Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Sangene jeg laster ned direkte til touchen overføres altså til Itunes på dataen når du kobler den til? Men hvordan fungerer DRM sperren? Jeg kan ikke få musikken ut av Itunes og gjøre andre ting med den? Kan ikke overføre dem til en Creative spiller eller brenne dem ut på en CD f.eks?

 

Ja. Kan ikke overføre til andre folk/andre ikke-ipod spillere. Jo: nei, jo

Lenke til kommentar

Ser jo ikke akkurat sånn utifra den posten da :p Har mer tro på at noen andre en dev-team skal klare å lage en 2g-jailbreak.. Chronic-dev ser ut til å ha kommet ganske langt.

 

Currently we are not investigating the iPod touch 2G.
and we’ll inform you guys if and when we commence this work
Endret av epqr
Lenke til kommentar

Blant annet.

To sek så kommer jeg med et fyldigere svar

 

Dette sier apple:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

* Support for 480p and 576p component TV out

* H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Low-Complexity version of the H.264 Baseline Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; H.264 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Baseline Profile up to Level 3.0 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; MPEG-4 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats

 

 

Kilde: http://www.apple.com/ipodtouch/specs.html

 

Vet noen om et program som konverterer til den høyeste kvaliteten tilgjenglig?

Bruker for tiden 1ClickDVDToiPod som funker greit til MP4 filer, men regner med at det går an å få bedre resultater.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Slutt og snakk tull. Den er helt perfekt, men ønsker høyere da jeg spiller mp4 filer på iphone, classic og touch. Da vil jeg helst ha den beste kvaliteten min da classic har masse plass. Skal ikke ha 100000 filmer på touchen.

Kjøp 1ClickDVDToiPod, sett i filmene dine og se på de på ipoden etter sync. Grunnene mine for å ønske høyere kvalitet er ikke dine.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...