Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Anyways, battetritiden er helt klart et problem også på touch som mp3 spiller. Nå hjalp det ikke at jeg før haddde en spiller med 36 timer batteri, og før det igjen en med 52 timer. Blir litt skuffende med touchen sin batteruitid da, men så tar wifi en del

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig irriterende for dere proffene at noen kommer og maser om basic-greier hele tiden, men er det slik at Spillelistene må redigeres på datamaskinen (ikke på Touchen)? Veldig greit at Bokmerkene kan redigeres direkte (etter at de er lagt inn - Arkivert). Når det gjelder surfing på wi-fi så er det tre ting å bemerke:

 

a. En av avisene som jeg surfer på har tydeligvis en funksjon som låser hele iPoden. Jeg har prøvd tre ganger, og hver gang må jeg bruke svenskeknappen. Sånt skjer jo med andre nettlesere også, så jeg regner med dette er feil som kan forekomme.

b. Jeg får ikke streamet radioen (http://nettradio.nrk.no/default.php?kanal=p1). Iallfall hører jeg ikke en lyd... Noen som har tips på dette?

c. Har prøvd å laste ned software fra Apple Store, men får bare beskjed om å logge på. Må man opprette en konto hos Apple først? (har bare prøvd å laste ned freeware)

Endret av UllForEver
Lenke til kommentar

Hjelper min søster med å få inn litt diverse programmer å spill å sånn på den nye iPod Touchen ho sin, å så en del som virka nokså brukbare rundtomkring (ikke på app store, men random plasser på nettet). Har dog et par spørsmål.

 

Touchen er en helt ny en, 2nd generation eller hva det nå er, med nyeste firmware tror jeg, hva er mulighetene for denne? skjønner at en kan få tak i 3dje parts programvare, funker dette på alle versjoner? Har også sett litt rundt, og funnet no Jailbreak og AppTapp Installer, er det mulig å få det på denne? Eller er det typisk blitt sperret, sånn som masse HB til PSP ol.?

 

Er helt noob på dette, å interesserer meg egentlig relativt lite for iPod, men nå prøver jeg da altså å være en god bror :p

 

Gi gjerne linker til sider og lignende.

 

mvh. Vaffel

Lenke til kommentar
Selvfølgelig irriterende for dere proffene at noen kommer og maser om basic-greier hele tiden, men er det slik at Spillelistene må redigeres på datamaskinen (ikke på Touchen)? Veldig greit at Bokmerkene kan redigeres direkte (etter at de er lagt inn - Arkivert). Når det gjelder surfing på wi-fi så er det tre ting å bemerke:

 

a. En av avisene som jeg surfer på har tydeligvis en funksjon som låser hele iPoden. Jeg har prøvd tre ganger, og hver gang må jeg bruke svenskeknappen. Sånt skjer jo med andre nettlesere også, så jeg regner med dette er feil som kan forekomme.

Hei, fint at du nevner problemer med Safari, men kunne du være så snill å fortelle oss hvilken side det er så jeg og andre kan sjekke om dette gjelder din ipod eller alles ipod? Selv har jeg ipod og iphone samt tilgang på en 3g så sjekkeproblemer er ikke tilstede. Vennligst post nettsiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
kunne du være så snill å fortelle oss hvilken side det er

Ja, sjekk denne lokalavisen. Greit å vite om det er flere enn min iPod som sliter.

 

Når det gjelder nedlasting av software så er dette en stor katastrofe hos Apple Store. Jeg har nå holdt på i tre timer for å laste ned Google Earth!

 

Da er det noe galt med internettet ditt eller ipoden, for å laste ned programmer tar alt fra 30 sek til 10+ minutter avhengig av størrelsen. Google earth går fort

Lenke til kommentar

Quote igjen du :)

 

Tilbake til den lokalavisen:

Min iPhone frøs også så dette er nok ikke noe nytt problem. Skriv en mail til Apple der du forklarer problemet detaljert og sørger for å inkludere linken. Gjør det også klart at du har gjenopprettet telefonen uten å gjenopprette sikkerhetskopi. Du har også fått en du kjenner til å teste på hans iphone med 2.2 software osv..

 

Alt dette må inn på en høflig måte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...