Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har et problem...... har 1.1.5 versjonen nå og når jeg skal oppgradere til 1.2.1 så får jeg denne feilmeldingen: iPod -enheten "iPod" kunne ikke oppgraderes. Det oppstod en ukjent feil (5) noen som har hatt samme problemet eller vet hvorand jeg kan fikse det? http://letmegooglethatforyou.com/?q=ipod+t...upgrade+error+5 Lenke til kommentar
epqr Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har et problem...... har 1.1.5 versjonen nå og når jeg skal oppgradere til 1.2.1 så får jeg denne feilmeldingen: iPod -enheten "iPod" kunne ikke oppgraderes. Det oppstod en ukjent feil (5) noen som har hatt samme problemet eller vet hvorand jeg kan fikse det? Skjekk at du har den riktige firmwaren. Jeg antar at du ikke har kjøpt den fra itunes? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er det mulig å disable den funksjonen som gjør at man kan bla i albumene når man snur iPoden vannrett? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er det mulig å disable den funksjonen som gjør at man kan bla i albumene når man snur iPoden vannrett? Jeg tror ikke det er noen offisiell løsning på det, men det er mulig at det finnes en fix på Cydia. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Helt idiotisk at ikke Apple har gjort noe med det. Irriterer meg grønn over dette hver gang iPoden/iPhonen legges på siden. Si ifra når du, eller noen andre finner du av det. Jailbreak eller ikke, bort skal det hvertfall. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Det er en mulighet for å "skru av" (og på) akselerometeret hvis du har jailbreaket. Det er en relativt ny funksjon, så den har ikke kommet til cydia enda. Regener med at det kommer dit innen en uke (hvis den blir godtatt). Du kan gjøre det manuelt hvis du har nok kunnskaper. Guide ligger Her hvis noen er interesserte (på engelsk). Endret 13. januar 2009 av epqr Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen som har erfaring med rimelig iPod-anlegg? Tenkte på et enkelt anlegg til soverom, etc. DinSide hadde nettopp en test av to rimelige anlegg. Og så fant jeg en litt dyrere Logitech-modell som ser tøff ut. Er anleggene verdt pengene, eller ender de bare opp som ladestasjoner? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Spørs helt hva de skal brukes til. Bare som enkel musikk på rommet, går det helt greit. Ikke forvent for mye hvis du velger å kjøpe et, det er begrenset hvor bra lyd det kan bli. Men absolutt, ok lyd er det hvis du velger et av de bedre minianleggene. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 kan man finne mxtube nå eller er det helt borte?(eller noe lignene) jeg har jailbreaica den 2.2..... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) MxTube finner du lett i Cydia. Det heter btw Jailbreaket, men uttrykket oppgradert ville nok vært hakket bedre Endret 16. januar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 http://blog.iphone-dev.org/post/70407787/thermonuclear-pop iPod touch 2g skal visstnok være jailbreaket. Noen som har hørt noe mer om når programvaren kommer ut? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Hadde du lest etter mer hadde du visst at Dev-Team ikke har noen tidsfrist på dette prosjektet . De ønsker å ta det mer rolig med å lansere RedSnow, da de fikk det fryktelig travelt med å lansere YellowSn0w. Endret 18. januar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Sjekk ut videoene nederst på http://blog.iphone-dev.org/post/70407787/thermonuclear-pop Forklarer det meste der, gleder meg Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Når jeg fikk iPoden til jul, fikk jeg også en silikonting til å ha utenpå som beskyttelse. Det har vist seg at denne egentlig er til iPhone 3G, som er dobbelt så tykk. Det har samlet seg stein og dritt på innsiden av silikonbeskyttelsen som har ripa opp hele baksiden av min iPod. Er det mulig å få kjøpt/montert et nytt bakdeksel til iPhone 2Gen? Edit: Fant noen til 600kr og opp, men det blir nok for dyrt.. Må få kjøpt meg et eller annet som kan skjule ripene... Endret 19. januar 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 gå på http://zagg.com og bestill. Veldig fint produkt Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Dette er muligens nevnt før, men jeg er en jævel til å faile på søking: Hvilket format av de som funker, er best å bruke på Ipod touch? Tenker da på filmer. I tilegg: Noen som har et smart og gratis filmkonverteringsprogramm å anbefale? Takker tusen Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Videora iPod Converter bruker jeg. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kameraten min har lånt iPoden i noen måneder nå, så han har ikke oppdata til noe ny programvareversjon siden siste jeg hadde den. Har nå 1.1.5 på den. Hvilken update vil være den beste med tanke på jailbreak, app store og slikt? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Den er grei. Litt dårlig tid, har du en guide som funker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå