Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De reparerer den ikke om det er spor etter jailbreaking, men de sporene kan lett fjernes ved å ta en gjennoppretting i iTunes.

 

1) det funker ikke å gjennoprette den på itunes, kommer melding at ipoden er låst med en "kode"...... så da blir det vanskelig

2)tror du/dere de som repparerer den finner ut at jeg har prøvd å jailbreaka den hvis ipoden "sluknet" midt i instalasjonen (av jailbreakingen)??????

 

3) hvorfor kan de ikke fikse den hvis den er jailbreaika? og kan jeg betale dem for å fikse den?

Lenke til kommentar
Vil bare si at jeg fikk problemer med iPod Touchen min for en stund siden, og med en feiltakelse sendte jeg den inn uten å gjenopprette den. Hadde custom skin og alt, men likevel fikk jeg ny iPod. Så ikke ut som de brydde seg.

og du hadde jailbreaika den?

og hvor sendte du den til rep? hvilken butikk og repratør?

 

foresten. han i den butikken jeg sendte min opod til sa at hvis det går på garantien får jeg en ny :D men får jeg genrasjon 2 eller genrasjon 1, når jeg har genrasjon 1? for enern selges vel ikke?

Endret av fugletiteren
Lenke til kommentar

Jeg hadde jailbreaket ja. Sendte mail til Apple, og en dag senere kom en pakke fra UPS på døra. Så var det ned til Nederland med den og tilbake med en ny. Sendte den på en mandag og hadde en splitter ny på onsdag. Fantastisk support fra Apple sin side.

 

Du vil mest sansynlig få en 1. generasjons touch tilbake som de har igjen fra restlagre, med mindre du er heldig da.

Lenke til kommentar
Jeg hadde jailbreaket ja. Sendte mail til Apple, og en dag senere kom en pakke fra UPS på døra. Så var det ned til Nederland med den og tilbake med en ny. Sendte den på en mandag og hadde en splitter ny på onsdag. Fantastisk support fra Apple sin side.

 

Du vil mest sansynlig få en 1. generasjons touch tilbake som de har igjen fra restlagre, med mindre du er heldig da.

 

ok håååååper så indelig at de ikke bryr seg eller mærker at jeg har jailbreaika den og at jeg får 2 genrasjon........ :D

 

foresten hva er nytt med 2 gen som ikke 1 har, og gåt det an å jailbreaike den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...