Vertical^ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du må lage Itunes Store US Konto, du finner mange guider på nettet. Kan du gi link til en grei guide? Er ikke så flink til og lete Lenke til kommentar
deleder Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du må lage Itunes Store US Konto, du finner mange guider på nettet. Kan du gi link til en grei guide? Er ikke så flink til og lete Du er ubrukelig. http://www.google.no/search?q=itunes+us+st...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Kristian94, Justfuckinggoogleit! Endret 24. oktober 2008 av Raste Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) -slett- Endret 24. oktober 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Er det bare og gjøre som Ari Gold sa? Og bare få låne kortet til mamma, og lage meg en konto.. Skal bare ha gratis apps, og kommer ikke til og bruke hennes kort til sanger osv. For det koster vel ikke penger for enn konto, men for apps osv? Endret 24. oktober 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Pass på at du får lov da mange foreldre er skeptiske til å oppgi kredittkortinfo på internett. Selv så anbefaler jeg at du lar eier sitte ved siden av deg for å se hva du gjør mens du oppretter kontoen for å sikre at alt går rett for seg. Lykke til Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Der Nå fått meg konto, og har fått mange morsomme apps Lenke til kommentar
glotón Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvordan er muligheten for å lese pdf-filer på 2.gen ipod touch? Lenke til kommentar
glotón Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er fett Finnes det innebygde programmer som gjør dette? Kan man føre over pdf-filer via itunes på vanlig måte? Rett før jeg kjøper meg en touch, og å lese (og lagre) .pdf filer er litt viktig for meg. Jeg ble litt usikker siden det virker som man på 1.gen må jailbreake for å kunne føre over pdf - filer, men det går jo enda ikke an å jailbreake 2G. Hva tror forresten folk om å kjøpe 2.gen touch? Bedre batteritid og volumkontroll på siden er jo absolutt pluss. Men etter det jeg har lest får man mer ut av en jailbreaket 1G.. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Man måtte(må) ikke jailbreakte 1G for å lese PDF filer Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) øø. det har skjedd et eller annet med spillelisten min. iTunes eller ipoden vil ikke synkronisere mine mapper. Det eneste som skjer at den "lager" ipod's navn isteden for å synkronisere de andre mappene.. ??Skjer med det? edit: Fant ut ; ) Endret 26. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Detter ut av Safari jeg også, noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Feil på sidene du leser. Skjer en del ganger men ikke ofte nok til at jeg blir veldig irritert. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det skjer ofte hos meg, og det er ikke noen sider det skjer mye med, og noen det skjer lite med, det kommer jevnt over. Det har vært likt selv om jeg hele veien har oppgradert FW. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har hatt 1.1.4 fram til i dag, jailbreaka (delvis på egenhånd ) til 2.0, så til 2.0.1 via QuickPwn... På 1.1.4 hadde jeg noen fancy apps (Fra installer....) Som; Toggle Backlight (Dimmer backlight helt ned, battery saving) Battery (Battery info app) MyMedia (Laste ned filmer fra youtube, og alle mp4 filer) Så, er det en måte å få disse på 2.0.1? Husker at det var en som hadde laget app'en, og så kom de HowToIpodTouch.com og stjal den, og la den ut på siden sin mot betaling (15$), husker at jeg fant linken et annet sted (source'n til installer), men husker ikke sourcen, og ikke hvor jeg fant den. Noen gode tips til hvor/hvordan jeg kan få disse app'sa/noen lignende(som gjør det samma) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Toggle Backlight (Dimmer backlight helt ned, battery saving) Dette kan du da gjøre under settings? Battery (Battery info app) Ikke sikker. Søk i Cydia. MyMedia (Laste ned filmer fra youtube, og alle mp4 filer MxTube fungerer flott for å laste ned videoer fra YouTube. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Toggle Backlight->Da slipper du å gå til settings hele tiden... Bruker ofte ikke no lys om kveldene, og bruker mer lys hvis jeg er på tog/byen etc..... Skal søke i Cydia, og på MxTube :) EDIT: Fant bare MxTube, ikke noen av de andre Endret 28. oktober 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 fins mxtube på appstor. eller et lingnende program sån at jeg kan laste ned videoer og se dem uten nett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå