Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Hva er jailbrake? :dontgetit:

 

Kort fortalt: å mekke med programvaren slik at du kan legge inn tredjeparts programvare (programvare som ikke er produsert av Apple eller autoriserte Apple-produsenter). For min del holder det med ikke-jailbreaka iPod, og jeg har prøvd jailbreaka tidligere. Men det er en del, jeg tør å si et flertall (ihvertfall av de her på forumet), som foretrekker jailbreaka.

 

 

Så de nye ipod touch (3. gen.?) vil inneholde noe som ikke en kan laste ned?

Når vil dette da komme i salg og til hvilken pris? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte en ipod touch som tydelig har blitt brukt av noen annen. Den ligger egentlig klar til jailbreak og lignende. Mitt problem er at av/på knappen er løs. Dette høres ut som en jobb for ElKjøp. Skal jeg returnere varen? kassefyren sa den skulle være ny. Da har jeg vel krav på erstatning da av/på knappen er løs og at den tydelig er brukt noe som jeg fikk vite at den ikke var.

Skal sørge for å ta bildemateriale så jeg har bevis.

 

Denne var for å si det et spontankjøp deluxe.

 

help me

 

Har faktisk glemt å nevne at det er en 1.Gen. Den har forøvrig 1.1.5 lagt inn.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Jeg fikk avslag i prisen i følge han bak disken. Dessverre bor jeg ikke der jeg kjøpte den. Skal på mandag prøve lykken hos min lokale. Synd det her da jeg hadde lyst på en eldre generasjons 32GB som jeg kunne jailbreake og ha i venstre lomme. Faen heller! Folk er rett og slett ikke ærlige om dagen.

 

BTW: Går det an å returnere det man har kjøpt i en annen butikk enn den man kjøpte i? Kjøpte hos Elkjøp.

 

Er egentlig litt grinete nå. Kjøper en høykapasitetsipod for å jailbreake og dille med ved siden av iPhone (ja jeg er s sprø :p) Hadde tenkt til å legge inn i hvertfall 14 filmer. Har 28+ å legge inn om de store behovene melder seg. Jeg vil ikke være noen snill kunde på mandag. Det er helt sikkert.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Så de nye ipod touch (3. gen.?) vil inneholde noe som ikke en kan laste ned?

Når vil dette da komme i salg og til hvilken pris? :)

 

De nye iPod Touch (2. gen) inneholder kun minimalt med apps og programmer når du kjøper den. Det har som sagt ikke kommet Jailbreake til 2. gen, men når/hvis det kommer, så er jailbreake gratis!

Lenke til kommentar
Så de nye ipod touch (3. gen.?) vil inneholde noe som ikke en kan laste ned?

Når vil dette da komme i salg og til hvilken pris? :)

 

De nye iPod Touch (2. gen) inneholder kun minimalt med apps og programmer når du kjøper den. Det har som sagt ikke kommet Jailbreake til 2. gen, men når/hvis det kommer, så er jailbreake gratis!

 

Som nedlasting da eller?

 

Og når er det beregnet at det kommer?? :)

Lenke til kommentar
Men det er da trygt å kjøpe en ipod touch nå da det ikke vil komme noen nye modeller/genrasjoner i nær tid?

 

For hvis ikke legger jeg inn en bestilling nå :)

 

Ipod touch 2. gen kom jo ut for rundt en måned siden. Ny ipood touch kommer nok til samme tid om et år.

 

Skjønner ikke helt hva du spør om i de forrige innleggene dine, men du kan legge in tredjeparts-programvare med en ipod touch 2. gen (altså laste ned programmer til ipoden som andre folk har laget.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...