Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk kjøpt iPod Touchen jeg snakka om tidligere. 32GB, 2G og veldig pent brukt. Ikke mer enn 1800kr betalte jeg for den. :)

 

Har også en 2G 4GB iPod Nano og en 160GB Classic.

Snart så kan du måle deg mot meg :)

 

Eide en 80 GB classic før jeg solgte den til en venn, før det igjen eide jeg en førstegenerasjons ipod nano med rockbox.

 

Nå sitter jeg i "baret" med en classic på 160, en ipod touch 32 gb 1.gen og en iphone 1.gen.

 

Flott kjøp du har der, gratulerer :)

Lenke til kommentar
Hva er poenget med at FedEx sender iPoden min fra Indiana til Shanghai til Alaska og så til Seattle? :p

 

Fordi FedEx liker å forvirre sine kunder med å sende pakker en liten omvei...

 

Spøk til alvor: Din pakke er nok ikke den eneste som har fått en liten omvei.. Her personlig f.eks. sett pakker som skulle fra Mexico til Miami (f.eks.), som sett i fra Norge er et lite steinkast, men så kasta noen steinen helt til Norge..

 

Også skal jeg ikke nevne alle pakkene som f.eks. havner i Norge fordi en avsender i USA ikke vet forskjell på landene Norge, Sverige og Danmark.. F.eks. er pakker med dansk by-navn, men med Norway som land en gjenganger..

 

(Ja, jeg jobber for dem..)

Lenke til kommentar

Helt ærlig, for en som trenger en MP3-spiller på bussen og muligens til litt turgåing - er Ipod Touch riktig spiller? Eller blir den litt stor? Veldig fristende med de tekniske finessene, men fungerer den bedre i sofaen enn som ultraportabel spiller på fly, buss og tog?

 

a) Går det greit å skrive på Touch? Svare på mailer, etc.

b) Blir musikkbiblioteket oppdatert automatisk over wi-fi fra PC til Touch?

c) Kan man flytte musikk trådløst mellom Touch-spillere?

Lenke til kommentar

Kjapt svar! Jeg regner med at mange av oss som skriver her er over gjennomsnittet interessert i tekniske detaljer, og dermed ender opp med de mest avanserte modellene. Jo mer man leser, jo mer fristet blir man. :roll:

 

Litt skeptisk til iTunes-greia. Nå har jeg hatt Nokia N82 (bildet) i over et år, men gidder sjelden å bruke Nokia PC Suite. Jeg tar ut SD-kortet og setter det rett i datamaskinen og overfører filer direkte. Men er iTunes like raskt å bruke som Utforsker?

Lenke til kommentar
kanskje en iphone vært noe

Don't tempt me. Mulig jeg ser nærmere på iPhone hvis iPod fungerer tilfredsstillende, men nå MÅ jeg konsentrere meg om MP3-funksjonen. Jeg trenger mer lagringsplass og kunne løst dette ved å kjøpe større minnebrikke på mobilen. Men det frister veldig med stor skjerm som Touch har!

 

I en ideell verden burde alle funksjoner være samlet i ETT apparat. N82 (og kanskje iPhone) er på god vei, men foreløpig er det et stort problem med de avanserte mobilene; batteriet! Hvis mobilen skal fungere som mobil så MÅ den ha batteri. Så lenge mobildelen ikke har dedikert batteri vil man alltid måtte kompromisse på hvor lenge man kan høre på musikk, surfe på Internett, spille, etc.!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
kanskje en iphone vært noe

Don't tempt me. Mulig jeg ser nærmere på iPhone hvis iPod fungerer tilfredsstillende, men nå MÅ jeg konsentrere meg om MP3-funksjonen. Jeg trenger mer lagringsplass og kunne løst dette ved å kjøpe større minnebrikke på mobilen. Men det frister veldig med stor skjerm som Touch har!

 

I en ideell verden burde alle funksjoner være samlet i ETT apparat. N82 (og kanskje iPhone) er på god vei, men foreløpig er det et stort problem med de avanserte mobilene; batteriet! Hvis mobilen skal fungere som mobil så MÅ den ha batteri. Så lenge mobildelen ikke har dedikert batteri vil man alltid måtte kompromisse på hvor lenge man kan høre på musikk, surfe på Internett, spille, etc.!

 

ipod touch er ikke noe godt valg om du skal spille musikk. kjekk sak med mange spill, men den er nærmere en gameboy enn en skikkelig musikkspiller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...