Ari Gold Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Gratulerer Kommer ikke til å bli skuffet! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg fikk kjøpt iPod Touchen jeg snakka om tidligere. 32GB, 2G og veldig pent brukt. Ikke mer enn 1800kr betalte jeg for den. Har også en 2G 4GB iPod Nano og en 160GB Classic. Snart så kan du måle deg mot meg Eide en 80 GB classic før jeg solgte den til en venn, før det igjen eide jeg en førstegenerasjons ipod nano med rockbox. Nå sitter jeg i "baret" med en classic på 160, en ipod touch 32 gb 1.gen og en iphone 1.gen. Flott kjøp du har der, gratulerer Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 er kin på noen kule apps til min ipod touch. noen som kan ambefalle noen apps jeg har app store cydia installer og installous. blir glad hvis dere kommer med forslag Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 fs5 hockey eller hva det heter aurora feint super monkey ball Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hva er poenget med at FedEx sender iPoden min fra Indiana til Shanghai til Alaska og så til Seattle? Fordi FedEx liker å forvirre sine kunder med å sende pakker en liten omvei... Spøk til alvor: Din pakke er nok ikke den eneste som har fått en liten omvei.. Her personlig f.eks. sett pakker som skulle fra Mexico til Miami (f.eks.), som sett i fra Norge er et lite steinkast, men så kasta noen steinen helt til Norge.. Også skal jeg ikke nevne alle pakkene som f.eks. havner i Norge fordi en avsender i USA ikke vet forskjell på landene Norge, Sverige og Danmark.. F.eks. er pakker med dansk by-navn, men med Norway som land en gjenganger.. (Ja, jeg jobber for dem..) Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Helt ærlig, for en som trenger en MP3-spiller på bussen og muligens til litt turgåing - er Ipod Touch riktig spiller? Eller blir den litt stor? Veldig fristende med de tekniske finessene, men fungerer den bedre i sofaen enn som ultraportabel spiller på fly, buss og tog? a) Går det greit å skrive på Touch? Svare på mailer, etc. b) Blir musikkbiblioteket oppdatert automatisk over wi-fi fra PC til Touch? c) Kan man flytte musikk trådløst mellom Touch-spillere? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 A) Ja,når man er vant til den går det veldig fort. B)Nei. C)Nei. Har du råd til å kjøpe touch når du kun trenger den til de bruksområdene,så er det da ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kjapt svar! Jeg regner med at mange av oss som skriver her er over gjennomsnittet interessert i tekniske detaljer, og dermed ender opp med de mest avanserte modellene. Jo mer man leser, jo mer fristet blir man. Litt skeptisk til iTunes-greia. Nå har jeg hatt Nokia N82 (bildet) i over et år, men gidder sjelden å bruke Nokia PC Suite. Jeg tar ut SD-kortet og setter det rett i datamaskinen og overfører filer direkte. Men er iTunes like raskt å bruke som Utforsker? Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Merker ingen forskjell jeg, er muligens litt raskere og, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Selv kan jeg kalle meg Apple-Freak og har i skrivende stund 1 iphone 1gen, en ipod touch 1gen og en ipod classic 1660 GB. Til ditt bruk så hadde kanskje en iphone vært noe hvis du ønsker å svare på mail der du er? SF Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 iTunes i Windows har helt grei hastighet,har selv hatt småproblemer med det og vet at mange andre også har hatt det.Men mange som også er helt fornøyde og ikke skjønner dritten av at det skal være tregt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 itunes henger seg med jevne mellomrom, bruker mye ram og generelt ikke det mest stabile og raskeste Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 itunes henger seg med jevne mellomrom, bruker mye ram og generelt ikke det mest stabile og raskeste Enig der.. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tenk om iTunes kunne vært like responsivt som Spotify eller MediaMonkey.. Nå er det jo en seig, ukonfigurerbar masse av bugs. Masse nyttige funksjoner som irriterer deg grønn fordi de bare virker av og til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Så ille som mediamonkey er det nå ikke den driten har jeg ingenting til overs for Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kommer vel veldig an på hvordan du konfigurerer den, Ødegård. Er mange muligheter der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 begge pcene jeg har hatt har ikke likt mm, henger seg mer enn itunes Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 kanskje en iphone vært noe Don't tempt me. Mulig jeg ser nærmere på iPhone hvis iPod fungerer tilfredsstillende, men nå MÅ jeg konsentrere meg om MP3-funksjonen. Jeg trenger mer lagringsplass og kunne løst dette ved å kjøpe større minnebrikke på mobilen. Men det frister veldig med stor skjerm som Touch har! I en ideell verden burde alle funksjoner være samlet i ETT apparat. N82 (og kanskje iPhone) er på god vei, men foreløpig er det et stort problem med de avanserte mobilene; batteriet! Hvis mobilen skal fungere som mobil så MÅ den ha batteri. Så lenge mobildelen ikke har dedikert batteri vil man alltid måtte kompromisse på hvor lenge man kan høre på musikk, surfe på Internett, spille, etc.! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 kanskje en iphone vært noe Don't tempt me. Mulig jeg ser nærmere på iPhone hvis iPod fungerer tilfredsstillende, men nå MÅ jeg konsentrere meg om MP3-funksjonen. Jeg trenger mer lagringsplass og kunne løst dette ved å kjøpe større minnebrikke på mobilen. Men det frister veldig med stor skjerm som Touch har! I en ideell verden burde alle funksjoner være samlet i ETT apparat. N82 (og kanskje iPhone) er på god vei, men foreløpig er det et stort problem med de avanserte mobilene; batteriet! Hvis mobilen skal fungere som mobil så MÅ den ha batteri. Så lenge mobildelen ikke har dedikert batteri vil man alltid måtte kompromisse på hvor lenge man kan høre på musikk, surfe på Internett, spille, etc.! ipod touch er ikke noe godt valg om du skal spille musikk. kjekk sak med mange spill, men den er nærmere en gameboy enn en skikkelig musikkspiller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Supertilbud på elkjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå