Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm.. Jeg har Jailbreaket til v2.1, men hvor finner jeg slik så jeg kan legge inn last.fm?

 

Jeg hadde den før, men da fikk jeg hjelp av en kompis..

 

Takker! :)

Mener du for å scrobble eller spille musikk?

 

For Scrobbling ligger det programmer i Cydia. Om du vil spille av musikk må du ha amerikansk iTunes-konto.

Lenke til kommentar
hmm.. Jeg har Jailbreaket til v2.1, men hvor finner jeg slik så jeg kan legge inn last.fm?

 

Jeg hadde den før, men da fikk jeg hjelp av en kompis..

 

Takker! :)

Mener du for å scrobble eller spille musikk?

 

For Scrobbling ligger det programmer i Cydia. Om du vil spille av musikk må du ha amerikansk iTunes-konto.

Okei.. tenkte ikke helt at det var 2 forskjellige ting, jeg.. Tenkte på det å scrobble, altså å sende det jeg hører på til Last.fm ..men, når jeg søkte på last.fm, så fant jeg ikke noe.. så, lurte på om dere visste hva programmet het? :)

 

 

 

Ellers så er jeg ikke så flink med disse programmene.. Noen som kan kort forklare meg det med pakker og applikasjoner og sånn, når man har Jailbreaket? Jeg Har AppStore, Installer og Cydia nå..

 

 

 

Takker :)

Lenke til kommentar

@Bone: Saken er at Last.FM har et program i den amerikanske iTunes Store som streamer musikk. Du vet den type "radio" som man får i Last.FM-programmet på PC-en. Den finnes ikke i andre land pga. noen lover. Men om du skaffer deg amerikansk iTunes-konto (ikke vanskelig) kan du få programmet gratis.

 

Når det gjelder scrobbling anbefaler jeg programmet som så enkelt heter "Scrobble". Du finnes det i Cydia.

Du får si i fra om du ikke finner det.

Lenke til kommentar

Jeg har førstegenerasjons ipod touch 8 gb... Jeg jailbreaket den til 1.1.4...

 

Leser nå at det er kommet 2.0 versjoner..men er det for den offisielle eller for både den offisielle og jailbreak versjonen?

 

Hvordan går jeg frem hvis jeg vil oppdatere min jailbreak 1.14 til jailbreak v.2 og er det nødvendig?

Lenke til kommentar
Er i besittelse av en ujailbreaket ipod touch 1 gen som ikke er min. Har lånt den fra en bekjent for å få tak i filmene han har på den. Hva må jeg gjøre?

Nå er ikke jeg den som har holdt på mest med iTunes, men jeg tror om du kobler til iPoden på en annen data en den som er brukt til å legge inn ting på, sletter du alt på den. Ergo den datamaskinen som ble brukt til å legge inn ting på er den eneste du kan koble iPoden til uten at noe forsvinner på den..

Problem 2 er at han har mistet dataene på disken sin. Det som du glemte å neve er at man må bekrefte slike handlinger før de blir gjennomført. et har seg nemlig slik at når man kobler e ipod som ikke er synka med samme bibliotek så må man enten slette alt og synke den eller gi f.. og plugge den tilbake.

 

Forøvrig så trenger jeg ennå hjelp og setter pris å all hjelp jeg får videre.

 

SF

 

Xmir

Xmir, hadde jeg vært deg så hadde jeg lagt på litt ekstra penger for en 16 eller en 32 gigabyte da den flotte enheten er veldig fin å vise filmer på. Spesielt når en viser de i den høyeste kvaliteten tilgjenglig

Lykke til med din iPod Touch :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...