Raste Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tror jeg ikke orker å skrive en guide når det står punkt for punkt her og på Izymail. Det der skal være piece of cake. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tror jeg ikke orker å skrive en guide når det står punkt for punkt her og på Izymail. Det der skal være piece of cake. ok Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gawd! Jeg hater itunes. Lenke til kommentar
claes Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gawd! Jeg hater itunes. Hehe, hvorfor det? Syntes selv iTunes var drit i starten og at man måtte bruke det for å overføre musikk til iPoden, men etter en stund synes jeg faktisk det er ganske praktisk og oversiktlig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 #1: Touch har ikke støtte for disk mode, MÅ gå via itunes el. Skal pusle med MM i kveld (bruker winamp til vanlig) #2: Stygt, selv om dette er mindre betydelig. #3: Jeg kan ikke bruke manuell syncing (finner hvertfall ikke ut av det) og samtidig ha direkte kontroll over filene på ipoden. #4: Når jeg skal legge bilder tilhørende albumene mine er det kun 4 av 50 som faktisk beholdt disse over til ipoden. Hvorfor? #5: Et helvetes minnesug for 0 bucks. #6: Tregt. Så. Jævlig. Tregt. #7: Sikkert mer jeg blir klar over etterhvert som jeg prøver å få det til å funke. #8: Lite kompatibel programvare. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 #3 Hvilken form for kontroll er det du savner? Bruker selv manuell sync og er til nå veldig fornøyd med det. Var selv ikke særlig glad for å bruke iTunes før,men har bare gjort det beste ut av det nå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dersom jeg har manuell behandling av filer kan jeg ikke synkronisere med arkivet på maskinen min. Har jeg på sync (da gjør den det automatisk, %¤"%¤!"#) kan jeg ikke redigere filene som er på ipoden uten å gjøre de samme forandringene på harddisken, og her kommer også problemet med filbundet grafikk (album art) inn. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vel,poenget med manuell er jo at du skal ha full kontroll over hvilke låter det er du legger over. Så ikke hele biblioteket blir lagt over automatisk. Ang bilder er det ikke verre enn at du får inn albumbildene før du legger musikken over til spilleren,brukte iTunes accen til å laste inn alle bildene og overførte så musikken over. Voila,Touch med alle albumsbildene jeg ønsket. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Liker selv iTunes, var uvandt i begynnelsen, men har blitt vandt til det nå. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vel,poenget med manuell er jo at du skal ha full kontroll over hvilke låter det er du legger over. Så ikke hele biblioteket blir lagt over automatisk. Ang bilder er det ikke verre enn at du får inn albumbildene før du legger musikken over til spilleren,brukte iTunes accen til å laste inn alle bildene og overførte så musikken over. Voila,Touch med alle albumsbildene jeg ønsket. Går fint å lage en spilleliste og så gjøre så bare den synkroniseres. Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Okay gutter og jenter, nå er jeg gira på å få jailbreaket min 2.1 iPod Touch i Windows snart! Har fått ned en custom 2.1-firmware fra 'the usual places', og satt iPod-en min i DFU-modus, men iTunes forstår at firmwaren er avvikende/modifisert. QuickPWN kan jailbreake firmware-filer, men hvor problematisk er ikke det når iTunes ikke godtar dem? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vel,poenget med manuell er jo at du skal ha full kontroll over hvilke låter det er du legger over. Så ikke hele biblioteket blir lagt over automatisk. Ang bilder er det ikke verre enn at du får inn albumbildene før du legger musikken over til spilleren,brukte iTunes accen til å laste inn alle bildene og overførte så musikken over. Voila,Touch med alle albumsbildene jeg ønsket. Det er jo det jeg har gjot med bildene, men de dukker ikke opp på ipoden. :/ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Når kommer jailbreak til 2nd gen? Begynner å bli lei av å vente Lenke til kommentar
deleder Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Når kommer jailbreak til 2nd gen? Begynner å bli lei av å vente Ingen som vet når den kommer. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er i besittelse av en ujailbreaket ipod touch 1 gen som ikke er min. Har lånt den fra en bekjent for å få tak i filmene han har på den. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan nokon svare meg - er det berre min iPod som ikkje har støtte for WPA (trådløs sikkerhet)? Eg burde vel levere han inn. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er i besittelse av en ujailbreaket ipod touch 1 gen som ikke er min. Har lånt den fra en bekjent for å få tak i filmene han har på den. Hva må jeg gjøre? Nå er ikke jeg den som har holdt på mest med iTunes, men jeg tror om du kobler til iPoden på en annen data en den som er brukt til å legge inn ting på, sletter du alt på den. Ergo den datamaskinen som ble brukt til å legge inn ting på er den eneste du kan koble iPoden til uten at noe forsvinner på den.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 #(¤#)(¤ Prøver fortsatt å binde bilder til taggene mine på ipoden. Itunes leser de, winamp leser de, mediamonkey leser de. Hvorfor vises de ikke på ipoden? Ingen feilmeldinger. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 når man legger inn bilder på sangene mine ( først høyre klikk på musen så så vis info så bilder) der kan man legge inn bilder som vises når du hører på sangen....... men så kunne jeg legge flere bilder på samme sangen. hva er det for? fant ikke ut av det. dårlig forklart men håper noen forstår ; Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Om jeg skjønte deg rett er det så du skal kunne se både forsiden og baksiden av et cover. Cder har jo som oftest bilde foran og bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå