Kurt Grusom Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg skal kjøpe iPod, ikke selge! Hva er god pris for meg? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg skal kjøpe iPod, ikke selge! Hva er god pris for meg? du må forklare litt mer hvor mange gb? 1. eler 2. gen? osv....... Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Han skrev på forige side fugletitteren Hva mener dere er 'rett' pris på en 8GB iTouch, som ca. ett år gammelt, godt brukt, full av riper bakpå, men som funker greit? Har 2.0 firmware. Hva er en god deal for meg som kjøper? Med tanke på at en ny 8GB 2G koster 1800 ville jeg ikke gitt mer en 700-1000 for en så godt brukt 1G Lenke til kommentar
epqr Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg skal kjøpe iPod, ikke selge! Hva er god pris for meg? Ble det ikke sagt 1000kr? høres rimelig nok ut til meg det. ville ikke gått noe særlig høyere i alle fall. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg ville gitt rundt 800,-. Lenke til kommentar
jrs Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei. Har nettopp fått en Ipod Touch, og har ett par spørsmål: 1) Har planer om å kjøpe ett "omslag" som beskytter skjermen når den ligger i lomma. Lurer på om noen har noen å anbefale. 2) På min Symbian telenon, har jeg en podcast applikasjon, som jeg har satt til å opdatere podcast om natta, via Wifi. Er det mulig å oppdatere podcast direkte til Ipod touch, via Wifi, eller må jeg bruke Itunes. Hilsen Jon-Roar Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei. Har nettopp fått en Ipod Touch, og har ett par spørsmål: 1) Har planer om å kjøpe ett "omslag" som beskytter skjermen når den ligger i lomma. Lurer på om noen har noen å anbefale. 2) På min Symbian telenon, har jeg en podcast applikasjon, som jeg har satt til å opdatere podcast om natta, via Wifi. Er det mulig å oppdatere podcast direkte til Ipod touch, via Wifi, eller må jeg bruke Itunes. Hilsen Jon-Roar 1) du burde ha en beskytelse som ikke tar "stor" plass, du merker at noen få milimeter tar ekstra plass i lommen prøv skin eller noe som er bøylig 2) vet ikke Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Har nå versjon 1.1.3 på min iPod Touch. Har bare trykket avbryt hver gang iTunes spør om jeg vil oppgradere. Det jeg lurer på er hvor lett det er å jailbreake den hvis jeg oppgradere til 1.1.5? Jeg har blitt avhengig av diverse funksjoner, spesielt vær og mail. Noen som har en enkel guide? EDIT: Har det kommet enda en ny oppdatering? 2.1.x? Endret 13. november 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Dersom du oppgraderer nå tipper eg du vil gå rett til versjon 2.1, og denne skal det så vidt eg vet ikke være mulig å jailbreake. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har fått tilbud om å kjøpe 1G iTouch 16GB, 8mnd gammel, godt brukt, uten kvittering, for 1300kr. Er det en Ok pris? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg hadde aldri gitt så mye for den. Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 leter etter en lader til ipod touch (som jeg kan ta med på tur) jeg har sett litt på denne: http://www.elprice.no/lyd-mp3/ipod-mp3-spi...ipod-osk260272# tror dere den PASSER til ipod touch?? vist noen har andre tips til ladere please send svar (den må ikke koste så mye) Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Linket virket ikke. Denne funker fint: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...psAAAEO4OI03xiL Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 link: http://www.elprice.no/lyd-mp3/ipod-mp3-spi...-ipod-osk260272 vist ikke virker bar gå inn på elprice mp3 tilbehør, gå litt ned (heter :SpeedLink SL-7211 lader til iPod) virker den tror dere?? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Den funker, men ville heller kjøpt en som er tilpasset Touch.. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei. Har nettopp fått en Ipod Touch, og har ett par spørsmål: 1) Har planer om å kjøpe ett "omslag" som beskytter skjermen når den ligger i lomma. Lurer på om noen har noen å anbefale. 2) På min Symbian telenon, har jeg en podcast applikasjon, som jeg har satt til å opdatere podcast om natta, via Wifi. Er det mulig å oppdatere podcast direkte til Ipod touch, via Wifi, eller må jeg bruke Itunes. Hilsen Jon-Roar 1) Det beste du kan skaffe for å beskytte er invisible shield eller BSE (best skins eever). Vet ikke helt hvem som er best, men har hørst varme omtaler om begge. 2) Ja, det er mulig men da må du jailbreake ipoden. Det går forsåvidt også rykter om at apple gir mulighet for dette i neste oppdatering (2.2) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 leter etter en lader til ipod touch (som jeg kan ta med på tur) jeg har sett litt på denne: http://www.elprice.no/lyd-mp3/ipod-mp3-spi...ipod-osk260272# tror dere den PASSER til ipod touch?? vist noen har andre tips til ladere please send svar (den må ikke koste så mye) Siden kommer ikke opp, men iPod, iPhone osv. har alle samme inngang. Men fulgte det ikke med lader da du kjøpte den? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det følger ikke med noe annet enn en USB-lader når du kjøper Touch,er vel en vegglader han tenker på. Lenke til kommentar
jrs Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei. Har nettopp fått en Ipod Touch, og har ett par spørsmål: 1) Har planer om å kjøpe ett "omslag" som beskytter skjermen når den ligger i lomma. Lurer på om noen har noen å anbefale. 2) På min Symbian telenon, har jeg en podcast applikasjon, som jeg har satt til å opdatere podcast om natta, via Wifi. Er det mulig å oppdatere podcast direkte til Ipod touch, via Wifi, eller må jeg bruke Itunes. Hilsen Jon-Roar 1) Det beste du kan skaffe for å beskytte er invisible shield eller BSE (best skins eever). Vet ikke helt hvem som er best, men har hørst varme omtaler om begge. 2) Ja, det er mulig men da må du jailbreake ipoden. Det går forsåvidt også rykter om at apple gir mulighet for dette i neste oppdatering (2.2) 2) Tror jeg står over Jailbreaking foreløpig. Hva hvis jeg dropper nattlig oppdatering, men velger å synke den manuelt via Wifi, slik at jeg kan ta med meg Podcastene på toget, er dette mulig uten å gå via pc'n? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Det tviler jeg på at går da jeg som har hatt iPhone en god stund ikke har funnet noen funksjon som den du tenker på. Det beste er nok å stå opp litt tidligere og trykke på sync knappen til en ipod som allerede er tilkoblet. Er din forresten første eller andre generasjon? Endret 14. november 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå