DanielL Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vel,er nå mange som bruker mobilen eller mp3 spilleren sin som et statussymbol. Så helt usant er det ikke da Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 1)noen som vet hvordan jeg får VNC på ipoden? 2)funker nike+ på 1.gen? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 1) Finnes flere VNC programmer på Appstore,både gratis og betalingsprogrammer. 2)Nei. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) 1) Finnes flere VNC programmer på Appstore,både gratis og betalingsprogrammer. 2)Nei. 1) kan du/en annen si hva jeg skall gjøre? kan bruke hviilken somhelst. men jeg har "VNC" hetter den på ipoden med en data som ikon. 2) ok Endret 17. oktober 2008 av fugletiteren Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 itunes har sluttet å virke står bare : itunes har sluttet å virke windows ser etter en løsning på problemet noen som vet hvordan jeg fikser det?????????????????????????????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har du prøvd å reinstallere det da? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 itunes har sluttet å virke står bare : itunes har sluttet å virke windows ser etter en løsning på problemet noen som vet hvordan jeg fikser det?????????????????????????????????????????????????????????????????? Prøv å skru pc'en av og på. Hvis dette ikke har noe virkning må du kanskje reinnstalere iTunes.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Eg tipper Windows har ein å anna feil som gjer at det ikkje kjem til å fungere mer. Eg HATER når nokon programmer berre slutter å verke. Hadde eg vært det (det ville eg ikkje vært, har fått nok av windows) ville eg prøvd å stille maskinen tilbake nokon dager. Det høyres ut som du har Vista; XP prøver jo ikkje å finne ein løysning ein gong. Søk etter Systemgjenoppretting eller System Restore på startmenyen. Stil maskinen tilbake til når du hugser iTunes fungerte. Programmer du har innstalert mellom desse dagene bler dessverre uinnstalert - men filene bler ikkje sletta. Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 nå virker itunes igjen:) noen som vet hvordan jeg oppgraderer ipoden?? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 nå virker itunes igjen:) noen som vet hvordan jeg oppgraderer ipoden?? Kobler iPoden til pc'en og så oppdater.. Det står vel på "forsiden" når du åpner iTunes om hvilken versjon du har og hvilke som er tilgjengelige. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 1)noen som vet om det snart kommer en oppdatering på ipoden? 2)og noen som vet om det kommer støtte for program sån at man kan se på videoer på safari og ikke bare youtube? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg lurer på en ting: Jeg har den gammle Touch, og i den posen som usb-kabelen og headsettet ligger i, er det to ting mer en hvit dings, og et "stativ"(/stand). Hva er den hvite tingen? Står 14 på den. Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Den skal settes i docker så iPod Touchen passer Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Hei! Lurer på om denne beskyttelsen er en bra case til iPod Touch 2G? Her er den: ' Ser i hvert fall at den ikke beskytter noe forran, men funker denne greit? Endret 19. oktober 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 vil tro den funker greit ja, men blir kanskje litt tykk. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt et i skinn, ikke en av de billig greiene, men de... Virkelige brae. (Husker ikke hva siden het D: ) Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er det en slik du mener? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ja jeg skulle gjerne betalt et mellomlegg for å få en større. Men den ble sendt litt for fort til at jeg rakk å tenke på det :/ Jaja, skal ikke klage. Får den jo trossalt gratis bruk "angrefrist" da. Du har jo tross alt ikke åpnet den. Det du da kan gjøre er å bestille en ny touch fra samme sted. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er det en slik du mener? Njæææ, Mente spesifikt en side som solgte sånne. (tho til en skyhøy pris. De kunne du endre fargene på + deet var maange forskjellige å velge mellom. Men jeg tror den du linket til er topp Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Heisann! Håper dere kan hjelpe meg litt.. Jeg bruker MediaMonkey til å legge over musikk til iPod Touchen.. Det er en jailbreaket v2.1. På noen av sangene så har jeg lagt inn lyrics i lyric-taggen. Dette er også gjort med MediaMonkey. På Touchen så kan man se teksten til sangen man spiller av, ved å trykke midt på skjermen når sangen blir spilt av.. På samme måte som man trykker når man skal se hvor langt en sang har gått, osv.. Der kommer det altså opp tekst.. Når jeg da legger inn sangene med MM, så fungerer dette helt flott.. Men, når jeg trenger å lade opp touchen min igjen, og plugger den i med USB, så fungerer det ikke etter dette.. Det jeg tror det er, selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor, er at den begynner å synce med iTunes (for the record: #¤?=)"#¤!!). Som sagt, etter da denne halvveis syncingen med iTunes så fungerer det ikke lengre.. halvveis, fordi jeg avbryter så fort jeg kan.. Uansett.. 1) Hvorfor fungerer ikke tekst lagt inn med MediaMonkey etter syncing med iTunes? Flere som har opplevd dette? (Som bruker MediaMonkey). 2) Er det mulig å forhindre (uten å slette iTunes helt), at iTunes starter opp når jeg plugger i min iPod Touch? Jeg har prøvd -mener at jeg har gjort i hvert fall- å sette det slik at iTunes ikke skal starte, eller i hvert fall at "Ingenting skal utføres" når jeg plugger den i.. Takker så meget på forhånd! Endret 19. oktober 2008 av Bone Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Hmm.. Fant en fin en på teknikmagasinet.no nå. Men funker denne til iPod Touch 2G ? EDIT:Gå på www.teknikmagasinet.no . Deretter søker du på iPod Touch. Og så ser du produktet sm kalles "iPod Touch skinnetui" Funker dette til 2g? Endret 19. oktober 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå