Irrelevant Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvordan skapte det bilde problemer for deg forresten? Det bildet hadde for lav oppløsning, så hver gang jeg scrollet forbi det i coverflow, ble alle bildene i coverflowen like uskarpe. Det var et bilde jeg la inn manuelt, siden Itunes ikke kunne finne et. Er det digg lyd på spilleren da ? Har ikke så mye sammenligningsgrunnlag med andre mp3-spillere, men den er definitivt dårligere enn lyden fra lydkortene på begge mine stasjonære PC-er, men bedre enn på 5000 kroners Dell-laptopen min. Hvordan er bilde visning på den? Skjermen ser jo ekstremt klar ut Tror jeg overlater det spørsmålet til noen andre. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det bildet hadde for lav oppløsning, så hver gang jeg scrollet forbi det i coverflow, ble alle bildene i coverflowen like uskarpe. Det var et bilde jeg la inn manuelt, siden Itunes ikke kunne finne et.Har ikke så mye sammenligningsgrunnlag med andre mp3-spillere, men den er definitivt dårligere enn lyden fra lydkortene på begge mine stasjonære PC-er, men bedre enn på 5000 kroners Dell-laptopen min. Tror jeg overlater det spørsmålet til noen andre. Oki Men "overall" så er du fornøyd da? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) iPod touch er forøvrig låst opp nå. Førstepost vil bli oppdatert med de hacks som er tilgjengelig nå. Gi meg tre minutter. Ordnet! Se første post. Endret 12. oktober 2007 av iMono Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Gamerman! Leser at du vurderer å kjøpe en touch, men at du har blitt litt usikker, det eneste jeg kan si til det er at touchen er super for deg(siden du skal bruke den til serier,musikk,filmer). Det at den hakker og sånn har ikke jeg merket enda. Skjermen er sykt skarp og veldig god kontrast, jeg har konvertert alle family guy sesongene i h.264 i 480X320 og det funker fett. har også noen filmer i 640X480 og det finker ekstremt bra. Anbefaler touchen på det sterkeste. Lykke til. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg fikk Touch'en idag gutta! Den står og lader nå Lenke til kommentar
4MB Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Gratz! Gi oss en liten rapport på hva du synes etter du har testet den litt da Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Internett seff. Du kan også få Itunes til å laste dem ned automatisk for deg, ved å oprrette en konto i Itunes Store og deretter høyreklikke sangene og klikke "Hent albumbilde". Marker alle i biblioteket med Ctrl+A. De fleste bildene Itunes finner for deg er på 600x600 piksler. Hvordan får du lagt til albumcover som iTunes ikke finner? Er det også mulig å korrigere navn på album og artister som iTunes setter helt feil når man ripper en CD? Det er helt utrolig at Apple låser brukerne til denne softwaren med alle feilene den har. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Man kan bruke hvilket program man enn vil til å redigere mp3-ene sine. iPoden henter album-arten fra id3-tagen. Selv har jeg brukt kun Linux-applikasjoner til å vedlikeholde samlingen min i flere år, og når jeg nå skaffet iPod var det en smal sak å importere hele stasen til iTunes og synkronisere det jeg ville ha. Alle sangene hadde albumcover, helt perfekt. Forøvrig, jeg fikk nettopp iPod touch til å henge seg for så å reboote av seg selv ved å gå inn på babethread v3.0 Litt for mange store bilder etc. tenker jeg Lenke til kommentar
pipa Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Finnes det spill du kan laste ned til iPoden som du ikke trenger internett for å spille? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du kan laste inn diverse spill i nettleseren og så ikke gå vekk fra siden etter at du har mistet nettilgangen .. utover det: nei. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Gamerman!Leser at du vurderer å kjøpe en touch, men at du har blitt litt usikker, det eneste jeg kan si til det er at touchen er super for deg(siden du skal bruke den til serier,musikk,filmer). Det at den hakker og sånn har ikke jeg merket enda. Skjermen er sykt skarp og veldig god kontrast, jeg har konvertert alle family guy sesongene i h.264 i 480X320 og det funker fett. har også noen filmer i 640X480 og det finker ekstremt bra. Anbefaler touchen på det sterkeste. Lykke til. Ok Takk Skal prøve å finne et konverterings program nå, men h.264 er mp4 som er den filen quicktime bruker .mov? Hjelp er ikke å forakte ^^ men skal søke litt selv også Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som har prøvd hackene jeg har postet? Prøvde iPod touch idag på Eplehuset. Deilig enhet altså! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Krysser fingrene for at humac får inn touch'er til uka da. Begynner å bli bra sugen på en nå. Noen som vet om det går ann å streame trailere fra apple.com? Tipper det blir litt ventetid på touch fortsatt da steder som kansje får inn til uka allerede har lange lister med forhåndsreservasjoner. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Hvordan får du lagt til albumcover som iTunes ikke finner? Er det også mulig å korrigere navn på album og artister som iTunes setter helt feil når man ripper en CD? Fant ut av det, men det var utrolig mye feil og rot iTunes lager. Endret 13. oktober 2007 av robertaas Lenke til kommentar
active-x Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som har prøvd hackene jeg har postet? Prøvde iPod touch idag på Eplehuset. Deilig enhet altså! funka ikke i vista, fikk feilmelding med freetouch.exe programmet etter jeg hadde skrevet inn ip-adresse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) skrev du inn en IP til routeren din, 10.0.0.X? eller hoved IPen din til nettet? hva er addressen til den første siden han snakker om? tenkte jeg skulle prøve den hacken nå, også prøve den med og legge inn iPhone programmene Endret 13. oktober 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
active-x Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 skrev du inn en IP til routeren din, 10.0.0.X?eller hoved IPen din til nettet? hva er addressen til den første siden han snakker om? tenkte jeg skulle prøve den hacken nå, også prøve den med og legge inn iPhone programmene 192.168.0.x, altså touchens lokale ip, skal være rett det tror jeg? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som har prøvd hackene jeg har postet? Prøvde iPod touch idag på Eplehuset. Deilig enhet altså! Jeg skal det i kveld Meeen, det neste er vel Messenger på touchen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 192.168.0.x, altså touchens lokale ip, skal være rett det tror jeg? hmm hvis jeg har på dchp greia connecter til routern min og får en ip som er 10.0.0.x slik som PC-en min får.. hva med det nett adressen han var på? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 De har en god del 8 GB toucher inne på Steen og Strøm for de som lurer. De hadde ingenting på Humac på Oslo City, men det gikk ann å prøve en. DIGG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå