gamerman Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva gjør denne hacken? At jeg kan bruke msn ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) f.eks. du kan legge til noe som heter Apollo IM som fungerer med MSN. du unlocker touchen så du kan legge til mange programmer +++ NES, Spill, programmer, Themes, masse rart.. man gjør sllik at man kan bruke Touchen for hva den er god for.. her er et bilde av Touchen min nå: Endret 14. oktober 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
pipa Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvordan restorer man iPoden til "fresh 1.1.1 state"? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvordan restorer man iPoden til "fresh 1.1.1 state"? Via iTunes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 f.eks. du kan legge til noe som heter Apollo IM som fungerer med MSN.du unlocker touchen så du kan legge til mange programmer +++ NES, Spill, programmer, Themes, masse rart.. man gjør sllik at man kan bruke Touchen for hva den er god for.. her er et bilde av Touchen min nå: Genialt egentlig. Det eneste du mangler er telefonmulighet. :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvilket program bruker dere for å ta bilde av skjermen? Lenke til kommentar
active-x Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nå fikk jeg til jailbreaken jeg også, men den revision 5, den funka utmerket Eneste jeg trenger hjelp til nå er hvilken NES spill jeg skal legge inn hvilken filtype hadde noen .snes, men de funka ikke :/ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvilket program bruker dere for å ta bilde av skjermen? Fraps Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor lang tid skal det ta når det står "Waiting for iPhone", og når skal jeg gå inn på den addressen som kræsjer Safari? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Fraps Finnes det til Touch/iPhone? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Til dere som får en fucket iPod som ikke vil finnes av iTunes eller ikke vil gjenopprettes, og all musikk, videoer og bilder er borte (gjerne pga denne linken: http://jailbreak.toc2rta.com, eller annen fucka jailbreak) , så funket dette for meg: -Go to home screen. -Hold down the sleep and home buttons at the same time, until the screen flashes and the iPod turns off. -RELEASE the sleep button and keep holding the home button. Wait about 15-25 seconds, and you should be able to restore through iTunes. You MUST be plugged into iTunes this whole time! Fy FAEN jeg er letta, har holdt på i timesvis og knotet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor lang tid skal det ta når det står "Waiting for iPhone", og når skal jeg gå inn på den addressen som kræsjer Safari? du går til den addressen først, så safari kræsjer, så starter du touchfree5.exe og følg det som står på skjermen du tar bildet av skjermen med et prog som heter "Dock" kan lastestnes via "installer" i docken er det en funksjon som kan ta bilder, det blir lagt i en tmp folder som du må få tilgang til med en ftp server. ftp addressen er ipen til touchen, Brukernavn: root Passord: alpine Lenke til kommentar
active-x Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 du går til den addressen først, så safari kræsjer, så starter du touchfree5.exe og følg det som står på skjermendu tar bildet av skjermen med et prog som heter "Dock" kan lastestnes via "installer" i docken er det en funksjon som kan ta bilder, det blir lagt i en tmp folder som du må få tilgang til med en ftp server. ftp addressen er ipen til touchen, Brukernavn: root Passord: alpine det er vel SFTP, og ikke ftp, ikke alle klienter som har støtte for dette, men WinSCP har ihvertfall det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 jeg brukte CuteFTP 8, funket veldig bra... man må også endre tilgangs tillatelse på filene man legger til, 755 annefaller dere og se på filmene til han fyrn i første post (hvordan legge til iPhone programmer) Lenke til kommentar
Larsao3 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hvordan kan jeg lage fotoalbumer? Alle bildene legges i et album... Endret 14. oktober 2007 av Larsao3 Lenke til kommentar
active-x Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvordan kan jeg lage fotoalbumer?Alt bildene legges i et album... ble egne albumer med meg, jeg synket via itunes bilder mappen min, og der har jeg ett album per galleri. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor ligger fotodelen av iTunes? Lenke til kommentar
active-x Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor ligger fotodelen av iTunes? Når du trykker på ipoden din, ser du mange "taber" som musikk, filmer, tv-programmer, bilder, info osv Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Når du trykker på ipoden din, ser du mange "taber" som musikk, filmer, tv-programmer, bilder, info osv Ok, takk for svar. Har ikke iPod, så kan ikke gjøre det før touchen er i hus Lenke til kommentar
Larsao3 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Når du trykker på ipoden din, ser du mange "taber" som musikk, filmer, tv-programmer, bilder, info osv Og hvor skal jeg ordne album? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå