Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Jeg har ALLTID uflaks når det gjelder nye ting. Alltid! Slår aldri feil. Fikk iPod touch 2.G til jul (har hatt lyst på den lenge, og kunne nesten alt om den da jeg fikk den, fordi jeg har lest så mye om den :p)

Så, for å beskytte herligheten kjøpte jeg et hard case etui/skin fra Griffin, kalt Wave case. Satte det på iPoden, og den passet helt perfekt. Men, når jeg så prøver å få det av igjen, sitter den øverste halvdelen HELT fast, går ikke ann å rikke på den engang :S

Er livredd for å ødelegge noe på iPoden, så vil ikke prøve å få det av mer. Det som er dumt er at jeg så vidt kan skimte noe som ligner på riper i aluminiumsbelegget, som ikke var der fra før av.

Hva skal jeg gjøre? Reklamere til eplehuset (kjøpte det der), eller bare la det være sånn?

 

http://www.griffintechnology.com/products/wave-for-ipod

^

|

|

Link til produktet

 

Edit: Fikk det av :D

post-148429-1230483350_thumb.jpg

Endret av sv1_3ivind
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du sikker på det?

 

EDIT: Er ikke det kun vist du har siste oppdatering?

 

Ja, helt sikker.

 

[qoute] Ok.

Ja, men er mange av de programmene som er nevnt rundt omkring som ikke finnes på appstore, er de liksom ikke blitt godkjent av Apple eller no sånn de? Ganske mange av de som virket veldig bra og nyttige og som det finnes meget dårlige versjoner av på appstore.[/qoute]

 

App store har ganske strenge regler ja, så det er mange apps som ikke får lov til å komme inn der. Desverre så kan som sagt ikke 2. gen ipod jailbreakes.

Lenke til kommentar
De med 2.1 kan jailbreakes. Ligger videoer på youtube som forklarer det.

 

Jeg gjentar; 2. generasjons ipoder kan ikke jailbreakes, hvorfor vil ingen høre på meg :( Seriøst dette vet jeg godt. De filmene på youtube er fake. Hvis du poster linken til den du så kan jeg forklare "hvorfor" den er det.

 

Edit: Leif

Endret av epqr
Lenke til kommentar
Det eneste de gjør, i alle fall på de videoene jeg har sett, er å jailbreake en 1. generasjons ipod.

jeg har set er ipod touch 2gen som var jailbreaket. men vet ikke hvordan-

 

Du har sett hvor da?

 

Har du holdt i og brukt en 2. gen ipod med cydia på? For det tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar
Det eneste de gjør, i alle fall på de videoene jeg har sett, er å jailbreake en 1. generasjons ipod.

jeg har set er ipod touch 2gen som var jailbreaket. men vet ikke hvordan-

 

Du har sett hvor da?

 

Har du holdt i og brukt en 2. gen ipod med cydia på? For det tviler jeg sterkt på.

på youtube. han snudde ipoden osv og viste at det var en ipod 2gen og viste ikonene og gikk inn på de ;) .

jeg leste på ipod1.no at det skall gå.

Lenke til kommentar
Det eneste de gjør, i alle fall på de videoene jeg har sett, er å jailbreake en 1. generasjons ipod.

jeg har set er ipod touch 2gen som var jailbreaket. men vet ikke hvordan-

 

Du har sett hvor da?

 

Har du holdt i og brukt en 2. gen ipod med cydia på? For det tviler jeg sterkt på.

på youtube. han snudde ipoden osv og viste at det var en ipod 2gen og viste ikonene og gikk inn på de ;) .

jeg leste på ipod1.no at det skall gå.

 

Tviler fortsatt. Skriv opp linken da, men den er 98% sikkert fake. Og folk på ipod1.no sier MYE dumt. Spesielt folka på ipod touch delen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Enigmo får timene til å gå farlig fort gitt!

 

 

Sjekket det ut basert på posten din, og ja, timene går fort :whistle:

har igjen 12 levels elns av de innebygde, så begynte ipoden å klage om 20% batterinivå -__-

Lenke til kommentar

Jeg ønsker å lage en folder med en del musikk som jeg skal bruke til trening. Har laget en folder på pc'en som heter treningsmusikk, men når jeg importerer denne til ipod'en så legger alle filene seg "for seg selv" sortert på artist/album. Er det noen mulighet for å få alle disse sangene inn i en "folder" på ipod'en?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg ønsker å lage en folder med en del musikk som jeg skal bruke til trening. Har laget en folder på pc'en som heter treningsmusikk, men når jeg importerer denne til ipod'en så legger alle filene seg "for seg selv" sortert på artist/album. Er det noen mulighet for å få alle disse sangene inn i en "folder" på ipod'en?

 

 

Legg dem til i en spilleliste?

Lenke til kommentar
Jeg ønsker å lage en folder med en del musikk som jeg skal bruke til trening. Har laget en folder på pc'en som heter treningsmusikk, men når jeg importerer denne til ipod'en så legger alle filene seg "for seg selv" sortert på artist/album. Er det noen mulighet for å få alle disse sangene inn i en "folder" på ipod'en?

 

Opprett en spilleliste som du kaller "treningsmusikk", så spiller du den av hver gang du skal bruke den. Lag mappen først, så flytter du over alle sangene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...