Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skjer ofte hos meg, og det er ikke noen sider det skjer mye med, og noen det skjer lite med, det kommer jevnt over. Det har vært likt selv om jeg hele veien har oppgradert FW.

Dumt å høre det da. Det hender at enkelte sider på samme nettsted lukker Safari. Dette gjelder på Gizmodo så vel som på dette forumet.

Men hadde jeg vært deg så hadde jeg prøvd å restore den for å sikre at ikke noe har hengt seg opp. Det kan hende det å.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Vel, den resatte seg selv mot min vilje da jeg oppgraderte til v2. Og selv om jeg tok backup og valgte "overfør kjøp fra ipod" (to ganger for sikkerhets skyld!) før jeg oppgraderte FW, så fant den ut at all lovlig kjøpt musikk skulle være borte fra både enhet og maskin etter oppgraderingen. Så jeg har store planer om å selge den og bli kvitt DRM-jævelskapet. Apple kan design og interface, men dessverre ikke så mye mer enn det. Når de lærer kundevennlighet, og setter kunden i fokus, så kan jeg vurdere å bli kunde der igjen selv.

 

Og hvem plager egentlig DRM? De som laster ned piratkopiert musikk laster ned DRM-fri musikk og kan bruke den helt fritt. Vi som kjøper lovlig er de eneste som får DRMen og blir plaget av den. Er så oppgitt at jeg ikke har ord.

Lenke til kommentar

Uhmm.. Nå nettopp fant jeg ut en fin ting på Touch-en min, men vet ikke åssen jeg gjør det igjen. Det bare skjedde plutselig.

 

Det jeg fikk til var at alle logoene på hovedsiden på touchen begynte og dirre rundt. Så kom det også en sånn 'X' på alle de appsene, så viss jeg trykket på X-en, så slettet den jeg dem. Kunne også flytte de logoene rundt. Som f.eks og sette 'Notater' øverst til høyre, og App Store nederst til venstre.

 

Noen som vet hvordan man gjør dette? :)

Lenke til kommentar
Uhmm.. Nå nettopp fant jeg ut en fin ting på Touch-en min, men vet ikke åssen jeg gjør det igjen. Det bare skjedde plutselig.

 

Det jeg fikk til var at alle logoene på hovedsiden på touchen begynte og dirre rundt. Så kom det også en sånn 'X' på alle de appsene, så viss jeg trykket på X-en, så slettet den jeg dem. Kunne også flytte de logoene rundt. Som f.eks og sette 'Notater' øverst til høyre, og App Store nederst til venstre.

 

Noen som vet hvordan man gjør dette? :)

 

Trykk og hold på ett av ikonene.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Disse spørsmålene har sikkert blitt stilt før, men gidder ikke å gå gjennom hele tråden.

 

Jeg luere på:

 

1. Hva er forskjellen mellom 1. genrasjon ipod touch og 2. genrasjon??

2. Er det mulig å få kjøpt 1 genrasjon?

3. Hvilken av 8gb, 16gb og 32gb bør jeg kjøpe når ipoden skal brukes til video/filmer, radioprogrammer/tv programmer( podcaster) og litt musikk?

 

Noen som kan svare?? :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...