Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Eh, jo? :p

 

Det fungerte ikke med installasjons filen fra apple.com hvertfall, så jeg måtte laste ned en zip fil med en .bat fil som en hadde laget eller noe, så fikk jeg det til å fungere. Jeg leste at Apple siden auto-detecter om man har 32 eller 64 bit, så den detecta 64 bit, men den installasjonen fungerer kun på Vista.

 

oO, eirik fra mp jo!

 

ONT: hvorfor kan man ikke jailbreake hvis man bruker den på itunes?

 

Halla ntry ^^

 

Tror det oppstår problemer hvis man installerer en av de nyeste iTunes'ene, fordi da legger den inn nyeste firmware på iPod'en uansett. Så nå har jeg fw: 2.1.1, så jeg vet ikke om jeg har mulighet til å jailbreake nå, med mindre de har kommet med en ny jailbreaker for 2.1.1?

 

1. Hvor tidlig er det de Apple-leverings folkene kommer på døra?

 

2. Viss du ikke er hjemme, legger dem igjen en lapp så du må hente den på postkontoret eller noe?

 

Takker for svar :)

 

Jeg bestilte min Touch på søndags kveld, og fikk den på tirsdags morgen :)

(Lå og sov først, og han fikk ikke tak i meg, så han la igjen en lapp i postkassa, men jeg ringte han opp igjen, så kom han på døra på nytt :p)

 

 

 

 

Ser egentlig ikke store behovet for å jailbreake den nå. Jeg har jo fått inn masse gratis apps fra App Store, og jeg regner med at man ikke får noe serlig bedre "apps" vet å jailbreake og laste ned homebrews. Men jeg savner å ha mulighet til å bytte alle ikoner osv, det går ikke uten å jailbreake?

Jeg er egentlig veldig fornøyd med min Touch i dag, så jeg vet ikke om jeg har noe behov for å jailbreake, men det kan jo hende at jeg gjør det etter hvert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På podcaster og lignende så er det jo ofte en lenger beskrivelse av innholdet i en egen tekst-bit. På min gamle iPod Classic så kunne en lese denne ved å trykke 2-3 ganger på midtknappen, men jeg har ikke funnet noen måte å få frem denne teksten på Touch'en (2gen)?

 

Noen som vet hvordan det evt. kan gjøres?

 

Og en annen ting - jeg har flere videoer som har del 1, del2, del 3 etc - en del av disse har et forholdsvis langt navn, slik at det kuttes i video-menyen. Da sitter jeg altså med x antall videoer som har akkurat samme navn siden jeg ikke får sett slutten av navnet der 'part'-biten vises. Er det noen måte å få sett hele navnet på?

Endret av Zork
Lenke til kommentar
Hum.. Når jeg lagde konto kom jeg til kortbetaling :S Kan du si hvor jeg må gå? :)

 

Skal bare ha gratis apps..

 

Det er der du må lage en konto. Må nok låne en av foreldrene dine sin konto og registrene deg med den..

Det koster ingenting, bare ha et kort i tilfelle du noen gang skal kjøpe noe som koster.

 

Tror også det er den eneste måten å gjøre det på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...