Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
itunes har sluttet å virke står bare : itunes har sluttet å virke windows ser etter en løsning på problemet

 

noen som vet hvordan jeg fikser det??????????????????????????????????????????????????????????????????

 

Prøv å skru pc'en av og på. Hvis dette ikke har noe virkning må du kanskje reinnstalere iTunes..

Lenke til kommentar

Eg tipper Windows har ein å anna feil som gjer at det ikkje kjem til å fungere mer. Eg HATER når nokon programmer berre slutter å verke.

Hadde eg vært det (det ville eg ikkje vært, har fått nok av windows) ville eg prøvd å stille maskinen tilbake nokon dager. Det høyres ut som du har Vista; XP prøver jo ikkje å finne ein løysning ein gong.

 

Søk etter Systemgjenoppretting eller System Restore på startmenyen. Stil maskinen tilbake til når du hugser iTunes fungerte. Programmer du har innstalert mellom desse dagene bler dessverre uinnstalert - men filene bler ikkje sletta.

Lenke til kommentar

Heisann! :)

 

Håper dere kan hjelpe meg litt..

 

 

Jeg bruker MediaMonkey til å legge over musikk til iPod Touchen.. Det er en jailbreaket v2.1.

 

På noen av sangene så har jeg lagt inn lyrics i lyric-taggen. Dette er også gjort med MediaMonkey.

 

 

På Touchen så kan man se teksten til sangen man spiller av, ved å trykke midt på skjermen når sangen blir spilt av.. På samme måte som man trykker når man skal se hvor langt en sang har gått, osv.. Der kommer det altså opp tekst..

 

 

Når jeg da legger inn sangene med MM, så fungerer dette helt flott.. Men, når jeg trenger å lade opp touchen min igjen, og plugger den i med USB, så fungerer det ikke etter dette..

 

Det jeg tror det er, selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor, er at den begynner å synce med iTunes (for the record: #¤?=)"#¤!!). Som sagt, etter da denne halvveis syncingen med iTunes så fungerer det ikke lengre.. halvveis, fordi jeg avbryter så fort jeg kan..

 

Uansett..

 

1) Hvorfor fungerer ikke tekst lagt inn med MediaMonkey etter syncing med iTunes? Flere som har opplevd dette? (Som bruker MediaMonkey).

 

2) Er det mulig å forhindre (uten å slette iTunes helt), at iTunes starter opp når jeg plugger i min iPod Touch? Jeg har prøvd -mener at jeg har gjort i hvert fall- å sette det slik at iTunes ikke skal starte, eller i hvert fall at "Ingenting skal utføres" når jeg plugger den i..

 

 

 

Takker så meget på forhånd! :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...