Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) det har kommet en enda enklere jailbreak : http://iphone.cricblogs.com/one-click-ipod...ws-by-msbasher/ glem det det er den samme... Endret 13. oktober 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva er det jailbreak gjør? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 slik at du kan legge inn tredje parts programmer og iphone programmer. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Var å testet Touch'en på Humac i sted, den var lekker! Gleder meg til jeg får min! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Ok, nå har jeg hatt Touch'en i.. ja, ca 10 timer her, og her er min konklusjon: +Utrolig deilig å holde, og utrolig fin. +Funker faktisk å skrive med! +Alle internettsider funker, diskusjon.no, nettby, gamer.no, vg osv. Har bare hatt problem med Hotmail, den vil ikke logge inn. +Herlig rask, spesielt internetten. +Veldig enkel i bruk, slår PSP'en på alle multimediasteder. +Bildeviseren funker helt perfekt, er jævla deilig å dra et nytt bilde på plass! +Filmviseren funker også bra. +Sangene er enkle å finne, og scrollinga funker UTMERKET! -Skulle fulgt med et etui å ha den i, har allerede 2 riper bakpå. -Når du dobbelklikker inne på en sang, kommer det opp album. Det skulle heller kommet artister. -123spill funker ikke -Wallpaperen min kommer bare når den har skjermsparer? Ikke når menyene er oppe. Altså, den er faen meg helt utrolig! Alle forventninger! Ååe, gled dere 10/10, satser på at det jeg savner kommer i updates. Fant ut av det, men det var utrolig mye feil og rot iTunes lager. Syns iTunes på Touch funker helt perfekt. Sangene kommer 2-3 sekunder etter du klikker på preview, listenen kommer med en gang du søker, du får opp eksempler når du bare søker på halve navn, og nedlastninga gikk kjempefort Endret 13. oktober 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg skalv da jeg prøvde touchen i dag. Tror jeg gleder meg litt for mye Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Blir nok Touch på meg når den kommer med mere plass. Kjipt at den er så fet på alle områder untatt lagring.. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 16 gb holder da.. men ikke lenge om du skal bruke video, musikk og alt det men men... Tror dere det kommer noe mer lagringsplass senere på fremtidelige toucher? to riper allerede KoffeinKanin !? :O hmm, er du uforsiktig menneske? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 jailbreak fungerer ikke for meg, siden det er noe rot med IP og routeren min... Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 to riper allerede KoffeinKanin !? :O hmm, er du uforsiktig menneske? Min Touch er så ripete bak (etter to uker) at man ikke kan lese graveringen lengre . Nei da, litt overdrevet, men forsiden og baksiden er virkelig som natt og dag. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Min Touch er så ripete bak (etter to uker) at man ikke kan lese graveringen lengre . Nei da, litt overdrevet, men forsiden og baksiden er virkelig som natt og dag. Hva med å ha på beskyttelse teipen? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva med å ha på beskyttelse teipen? Ja, jeg synes du bør la beskyttelsestapen som er bak være der når du får den. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Syns iTunes på Touch funker helt perfekt. Sangene kommer 2-3 sekunder etter du klikker på preview, listenen kommer med en gang du søker, du får opp eksempler når du bare søker på halve navn, og nedlastninga gikk kjempefort Tror ikke det finnes den tortur som er ille nok for de som har laget iTunes og alle de fandenvolske feilene og begrensningene i systemet. Hvordan kan man få slettet musikk som er lastet over på enheten? Hvordan skal man få lastet over kun en CD og ikke alt man har i arkivet? Endret 13. oktober 2007 av robertaas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 jo og jo. su kan adde 1000 sanger på enengag hvis du vil, trykke på sangen og slette den.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) jo og jo. su kan adde 1000 sanger på enengag hvis du vil, trykke på sangen og slette den.. Straks jeg klikker på "synkroniser musikk" så prøver iTunes å kopiere absolutt alt i biblioteket, uansett om jeg har klikket av forran sangen eller ikke. Så problemet er ikke å ikke kunne overføre nok mange titler, problemet er å kun få overført det jeg ønsker. Endret 14. oktober 2007 av robertaas Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Er det i det hele tatt plast beskyttelse bakpå når du får den? Er det ikke bare en hel som dekker hele ipoden? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som vet om det går ann å streame trailere fra apple.com? Med noen få unntak: ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) trådstarter legg til denne i første post, ektremt enekel metode for og hacke Touchen, funket for meg, bare èt klikk så er fiks ferdig http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=367947 EDIT: har lagt inn iPhone prog nå også, drit stilig. Maps (google earth) Mail, Notes, Weather, add events i kalender skal slenge inn noe alla MSN nå... Endret 14. oktober 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor finner du alle programmene til touchen? Apple.com? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor finner du alle programmene til touchen? Apple.com? http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=1659 du må jailbreake Touchen først, også koble til med ett FTP prog.. har forresten også lagt in Apollo IM nå, funker supert. og en dock som popper opp fra høyere hjørne neste blir SummerBoard, så man kan forandre themes osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå