Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spørsmålet har sikkert blitt stilt mange ganger i tråden allerede, men det er vanskelig å finne frem blant 5000 innlegg.

 

Hva er beste (gratis) måten å få kopiert innhold fra touch'en til en vilkårlig pc? Aller helst noe som ligner på floola som gjør at man slipper å installere noe på pc'en, men dette er ikke et krav.

 

Edit: Prøvde sharepod - ser ut til å funke greit. Men hvis noen har bedre alternativer, tar jeg fortsatt gjerne imot tips.

Endret av arnold_layne
Lenke til kommentar

Hei

Har 2.2 firmware på første gen :p

Og lurer på hvordan jeg endre skins altså som der det står "iPod" i øverste i venstre hjørne uten å jailbreake det :)

Eller andre skin som ikonr, eller det musikk ikonet, mine bilder osv... er. Helt nederst der de fire programmene er ;)

Hvordan får jeg SSh for å endre?

Lenke til kommentar
Hei

Har 2.2 firmware på første gen :p

Og lurer på hvordan jeg endre skins altså som der det står "iPod" i øverste i venstre hjørne uten å jailbreake det :)

Eller andre skin som ikonr, eller det musikk ikonet, mine bilder osv... er. Helt nederst der de fire programmene er ;)

Hvordan får jeg SSh for å endre?

 

Du kan ikke gjøre det uten å jailbreake.

 

For å få SSH må du jailbreake ipoden.

 

edit:leif

Endret av epqr
Lenke til kommentar
Hei

Har 2.2 firmware på første gen :p

Og lurer på hvordan jeg endre skins altså som der det står "iPod" i øverste i venstre hjørne uten å jailbreake det :)

Eller andre skin som ikonr, eller det musikk ikonet, mine bilder osv... er. Helt nederst der de fire programmene er ;)

Hvordan får jeg SSh for å endre?

 

Du kan ikke gjøre det uten å jailbreake.

 

For å få SSH må du jailbreake ipoden.

 

edit:leif

Det er faktisk feil. Det går an, men da må du bruke en sikkerhetskopi fra en allerede modifisert ipod. Hvorfor dette er mulgi vet jeg ikke, men jeg kan bekrefte at det funker.

Hvis dere vil teste så gjerne lag en sikkerhetskopi og gjenopprett til fabrikkmodus for så å legge på denne kopien.

Lenke til kommentar

hei..

 

jeg har 1.gen av ipod touch og har jailbreak 1.1.4 innstallert..

 

Jeg har innstallert flere spill og applikasjoner...men når jeg nå kobler til itunes på pcen får jeg spørsmål om å oppdatere til 2. et eller annet..

 

Hva vil dette (oppdateringen) gjøre med ipoden?

Jeg har lest at nyeste oppdatering kan jailbreakes hvis det er 1.gen.

Hva er forskjellen på 1.1.4 og 2. ?

 

bør jeg oppdatere?

Lenke til kommentar

Det er ganske mange forskjeller mellom 2.2 og 1.1.4. Full liste kan du lese her.

 

Det mest viktige er vel App Store. Du har fortsatt Installer (eller Cydia som er det samme, men bedre på nye telefoner), men de programmene som finnes til 1.1.4 finnes for det meste ikke til 2.2.

 

 

Jeg anbefaler deg å se litt på Apple.com der det finnes mer informasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...