Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fett :) Finnes det innebygde programmer som gjør dette? Kan man føre over pdf-filer via itunes på vanlig måte? Rett før jeg kjøper meg en touch, og å lese (og lagre) .pdf filer er litt viktig for meg. Jeg ble litt usikker siden det virker som man på 1.gen må jailbreake for å kunne føre over pdf - filer, men det går jo enda ikke an å jailbreake 2G.

 

Hva tror forresten folk om å kjøpe 2.gen touch? Bedre batteritid og volumkontroll på siden er jo absolutt pluss. Men etter det jeg har lest får man mer ut av en jailbreaket 1G..

Lenke til kommentar

øø. det har skjedd et eller annet med spillelisten min.

 

iTunes eller ipoden vil ikke synkronisere mine mapper. Det eneste som skjer at den "lager" ipod's navn isteden for å synkronisere de andre mappene.. ??Skjer med det?

 

 

edit: Fant ut ; )

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Jeg har hatt 1.1.4 fram til i dag, jailbreaka (delvis på egenhånd :p) til 2.0, så til 2.0.1 via QuickPwn...

 

På 1.1.4 hadde jeg noen fancy apps (Fra installer....)

 

Som;

Toggle Backlight (Dimmer backlight helt ned, battery saving)

Battery (Battery info app)

MyMedia (Laste ned filmer fra youtube, og alle mp4 filer)

 

Så, er det en måte å få disse på 2.0.1?

Husker at det var en som hadde laget app'en, og så kom de HowToIpodTouch.com og stjal den, og la den ut på siden sin mot betaling (15$), husker at jeg fant linken et annet sted (source'n til installer), men husker ikke sourcen, og ikke hvor jeg fant den.

 

Noen gode tips til hvor/hvordan jeg kan få disse app'sa/noen lignende(som gjør det samma)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...