Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Egentlig ingen lur løsning, men det er enten det eller laptop på fanget og headset i øra.

...eller iphone...? evt andre mobiler med internettradio :p

 

 

forøvrig har apple en FM remote, dvs trådet fjernkontroll med FM radio

Lenke til kommentar

Min 2. gen touch finner plutselig ingen nettverk lenger - ikke hjemmenettverket (som jeg vet fungerer og som alle andre wifi-sakene mine finner uten problemer) og heller ikke andre steder (wifi på touchen er naturligvis slått på og har fungert tidligere).

 

Jeg antar det må være problemer med antennen men ville bare høre om noen har alternative teorier og/eller løsninger før jeg sender den til Apple?

Lenke til kommentar
2. Kan den brukes som ekstern disk i Windows?

Jeg har nettopp bestilt iPod Touch og syns dette spørsmålet er veldig interessant. Er det ikke slik at alt som dras inn i iTunes blir synkronisert mot iPod når man kobler den til datamaskinen? Spørsmålet blir da: Kan man dra ALLE TYPER dokumenter inn i iTunes? (i så fall vil iPod kunne fungere som en ekstern backupdisk)

 

Den STORE fordelen med iPod Touch er etter min mening at den har trådløst tilkobling. Muligheten for å laste ned musikk, programmer, lese e-post og høre på radio skiller den fra de klassiske MP3-spillerene. I tillegg blir det en lettelse å slippe å bekymre seg for at mobilen skal slippe opp for batteri hvis man surfer for lenge på Internett! :thumbup:

Lenke til kommentar
Min 2. gen touch finner plutselig ingen nettverk lenger - ikke hjemmenettverket (som jeg vet fungerer og som alle andre wifi-sakene mine finner uten problemer) og heller ikke andre steder (wifi på touchen er naturligvis slått på og har fungert tidligere).

 

Jeg antar det må være problemer med antennen men ville bare høre om noen har alternative teorier og/eller løsninger før jeg sender den til Apple?

Har du skrudd av ssid broadcast på routeren? Bortsett fra det ser jeg ingen grunn til å ikke sende den inn.

Beklager

Lenke til kommentar
Du kan dessverre bare overføre bilder, kontakter, musikk og film med iTunes.

Dumt at ikke dokumenter fra Office-pakken kan overføres, men bilder, musikk og film utgjør tross alt en stor andel av Mine dokumenter. Er det noen av disse filene som blir konvertert? Hos meg ligger musikken stort sett som WMA-filer, mens de fleste videoene ligger som AVI eller MPG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...