:---{D Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Nope. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ...tror ikke det. Endret 28. oktober 2008 av :--{D Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Det skjer ofte hos meg, og det er ikke noen sider det skjer mye med, og noen det skjer lite med, det kommer jevnt over. Det har vært likt selv om jeg hele veien har oppgradert FW. Dumt å høre det da. Det hender at enkelte sider på samme nettsted lukker Safari. Dette gjelder på Gizmodo så vel som på dette forumet. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg prøvd å restore den for å sikre at ikke noe har hengt seg opp. Det kan hende det å. Endret 28. oktober 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vel, den resatte seg selv mot min vilje da jeg oppgraderte til v2. Og selv om jeg tok backup og valgte "overfør kjøp fra ipod" (to ganger for sikkerhets skyld!) før jeg oppgraderte FW, så fant den ut at all lovlig kjøpt musikk skulle være borte fra både enhet og maskin etter oppgraderingen. Så jeg har store planer om å selge den og bli kvitt DRM-jævelskapet. Apple kan design og interface, men dessverre ikke så mye mer enn det. Når de lærer kundevennlighet, og setter kunden i fokus, så kan jeg vurdere å bli kunde der igjen selv. Og hvem plager egentlig DRM? De som laster ned piratkopiert musikk laster ned DRM-fri musikk og kan bruke den helt fritt. Vi som kjøper lovlig er de eneste som får DRMen og blir plaget av den. Er så oppgitt at jeg ikke har ord. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Skjøpnner den biten. Du kan alltids begynne å kjøpe de fra nettbutikker som ikke har DRM på sangene sine. Synes å huske at platekompaniet har startet nettbutikk med Telenor som selger det. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Trenger et bra program for å konvertere fra f.eks *.avi til ipod (mp4), helst freeware.... Har prøvd ImTOO litt, og liker det ganske bra, men noen bedre? Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 http://www.videora.com/en-us/Converter/iPhone/ Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Skal prøve den etter skolen Tror jeg har vært borte i noe videora før... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har brukt det programmet og syns ikke at det er så alt for bra. Noen som bruker alternativer? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 http://mediacoder.sourceforge.net/device/ipod_touch.html Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Uhmm.. Nå nettopp fant jeg ut en fin ting på Touch-en min, men vet ikke åssen jeg gjør det igjen. Det bare skjedde plutselig. Det jeg fikk til var at alle logoene på hovedsiden på touchen begynte og dirre rundt. Så kom det også en sånn 'X' på alle de appsene, så viss jeg trykket på X-en, så slettet den jeg dem. Kunne også flytte de logoene rundt. Som f.eks og sette 'Notater' øverst til høyre, og App Store nederst til venstre. Noen som vet hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Uhmm.. Nå nettopp fant jeg ut en fin ting på Touch-en min, men vet ikke åssen jeg gjør det igjen. Det bare skjedde plutselig. Det jeg fikk til var at alle logoene på hovedsiden på touchen begynte og dirre rundt. Så kom det også en sånn 'X' på alle de appsene, så viss jeg trykket på X-en, så slettet den jeg dem. Kunne også flytte de logoene rundt. Som f.eks og sette 'Notater' øverst til høyre, og App Store nederst til venstre. Noen som vet hvordan man gjør dette? Trykk og hold på ett av ikonene. Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 hvordn oppgraderer man ipod til 2.0? Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Itunes-'din ipod'-oppdater Eller jailbreak Btw, konverterer med imtoo, men lyden blir forsinka, kommer et halvt sekund etter de snakker på filmen! Skjer på Auperbad og Don't mess with the Zohan, det er bare de jeg har sett, så tror det er no med konverteringa :/ Why? Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 ingen som veit hvorfor lyden blir forsinka? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Håper Jailbreak til Ipod Touch 2nd Gen kommer snart... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvorfor det? Har du ikke masse gratis Apps du kan laste ned fra Apple Store nå da? Hva tjener du på det i dag da? Mulighet for å bytte tema og ikoner? Er det andre muligheter som åpner seg? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ja. Og jeg er også blant de som har lyst på alle de. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hvilken filer er det jeg må lage det som for å kunne lese notatene? (doc, docx++) edit: Har testet doc. å da fikk jeg bare forskjellige symboler ;S Endret 4. november 2008 av laffe Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hei. Disse spørsmålene har sikkert blitt stilt før, men gidder ikke å gå gjennom hele tråden. Jeg luere på: 1. Hva er forskjellen mellom 1. genrasjon ipod touch og 2. genrasjon?? 2. Er det mulig å få kjøpt 1 genrasjon? 3. Hvilken av 8gb, 16gb og 32gb bør jeg kjøpe når ipoden skal brukes til video/filmer, radioprogrammer/tv programmer( podcaster) og litt musikk? Noen som kan svare?? Endret 5. november 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 1. Den nye har bedre skjerm, høytalere og volumknapp på siden + litt rundere form. 2. Ja, men det er veldig sjeldent. 3. Spørs hvor mye penger du har tenkt å bruke, og hvor mye plass du egentlig trenger. Skal du ha mye film burde du kanskje ha større harddisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå