CorporalClegg Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Om du er sååå redd for den bør du kansje vurdere en beskyttelsessleeve Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 De fra Apple er for dyre. Noen som tilbyr seg? Har den i mikrofiberklut as we speak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 http://www.dealextreme.com/products.dx/category.201 Lenke til kommentar
4MB Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fikk nettopp jailbreaka ipoden til 1.1.5, og fikk en melding i itunes om at jeg må gjenopprette ipoden før jeg kan bruke den med itunes igjen. Jeg vil vel da miste alt av data på ipoden? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Du har vel automatisk sikkerhetskopiert den? Om det er samme PC/mac-en vil det nok legge seg automatisk inn igjen om jeg forstår hva som har skjedd riktig. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Jeg lurer på hva som er den "beste" beskyttelsen mot riper på touch'en. Noen som for eksempel har invisibleSHIELD på sin touch? Er det noe tess? Koster jo flesk. Endret 5. desember 2008 av Veitafan Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Har på iPhone. det er mer enn nok TESS, men det tar god tid å montere. Husk på å se instruksjonsvideoene til zagg.com Det er også billigere å kjøpe invisibleshield enn masse annet dill fra applestore. Edit1 Endret 5. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har på iPhone. det er mer enn nok TESS, men det tar god tid å montere.Husk på å se instruksjonsvideoene til zagg.com Det er også billigere å kjøpe invisibleshield enn masse annet dill fra applestore. Edit1 har du ipod og iphone? eller er det bare jeg som tenker feil? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har nok det, ja Noe rart i det? SpecialForce: Du er ikke den eneste.. En kamerat mistet Touch'en min i bakken han også, fikk en STOR ripe tvers over skjermen. Syntes skjermen på iPhone er mye bedre og klarere enn på Touch. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har nok det, ja Noe rart i det? nei! bare litt rart når iphone er en ipod touch bare med telefon og gps. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nja, delvis enig. Det er ikke bare de to tingene som er forskjellen Har begge selv, og var mest fornøyd etter noen dager med Touch'en enn det jeg var med iPhone.. Kommer nok av at det ikke var så stor forskjell mellom de to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 For de av dere som ville ha egen touch dock i tre: http://www.anythingbutipod.com/archives/20...ur-own-dock.php Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Den siste der var helt kongebra! Får prøve å mekke meg en egen etterhvert, også! Hadde vært kjempekult! Fortsett! Du er en god inspirasjon på oss andre! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har nok det, ja Noe rart i det? SpecialForce: Du er ikke den eneste.. En kamerat mistet Touch'en min i bakken han også, fikk en STOR ripe tvers over skjermen. Syntes skjermen på iPhone er mye bedre og klarere enn på Touch. Han har nok 2 jailbreaka apple produkter. Som om det ikke var nok har han iPod Classic 160 GB Den er full Har nok det, ja Noe rart i det? SpecialForce: Du er ikke den eneste.. En kamerat mistet Touch'en min i bakken han også, fikk en STOR ripe tvers over skjermen. Syntes skjermen på iPhone er mye bedre og klarere enn på Touch. Betyr det at du blir like forbanna? Jeg er illsint på fyren fra før... Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er jo nesten et år siden det skjedde, så har jo glemt det nå. Men ble faktisk ikke så sur som jeg hadde trodd. Hvem har to jailbreaka Apple produkter og en 160 GB? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Der undertegner jeg. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sånn ja Har det selv, bare jeg har Nano i stedet for 160 GB. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Den er forresten 7 GB fra å bli full. Snart må jeg nok Avruse den Endret 7. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg fikk kjøpt iPod Touchen jeg snakka om tidligere. 32GB, 2G og veldig pent brukt. Ikke mer enn 1800kr betalte jeg for den. Har også en 2G 4GB iPod Nano og en 160GB Classic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå