claes Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 2) Er det mulig å forhindre (uten å slette iTunes helt), at iTunes starter opp når jeg plugger i min iPod Touch? Jeg har prøvd -mener at jeg har gjort i hvert fall- å sette det slik at iTunes ikke skal starte, eller i hvert fall at "Ingenting skal utføres" når jeg plugger den i.. Koble til iPod Touchen i iTunes, også kan du fjerne krysset i "Åpne iTunes når denne iPod-enheten kobles til" også kan du sikkert fjerne kryssene i de under for å være helt sikker og. Lenke til kommentar
ntry Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fikk min ipod touch 2g på for noen dager siden, veldig fornøyd med den SCREENSHOTS: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Fikk min ipod touch 2g på for noen dager siden, veldig fornøyd med den SCREENSHOTS: 2GB? trodde det minste var 8..? EDIT: Sorry, altfor trøtt, 2. gen.. Endret 19. oktober 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 #(¤#)(¤ Prøver fortsatt å binde bilder til taggene mine på ipoden. Itunes leser de, winamp leser de, mediamonkey leser de. Hvorfor vises de ikke på ipoden? Ingen feilmeldinger. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Da kjøpte jeg endelig en iPod Touch 16GB 2.generesjon fra apple.com\no ! Noen som vet hvor lang tid Apple bruker? De sender Touchen i morra, og den skal til meg. Jeg bor i Lillestrøm. Hvor mange dager brukte dem til dere? Også kjøpte jeg en sånn en: "Mirror Protection" Endret 20. oktober 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ah, visst dem sender den i morgen, antar jeg en 2-3 dager, kanskje Det vil jo selvfølgelig si at dem sender den i morgen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Ah, visst dem sender den i morgen, antar jeg en 2-3 dager, kanskje Det vil jo selvfølgelig si at dem sender den i morgen. Bestilte den i går (20. Oktober). Bestilte ca. klokka 16.30 - 17.00. Håper den kommer fort, fordi jeg har bursdag i dag Endret 21. oktober 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du får den om 3-6 dager da ca. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Går det an å ta screenshots med 1. gen Ipod? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har nettopp fått levert min Touch 2G på døra nå, men er litt i tvil om hva jeg skal gjøre Jeg har nå plugget kabelen i, og den ber meg om å installere iTunes, men jeg får ikke problemer med å jailbreake da? Er det i det hele tatt noe vits i å jailbreake i dag? Får man ikke masse kule apps og themes som man kan bruke uten å jailbreake? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jo, mot betaling. Og såvidt jeg vet går det ikke ann og jailbreaka 2G enda. Og nei, det "ødelegger" visst du skal Jailbreake i fremtiden. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ok, men lol, støtter ikke Touch xp 64 bit? 0_o Lenke til kommentar
ntry Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Har nettopp fått levert min Touch 2G på døra nå, men er litt i tvil om hva jeg skal gjøre Jeg har nå plugget kabelen i, og den ber meg om å installere iTunes, men jeg får ikke problemer med å jailbreake da? Er det i det hele tatt noe vits i å jailbreake i dag? Får man ikke masse kule apps og themes som man kan bruke uten å jailbreake? oO, eirik fra mp jo! ONT: hvorfor kan man ikke jailbreake hvis man bruker den på itunes? Endret 21. oktober 2008 av ntry Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du får ikke problemer ved bruk av itunes nei... Det finnes alltid nye løsninger Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 1. Hvor tidlig er det de Apple-leverings folkene kommer på døra? 2. Viss du ikke er hjemme, legger dem igjen en lapp så du må hente den på postkontoret eller noe? Takker for svar Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Alt fra 2dager-2/3 uker ; ) Om du ikke er hjemme så sender de den bare til din nærmeste postkontoret og deretter så vil nok postkontroet sende deg lapp Endret 21. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
ntry Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 1. Hvor tidlig er det de Apple-leverings folkene kommer på døra? 2. Viss du ikke er hjemme, legger dem igjen en lapp så du må hente den på postkontoret eller noe? Takker for svar Ups ligger 2 km unna meg, så jeg stakk bare bort dit kl 08 og hentet den (gadd ikke sitte å vente ) Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Går det an å ta screenshot med 1. gen Ipod? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå