Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han skrev på forige side fugletitteren

 

Hva mener dere er 'rett' pris på en 8GB iTouch, som ca. ett år gammelt, godt brukt, full av riper bakpå, men som funker greit? Har 2.0 firmware.

 

Hva er en god deal for meg som kjøper?

 

Med tanke på at en ny 8GB 2G koster 1800 ville jeg ikke gitt mer en 700-1000 for en så godt brukt 1G

Lenke til kommentar

Hei.

 

Har nettopp fått en Ipod Touch, og har ett par spørsmål:

 

1) Har planer om å kjøpe ett "omslag" som beskytter skjermen når den ligger i lomma. Lurer på om noen har noen å anbefale.

 

2) På min Symbian telenon, har jeg en podcast applikasjon, som jeg har satt til å opdatere podcast om natta, via Wifi. Er det mulig å oppdatere podcast direkte til Ipod touch, via Wifi, eller må jeg bruke Itunes.

 

Hilsen

Jon-Roar

Lenke til kommentar
Hei.

 

Har nettopp fått en Ipod Touch, og har ett par spørsmål:

 

1) Har planer om å kjøpe ett "omslag" som beskytter skjermen når den ligger i lomma. Lurer på om noen har noen å anbefale.

 

2) På min Symbian telenon, har jeg en podcast applikasjon, som jeg har satt til å opdatere podcast om natta, via Wifi. Er det mulig å oppdatere podcast direkte til Ipod touch, via Wifi, eller må jeg bruke Itunes.

 

Hilsen

Jon-Roar

 

1) du burde ha en beskytelse som ikke tar "stor" plass, du merker at noen få milimeter tar ekstra plass i lommen ;) prøv skin eller noe som er bøylig ;)

 

2) vet ikke

Lenke til kommentar

Har nå versjon 1.1.3 på min iPod Touch. Har bare trykket avbryt hver gang iTunes spør om jeg vil oppgradere.

Det jeg lurer på er hvor lett det er å jailbreake den hvis jeg oppgradere til 1.1.5? Jeg har blitt avhengig av diverse funksjoner, spesielt vær og mail. Noen som har en enkel guide?

 

EDIT: Har det kommet enda en ny oppdatering? 2.1.x?

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Hei.

 

Har nettopp fått en Ipod Touch, og har ett par spørsmål:

 

1) Har planer om å kjøpe ett "omslag" som beskytter skjermen når den ligger i lomma. Lurer på om noen har noen å anbefale.

 

2) På min Symbian telenon, har jeg en podcast applikasjon, som jeg har satt til å opdatere podcast om natta, via Wifi. Er det mulig å oppdatere podcast direkte til Ipod touch, via Wifi, eller må jeg bruke Itunes.

 

Hilsen

Jon-Roar

 

1) Det beste du kan skaffe for å beskytte er invisible shield eller BSE (best skins eever). Vet ikke helt hvem som er best, men har hørst varme omtaler om begge.

 

2) Ja, det er mulig men da må du jailbreake ipoden. Det går forsåvidt også rykter om at apple gir mulighet for dette i neste oppdatering (2.2)

Lenke til kommentar
leter etter en lader til ipod touch (som jeg kan ta med på tur)

 

jeg har sett litt på denne:

http://www.elprice.no/lyd-mp3/ipod-mp3-spi...ipod-osk260272#

 

tror dere den PASSER til ipod touch??

 

vist noen har andre tips til ladere please send svar (den må ikke koste så mye)

Siden kommer ikke opp, men iPod, iPhone osv. har alle samme inngang.

 

Men fulgte det ikke med lader da du kjøpte den?

Lenke til kommentar
Hei.

 

Har nettopp fått en Ipod Touch, og har ett par spørsmål:

 

1) Har planer om å kjøpe ett "omslag" som beskytter skjermen når den ligger i lomma. Lurer på om noen har noen å anbefale.

 

2) På min Symbian telenon, har jeg en podcast applikasjon, som jeg har satt til å opdatere podcast om natta, via Wifi. Er det mulig å oppdatere podcast direkte til Ipod touch, via Wifi, eller må jeg bruke Itunes.

 

Hilsen

Jon-Roar

 

1) Det beste du kan skaffe for å beskytte er invisible shield eller BSE (best skins eever). Vet ikke helt hvem som er best, men har hørst varme omtaler om begge.

 

2) Ja, det er mulig men da må du jailbreake ipoden. Det går forsåvidt også rykter om at apple gir mulighet for dette i neste oppdatering (2.2)

 

2) Tror jeg står over Jailbreaking foreløpig. Hva hvis jeg dropper nattlig oppdatering, men velger å synke den manuelt via Wifi, slik at jeg kan ta med meg Podcastene på toget, er dette mulig uten å gå via pc'n?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...