chrissx Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Glede meg sinsykt til jeg får en as:D Package Progress Location Date Local Time Description OSLO, NO 12/19/2008 12:01 P.M. FORWARDED TO THE FACILITY IN THE DESTINATION CITY 12/19/2008 8:15 A.M. IN-TRANSIT SCAN 12/19/2008 8:15 A.M. IMPORT SCAN MALMO STURUP, SE 12/19/2008 4:14 A.M. ARRIVAL SCAN KOELN (COLOGNE), DE 12/19/2008 2:59 A.M. DEPARTURE SCAN 12/19/2008 12:11 A.M. ARRIVAL SCAN APELDOORN, NL 12/18/2008 9:30 P.M. DEPARTURE SCAN 12/18/2008 10:40 A.M. ORIGIN SCAN 12/18/2008 9:59 A.M. ORIGIN SCAN NL 12/17/2008 3:48 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED og så står det att pakken har møtt en exeption D: noen som vet hvordan dette vil affektere pakken? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Hei, Eg har eit litte problem med Ipoden, eg trykkte på "Slett alt innhold og alle innstillinger/Erase All Content and Settings" og nå har det gått 10 timar siden eg gjorde det, men no er alt som er på skjermen Apple-logoen, også av og til ein "laste ring". Nokon som vett kos eg kan fikse dette? EDIT: Fikk det til. Var berre til å få den i gjenopprettings-modus. Endret 25. desember 2008 av CissaM Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 1. Hvis jeg oppdaterer fra v.2.1 til 2.2, mister jeg alt innhold da? 2. Må jeg jailbreake på nytt? 3. Hvorfor blir app'sa ødelagt når jeg sync'er med pcn? (iTunes) - Det går ikke å starte dem opp, de bare kræsjer (noe ala CrashToDesktop på pc'er), og når jeg syncer får jeg "noen applikasjoner kunne ikke synkroniseres fordi denne maskinen ikke er autorisert for det". Har fulgt authorize/unauthorize guiden... Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Skriver dette med min nye touch 32gb som jeg fikk av dama i går. Heeerlig produkt Har ett invisible shield som jeg skal sette på snart. God jul! Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 1. Hvis jeg oppdaterer fra v.2.1 til 2.2, mister jeg alt innhold da?2. Må jeg jailbreake på nytt? 3. Hvorfor blir app'sa ødelagt når jeg sync'er med pcn? (iTunes) - Det går ikke å starte dem opp, de bare kræsjer (noe ala CrashToDesktop på pc'er), og når jeg syncer får jeg "noen applikasjoner kunne ikke synkroniseres fordi denne maskinen ikke er autorisert for det". Har fulgt authorize/unauthorize guiden... 1. Nei. 2. Ja. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 App lastes ned i iTunes Store. Den billigste appen koster 6kr og heter CastCatcher. Her kan du legge inn URLs til alle radiostreams du vil, så kan den spille dem av. Hvordan gjør du dette? Prøvde nå å legge inn adressen til P3 men får bare feilmelding på adresen. Hvordan finner man riktig adresse? Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 1. Hvis jeg oppdaterer fra v.2.1 til 2.2, mister jeg alt innhold da?2. Må jeg jailbreake på nytt? 3. Hvorfor blir app'sa ødelagt når jeg sync'er med pcn? (iTunes) - Det går ikke å starte dem opp, de bare kræsjer (noe ala CrashToDesktop på pc'er), og når jeg syncer får jeg "noen applikasjoner kunne ikke synkroniseres fordi denne maskinen ikke er autorisert for det". Har fulgt authorize/unauthorize guiden... 1. Nei. 2. Ja. 3'ern da? iTunes kommer bare med en popup om at disse app'sa kunne ikke synkroniseres... btw, 2'ern, blir cydia apps borte, siden jeg må jailbreake på nytt? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Har fulgt authorize/unauthorize guiden... Hvilken guide? Jeg har problemer med å legge over Apps fra PCen til Touchen, så jeg må laste det ned direkte fra Touchen.. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Har fått meg iPod Touch 32GB 2dre versjon. Hvilke fordeler får jeg ved å jailbreake podden min ? Hva kan jeg gjøre liksom ? Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Har fulgt authorize/unauthorize guiden... Hvilken guide? Jeg har problemer med å legge over Apps fra PCen til Touchen, så jeg må laste det ned direkte fra Touchen.. Husker ikke hvor jeg fant guiden, men unauthorize er på "store->unauthorize" / "butikk->fjern autorisering" så trykker jeg på knappen under, og får opp "autorisering fullført, 1/5 maskiner er autorisert" Har fått meg iPod Touch 32GB 2dre versjon.Hvilke fordeler får jeg ved å jailbreake podden min ? Hva kan jeg gjøre liksom ? Du kan laste ned mange flere apps (programmer), som apple ikke har godkjent, og en touch som kan mye mer Det er jo bare å teste det^^ bare ta gjenopprett hvis du ikke er fornøyd : ) Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 går det an å legge filmer du har på cd inn på itunes og så inn på ipoden?(sån man gjør med musikk) og isåfal hvordan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 går det an å legge filmer du har på cd inn på itunes og så inn på ipoden?(sån man gjør med musikk)og isåfal hvordan? Går ut fra du mener CD.... Google handbrake Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 går det an å legge filmer du har på cd inn på itunes og så inn på ipoden?(sån man gjør med musikk)og isåfal hvordan? Går ut fra du mener CD.... Google handbrake hø? jeg har noen filmer som jeg fikk til jul, og de vill jeg ha på min ipod. hvordan får jeg da de filmene på min ipod? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 hø?jeg har noen filmer som jeg fikk til jul, og de vill jeg ha på min ipod. hvordan får jeg da de filmene på min ipod? går ut fra du mener DVD xD som jeg sa, GOOGLE HANDBRAKE Anyways, til folk generelt: fant denne på amazon: http://www.amazon.com/Timex-Unisex-Ironman...0205&sr=1-1 klokke med trådløs ipod fjernkontroll Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det enkleste er å kjøpe 1ClickDVDToiPod og bruke det. Da får du høy kvalitet og flotte resultater hver gang. Det beste er å kjøpe en sinnsykt stor harddisk og starte med ripping inn på den. Da har du alltid tilgang på samlingen din. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 kan man ha tekst på ipoden? eller funker det ikke og sette på tekst? og hvis det går, hvordan tar man det på? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Du får tekst automatisk med programmet jeg nevnte. Så på forrest gump som jeg konverterte fra en iso fil av dvden i bokhylla i natt. Endret 26. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har noen spørsmål om den nyeste Touchen og programmer. 1. kan man innstallere alt av programmer, eller må man hacke iPoden først? 2. er det mange bra, gratis, programmer til Touch? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 1. Man kan installere alle Apps fra App Store uten å måtte gjøre noenting med din Touch. 2. Det er mange bra gratis programmer man finner til Touch ja, selv har jeg gått igjennom Top 100 Free nå nettopp, og har lastet ned en god del av de! Man kan enkelt finne frem til Top Free Apps fra både iTunes og din Touch. iTunes: Store> Top Free Apps (100. Free Apps) Direkte fra din Touch: App Store> Top 25> Top 25 Free (når du kommer til bunn av Top 25 Free kan du trykke deg videre til Top 50 Free Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det største problemet med å samle alle funksjoner i èn dings er batterilevetiden. Så lenge enheten har integrert telefon så er man nødt å ta hensyn til batteriet. Jeg har en av markedets beste mobiltelefoner, men når det kommer til musikklytting så bruker jeg MP3-spiller, slik at jeg ikke skal tømme batteriet på mobilen. Derfor kjøpte jeg meg en iPod Touch 16Gb forrige uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå