopisk tanke, men kansje vedkommende tar kontakt. Det hadde vært kos, det. Måtte du være i gode hender, min knappe to uker gamle 16GB 2G Touch.

Sett opp etterlysning, folk finner fort ut av sånt om en fyr plutselig har en ipod touch som liksom er kjøpt brukt.

 

Ta med deg boksen som fulgte med og sammelign med nummerene bakpå.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Er i grunn ikke så vanvittig mye å si om mbox mail. Du laster det ned på app store og logger deg inn med din hotmail account, så er du i gang. Programmet ser ganske likt ut som apple sitt innebygde e-post program. Nar du logger deg på sjekkes det for ny er-post. Er ikke så mye å si egentlig. Det funker meget bra. Ta turen innom app store for screens. Dersom du bruker hotmail hadde jeg ikke tvilt et sekund. Er vel verdt de 50 kr. Evt kan du jo oppgradere hotmailen din hos microsoft for å kunne bruke den medfølgende er-post leseren i touchen. Dette koster imidlertid noen kroner. Hvor mye vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Her er forresten et tips fra PC World om et radioprogram til kr 17,- for iPhone og iPod.

 

Noe så idiotisk, er jo bare en nettradio med forhåndsinstallerte programmer. Mye bedre å kjøpe et nettradioprogram som funker med alt og legge inn selv

Lenke til kommentar

Mitt radio program fikk jeg fra APP STORE husker ikke prisen :p

Men så har jeg også jailbreaket den så la in et program som heter "backgrounder" som gjør det mulig å kjøre programmet i bakgrunen samtidig som jeg gjør en annen ting :)

Lenke til kommentar
Mitt radio program fikk jeg fra APP STORE husker ikke prisen :p

Men så har jeg også jailbreaket den så la in et program som heter "backgrounder" som gjør det mulig å kjøre programmet i bakgrunen samtidig som jeg gjør en annen ting :)

den "backgrounder" hva funker den på alle apps?

kan du forklare hva det er?

 

Fungerer så og si på alle apps ja, i alle fall fra app store Ganske enkelt så holder du nede home-knappen i ca. 3 sekund, så får du en melding om at programmet nå kjører i bakgrunnen. Så da kan du gjøre hva du vil på ipoden og fortsatt høre lyd fra programmet. Kan også brukes på fks. msn-programmer for å holde deg pålogget etter at du har gått ut av det. Eller hvis du bare vil ha kjapp tilgang til programmet.

 

Det er rett og slett genialt.

Lenke til kommentar

Jeg har netopp kjøpt en Ipod touch og registrert en ID, men jeg får ikke instalert programer fra Istore på Ipoden, den sier autorization failed, selv om jeg har riktig PW og ID...

 

Jeg kommer også inn på Itunes store..

 

/Restart gjorde underverker. (LØST)

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...