Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

2) Er det mulig å forhindre (uten å slette iTunes helt), at iTunes starter opp når jeg plugger i min iPod Touch? Jeg har prøvd -mener at jeg har gjort i hvert fall- å sette det slik at iTunes ikke skal starte, eller i hvert fall at "Ingenting skal utføres" når jeg plugger den i..

 

Koble til iPod Touchen i iTunes, også kan du fjerne krysset i "Åpne iTunes når denne iPod-enheten kobles til" også kan du sikkert fjerne kryssene i de under for å være helt sikker og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Fikk min ipod touch 2g på for noen dager siden, veldig fornøyd med den :p

 

SCREENSHOTS:

273466.jpeg

273470.jpeg

 

2GB? trodde det minste var 8..?

 

 

EDIT: Sorry, altfor trøtt, 2. gen.. :wallbash:

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Da kjøpte jeg endelig en iPod Touch 16GB 2.generesjon fra apple.com\no :D !

 

Noen som vet hvor lang tid Apple bruker? De sender Touchen i morra, og den skal til meg. Jeg bor i Lillestrøm. Hvor mange dager brukte dem til dere?

 

Også kjøpte jeg en sånn en: 3657.jpg

"Mirror Protection"

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar

Har nettopp fått levert min Touch 2G på døra nå, men er litt i tvil om hva jeg skal gjøre :p

 

Jeg har nå plugget kabelen i, og den ber meg om å installere iTunes, men jeg får ikke problemer med å jailbreake da? Er det i det hele tatt noe vits i å jailbreake i dag? Får man ikke masse kule apps og themes som man kan bruke uten å jailbreake?

Lenke til kommentar
Har nettopp fått levert min Touch 2G på døra nå, men er litt i tvil om hva jeg skal gjøre :p

 

Jeg har nå plugget kabelen i, og den ber meg om å installere iTunes, men jeg får ikke problemer med å jailbreake da? Er det i det hele tatt noe vits i å jailbreake i dag? Får man ikke masse kule apps og themes som man kan bruke uten å jailbreake?

 

oO, eirik fra mp jo!

 

ONT: hvorfor kan man ikke jailbreake hvis man bruker den på itunes?

Endret av ntry
Lenke til kommentar
1. Hvor tidlig er det de Apple-leverings folkene kommer på døra?

 

2. Viss du ikke er hjemme, legger dem igjen en lapp så du må hente den på postkontoret eller noe?

 

Takker for svar :)

 

Ups ligger 2 km unna meg, så jeg stakk bare bort dit kl 08 og hentet den (gadd ikke sitte å vente :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...