fugletiteren Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Går det ann å bruke Hotmail som Mail på Ipod Touch? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=925921 men må man ikke betale for izymail? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvordan legger jeg inn en lyd-bok? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Hvilket format er den i? CD? Allerede .mp3? Endret 11. oktober 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvilket format er den i? CD? Allerede .mp3? 8xCD Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 har pop.gmail.com som mottaker og smtp.gmail.com som avsender. Er ikke noe annet som behøves. Hva er det konkret som er feil?Det eneste de spør om er jo navn, adresse, passord og beskrivelse. Navn: Ditt navn Adresse: Din gmail. [email protected] Passord: passord Beskrivelse: hva du en vil. Eller har du det annerledes? Det er akkurat sånn jeg har det! Men det går ikke uansett hva jeg gjør.. Har også prøvd imap.gmail.com Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 8xCD Du får legge den i den optiske leseren og trykke på importer i iTunes. Jeg tror man har et valg om å legge det inn som lydbok. Ellers får du endre det til det med ctrl/eple + i etterpå. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 8xCD Du får legge den i den optiske leseren og trykke på importer i iTunes. Jeg tror man har et valg om å legge det inn som lydbok. Ellers får du endre det til det med ctrl/eple + i etterpå. Oki, takk ... Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 har pop.gmail.com som mottaker og smtp.gmail.com som avsender. Er ikke noe annet som behøves. Hva er det konkret som er feil?Det eneste de spør om er jo navn, adresse, passord og beskrivelse. Navn: Ditt navn Adresse: Din gmail. [email protected] Passord: passord Beskrivelse: hva du en vil. Eller har du det annerledes? Det er akkurat sånn jeg har det! Men det går ikke uansett hva jeg gjør.. Har også prøvd imap.gmail.com Hvor kommer imap inn? Er ingen plasser på min ihvertfall hvor jeg velger det. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 noen som vet om en gratis løsning for å få hotmail på ipoden. izymail koster så ikke det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er gratis, fikk det til jeg uten å betale. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er gratis, fikk det til jeg uten å betale. hvordan? kan du forklare hvordan du gjore det? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 http://v3.izymail.com/iPhoneSettings.aspx Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 http://v3.izymail.com/iPhoneSettings.aspx jeg klarer det ikke. kommer melding at den ikke få inn mail? det står at det bare er for iphone 3G? noen som gidder og si pungt for pungt hva jeg skall gjøre? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg kan gjøre det i kveld. Kan komme med punkt for punkt da. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg kan gjøre det i kveld. Kan komme med punkt for punkt da. Jeg tror han spurte om hotmail til iPod Touch, og ikke iPhone. Sorry viss jeg tar feil. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg kan gjøre det i kveld. Kan komme med punkt for punkt da. Jeg tror han spurte om hotmail til iPod Touch, og ikke iPhone. Sorry viss jeg tar feil. je det er for ipod touch. dette er jo et emne for touch ikke ipone. er det ikke? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg kan gjøre det i kveld. Kan komme med punkt for punkt da. Jeg tror han spurte om hotmail til iPod Touch, og ikke iPhone. Sorry viss jeg tar feil. Ja, og det er jo akkurat det jeg har gjort selv. Her funker det strålende. Jeg skal komme med en guide ikveld. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Jeg kan gjøre det i kveld. Kan komme med punkt for punkt da. Jeg tror han spurte om hotmail til iPod Touch, og ikke iPhone. Sorry viss jeg tar feil. Ja, og det er jo akkurat det jeg har gjort selv. Her funker det strålende. Jeg skal komme med en guide ikveld. Okey. Men må man jailbreake for og få hotmail på Touch? Jailbreak har vel ikke kommet ut for 2G Touch enda. Så blir vel et dumt spørsmål ... EDIT: Istedenfor og spørre om masse nå, så venter jeg på guiden din jeg, Raste Endret 12. oktober 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) slett pga. dobbelpost Endret 12. oktober 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg kan gjøre det i kveld. Kan komme med punkt for punkt da. Jeg tror han spurte om hotmail til iPod Touch, og ikke iPhone. Sorry viss jeg tar feil. Ja, og det er jo akkurat det jeg har gjort selv. Her funker det strålende. Jeg skal komme med en guide ikveld. Okey. Men må man jailbreake for og få hotmail på Touch? Jailbreak har vel ikke kommet ut for 2G Touch enda. Så blir vel et dumt spørsmål ... EDIT: Istedenfor og spørre om masse nå, så venter jeg på guiden din jeg, Raste Ingen Jailbreak kreves, jeg har ikke jailbreaka min 2nd Gen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå