eskhyo Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 App lastes ned i iTunes Store. Den billigste appen koster 6kr og heter CastCatcher. Her kan du legge inn URLs til alle radiostreams du vil, så kan den spille dem av. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Genialt! Er altså bare å legge inn URLen til NRK sine streams og spille dem av? Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Japp. Har P1 og P3 på min Touch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kjøpte en dyrere app, tuner. Fungerer helt supert den og. Bruker sef mer batteri da Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 kan man høre på radio på ipoden når du sitter på trikk, går i byen, sitter i bil eller sitter på båten? og hvis det går, hvordan? Lenke til kommentar
epqr Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 kan man høre på radio på ipoden når du sitter på trikk, går i byen, sitter i bil eller sitter på båten?og hvis det går, hvordan? Du må ha tilgang til internnett. Hvis du har det på trikken, i bilen eller på båten så ja. Hvis ikke, nei Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Er jo enkelt det, bare ikke så billlig. 1: skaff deg mobilt bredbånd og usb modem 2: lag et AD-HOC nettverk mellom touchen og laptopen 3: Hør via touchen Egentlig ingen lur løsning, men det er enten det eller laptop på fanget og headset i øra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Egentlig ingen lur løsning, men det er enten det eller laptop på fanget og headset i øra. ...eller iphone...? evt andre mobiler med internettradio forøvrig har apple en FM remote, dvs trådet fjernkontroll med FM radio Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) I has both + another friend Proof http://bildr.no/view/304070 Endret 14. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Dette er ikek en spøk: Har begge Proof http://bildr.no/view/304070 jaha, og......? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 I'm a certified ipod geek Hadde nok ingen god grunn til å poste det. Jeg kjeder meg veldig nu Da er det nok nattatid snart regner jeg med Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Før du legger deg kan du vel svare godt på hvordan man legger inn et tekstdokument til iPhone? Skjønte ikke forklaringen i sted.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Egentlig ingen lur løsning, men det er enten det eller laptop på fanget og headset i øra. ...eller iphone...? evt andre mobiler med internettradio forøvrig har apple en FM remote, dvs trådet fjernkontroll med FM radio Den remote radio dingsen funker vel ikke på touch? Takk for alle svar forresten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 gjør visst ikke det nei... men du har alltids mindre fancy billige utgaver som gjør det http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4265 ser ikke frekvensen, men funker Lenke til kommentar
Zork Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Min 2. gen touch finner plutselig ingen nettverk lenger - ikke hjemmenettverket (som jeg vet fungerer og som alle andre wifi-sakene mine finner uten problemer) og heller ikke andre steder (wifi på touchen er naturligvis slått på og har fungert tidligere). Jeg antar det må være problemer med antennen men ville bare høre om noen har alternative teorier og/eller løsninger før jeg sender den til Apple? Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 2. Kan den brukes som ekstern disk i Windows? Jeg har nettopp bestilt iPod Touch og syns dette spørsmålet er veldig interessant. Er det ikke slik at alt som dras inn i iTunes blir synkronisert mot iPod når man kobler den til datamaskinen? Spørsmålet blir da: Kan man dra ALLE TYPER dokumenter inn i iTunes? (i så fall vil iPod kunne fungere som en ekstern backupdisk) Den STORE fordelen med iPod Touch er etter min mening at den har trådløst tilkobling. Muligheten for å laste ned musikk, programmer, lese e-post og høre på radio skiller den fra de klassiske MP3-spillerene. I tillegg blir det en lettelse å slippe å bekymre seg for at mobilen skal slippe opp for batteri hvis man surfer for lenge på Internett! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du kan dessverre bare overføre bilder, kontakter, musikk og film med iTunes. Men ved hjelp av jailbreak kan du gjøre den lett til en ekstern "dra og slipp" harddisk. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Min 2. gen touch finner plutselig ingen nettverk lenger - ikke hjemmenettverket (som jeg vet fungerer og som alle andre wifi-sakene mine finner uten problemer) og heller ikke andre steder (wifi på touchen er naturligvis slått på og har fungert tidligere). Jeg antar det må være problemer med antennen men ville bare høre om noen har alternative teorier og/eller løsninger før jeg sender den til Apple? Har du skrudd av ssid broadcast på routeren? Bortsett fra det ser jeg ingen grunn til å ikke sende den inn. Beklager Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du kan dessverre bare overføre bilder, kontakter, musikk og film med iTunes. Dumt at ikke dokumenter fra Office-pakken kan overføres, men bilder, musikk og film utgjør tross alt en stor andel av Mine dokumenter. Er det noen av disse filene som blir konvertert? Hos meg ligger musikken stort sett som WMA-filer, mens de fleste videoene ligger som AVI eller MPG. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Office-filer som fra Word og Excel kan vises på Touchen,men da må du hente et eksternt program fra AppStore. WMA-filer blir konvertert av iTunes med en gang de blir lagt inn,og kan så overføres til touchen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå