fugletiteren Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 hva feiler installer på ipod touch 2.2?jeg finner bare 3 spilll osv, hva har skjed? forje versjon jeg brukte var det mange spill og anet på Installer på 2.* er meningsløst. Bruk cydia isteden men er det spill på cydia? det er bare GB rooms osv ikke spill som Cube Runner osv (?) Lenke til kommentar
epqr Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 hva feiler installer på ipod touch 2.2?jeg finner bare 3 spilll osv, hva har skjed? forje versjon jeg brukte var det mange spill og anet på Installer på 2.* er meningsløst. Bruk cydia isteden men er det spill på cydia? det er bare GB rooms osv ikke spill som Cube Runner osv (?) Det er ikke mange spill nei, men det er noen. De fleste spilene ligger jo på app store nå. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det stemmer. Installer til 1.1.* var strålende. Installer til 2.*er en haug med saueavføring. Men App Store gjør opp for det. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) men app store koster fant foresten installous. der finner man de fleste spillene som koster på app stor, men der er de gratis noen som vet om noen andre sånne programmer?(som app store, installer og instalous?) Endret 13. desember 2008 av fugletiteren Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 LES! App Store koster ikke en dritt så lenge du "kjøper" programmene som er gratis! Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 LES! App Store koster ikke en dritt så lenge du "kjøper" programmene som er gratis! jeg vet det men noen apps koster penger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 programmene i app store er jaggu meg så billige (95% av dem) at det er verdt de skarve kronene. Piratdrift er så som så når man ikke har noe greit alternativ, men å betale 6 eller 11 kroner for et program har dere jaggu råd til. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 programmene i app store er jaggu meg så billige (95% av dem) at det er verdt de skarve kronene. Piratdrift er så som så når man ikke har noe greit alternativ, men å betale 6 eller 11 kroner for et program har dere jaggu råd til. har ikke sakt noe imot det Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nå var det visst syncedag Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nå var det visst syncedag ? hva mente du? Lenke til kommentar
epqr Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 programmene i app store er jaggu meg så billige (95% av dem) at det er verdt de skarve kronene. Piratdrift er så som så når man ikke har noe greit alternativ, men å betale 6 eller 11 kroner for et program har dere jaggu råd til. har ikke sakt noe imot det Du sa jo akkurat at du brukte PIRAT-programmet installous.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Noen som gidder å svare meg på noen få spm. om denne dingsen? 1. Er det mulig å høre på musikk du har på spilleren mens du surer? 2. Kan den brukes som ekstern disk i Windows? 3. Er skjermen VELDIG skarp og lyssterk? 4. Er det HELT umulig å få sanger og filmer ut av spilleren og over på PCen? 5. Burde man kjøpe nå eller vente på neste generasjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 1: går ut fra du mener surfer, ja 2: nei ikke som jeg vet 3: grei nok, ikke så mange farger men mer enn god nok 4: nei, bare veldig upraktisk 5: det er 8 mnd til Lenke til kommentar
epqr Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kan utdype litt mer på nr 2: du får den ikke opp som ekstern disk i windows, men det er fult mulig å bruke den som en type minnepinne, hvis du bare skaffer noen eksrta (gratis) programmer. Fks. DiskAid. Ikke fult så praktisk, men det funker jo greit. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hmm, ok. Tusen takk for svar. Går altså ikke ann å koble den til f.eks en PS3 og spille av musikken du har på den der? Ikke at det spiller så veldig stor rolle Eneste det ser ut som den mangler er radio. Er det umulig å få noen form for nettradioer til å funke på den? Hadde vært fint om det gikk ann å få inn NRK. Podcaster er egentlig ikke aktuelt, vil ha direkte sendt. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kan spille alle nettradiostreams vha. en application til den, ja. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Pandora radio om en har US iTunes account. Ønsker meg egentlig Loopt til Norge Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det er altså mulig å streame direktesendt NRK? Er dette en application som koster penger? Mulig å laste ned via norsk Itunes? Noen som kan fortelle litt om hvordan dette funker? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Beklager, jeg trodde du mente musikk. Hvis du skal ha streamet NRK så har jeg ingen anelse om hva du skal benytte. Om du ikke har lagt merke til det så er det en tvkanal som også heter NRK. Hvordan man streamer NRK sin nettradio har jeg ingen peilling på da jeg ikke benytter NRK sine radiotjenester. Endret 14. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ettersom han bokstavelig talt skrev nettradio så er det nok det han mente. NRK har radiokanaler også veit du. Og ja, det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå