Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Har prøvd å jailbreake min iPod Touch gen. 1 med quickpwn, men noe gikk tydeligvis galt. Jeg fulgte oppskriften til punkt og prikke, og da den var "ferdig" og skulle reboote stoppet det. Nå er det eneste som kommer opp, apple-logoen og det virker som iPoden prøver å starte på vanlig måte siden den lager oppstartslyder og det kommer opp på PCen. Desverre klikker iTunes når jeg kobler til iPoden så det er ikke mulig å gjenopprette den der.

 

Vet ikke om det finnes noen programmer som gjenoppretter uten å bukr iTunes eller hva?

hadde samme problem noen uker før jul. det jeg gjore var å gå til humac og spørre der. så sa han at han ikke viste va som hadde kjedd og sendte den inn til rep. noen dager etter fikk jeg en ny ipod touch :D vet ikke om du kan være like heldig men, hvis du ikke klarer noe anen måte burde du prøve ;)

 

 

Edit: Nå funka det! Takker!:D

 

hva gjore du? :D

 

Brukte DiskAid som epqr så fint anbefalte. Selv jeg med mine ganske dårlige datakunnskaper klarte det, så er en sikker måte å fikse den på. Nok en gng takk til epqr!:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lagt alle sangene du skal ha inn i en mappe? Trykk på Fil og Legg til en mappe i biblioteket, finn mappen og trykk på den. Eller så kan du merke alle sangene og dra de over til biblioteket.

nei! funker ikke hos meg :S

 

Hva mener du med at det ikke funker. Litt mer informasjon hadde hvert bra.

Lenke til kommentar
Lagt alle sangene du skal ha inn i en mappe? Trykk på Fil og Legg til en mappe i biblioteket, finn mappen og trykk på den. Eller så kan du merke alle sangene og dra de over til biblioteket.

nei! funker ikke hos meg :S

 

Hva mener du med at det ikke funker. Litt mer informasjon hadde hvert bra.

jeg prøver å ta sanger over til itunes som dere sier jeg skal. men det går ikke an å gjøre det .....

Lenke til kommentar
Lagt alle sangene du skal ha inn i en mappe? Trykk på Fil og Legg til en mappe i biblioteket, finn mappen og trykk på den. Eller så kan du merke alle sangene og dra de over til biblioteket.

nei! funker ikke hos meg :S

 

Hva mener du med at det ikke funker. Litt mer informasjon hadde hvert bra.

jeg prøver å ta sanger over til itunes som dere sier jeg skal. men det går ikke an å gjøre det .....

 

*sigh*

 

Du kan ikke få mye hjelp med svar som det der. Hvorfor går det ikke? dukker ikke sangene opp i itunes? får du en feilmelding? får du ikke opp noen meny for å elge mapper?

 

Hjelper ikke si bare; det går ikke.

Lenke til kommentar
Lagt alle sangene du skal ha inn i en mappe? Trykk på Fil og Legg til en mappe i biblioteket, finn mappen og trykk på den. Eller så kan du merke alle sangene og dra de over til biblioteket.

nei! funker ikke hos meg :S

 

Hva mener du med at det ikke funker. Litt mer informasjon hadde hvert bra.

jeg prøver å ta sanger over til itunes som dere sier jeg skal. men det går ikke an å gjøre det .....

 

*sigh*

 

Du kan ikke få mye hjelp med svar som det der. Hvorfor går det ikke? dukker ikke sangene opp i itunes? får du en feilmelding? får du ikke opp noen meny for å elge mapper?

 

Hjelper ikke si bare; det går ikke.

sangene dukker ikke opp i itunes

Lenke til kommentar

I motsetning til mobilleverandørene sender ikke Apple med instruksjonsbok for iPod Touch. Man er derfor litt avhengig av hjelp, enten fra folk i nærheten eller på Internett - som her på Diskusjon. Det virker som det er få som har tid til å bla gjennom flere titalls sider for å finne informasjon - det kan jo fort ta mange timer. Man burde kanskje hatt en tråd med KUN tips, slik som tråden med Hvilke programmer har du på din iPod Touch.

 

Man lurer ganske fort på hvordan ikonene kan sorteres, og det gjøres ved å holde på et av dem i 2-3 sekunder. Da begynner alle ikonene å skjelve, og de kan dras frem og tilbake eller over til en annen side. Jeg prøver å sortere seriøse program for seg og spill for seg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg prøver å sortere seriøse program for seg og spill for seg. :)

 

Har 5 sider med programmer, sortert xD

Side 1: mest brukte

Side 2: Verktøy (vater, timer, tiltmeter, enhetskonvertering etc etc etc)

Side 3: Litteratur (tegneserier, wiki, aviser, ereader etc)

Side 4: Spill

SIde 5: Div som ikke passer noe annet sted

Lenke til kommentar
Har 5 sider med programmer, sortert xD

Er viderekommen du, Captein. Etter 1 måned med Touch er jeg et stykke nedpå tredje siden. Det største problemet med Touch er at det er umulig å ha den for seg selv. Alle som ser den skal selvfølgelig sjekke hva slags musikk som ligger på den, høre om det er god lyd, sufre på Internett, bowle, spille pacman, etc. :)

Lenke til kommentar

Har et problem...... har 1.1.5 versjonen nå og når jeg skal oppgradere til 1.2.1 så får jeg denne feilmeldingen:

 

iPod -enheten "iPod" kunne ikke oppgraderes. Det oppstod en ukjent feil (5)

 

noen som har hatt samme problemet eller vet hvorand jeg kan fikse det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...