Vertical^ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Likte denne beskyttelsen: Noen som vet om denne er og anbefale? NEI! jeg syntes den var for stiv og det var vanskli og ta av og på. men nå hadde jeg ipoden i lomma så da tokk den stoor plass men funker hvis du har den et sted som ikke er lomma Ok. Takker for svar. Fikk jeg vite akkurat det jeg trengte. Da kjøper jeg ikke den, for jeg kommer til og ha Touch-en i lomma. Noen andre som har forlsag til en beskyttelse? Har sett litt på denne nå: Noen som vet om noen norske nettbutikker som har denne? Endret 10. oktober 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Likte denne beskyttelsen: Noen som vet om denne er og anbefale? NEI! jeg syntes den var for stiv og det var vanskli og ta av og på. men nå hadde jeg ipoden i lomma så da tokk den stoor plass men funker hvis du har den et sted som ikke er lomma Ok. Takker for svar. Fikk jeg vite akkurat det jeg trengte. Da kjøper jeg ikke den, for jeg kommer til og ha Touch-en i lomma. Noen andre som har forlsag til en beskyttelse? Har sett litt på denne nå: Noen som vet om noen norske nettbutikker som har denne? vill ha den jeg ååååå Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 fant den ipod beskyttelsen på finn.no her så da vet jeg ivartfal hva den hetet så er det bare og søke på google Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 men lurer fortsat på hvor jeg får tak i den finner den ikke i en norsk butikk Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 noen som vet om det er mulig og fåvek ripene bak ipoden? den er syyykt ripete :@ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Om det hadde g¨ått an så haddet det vel ikke kommet beskyttelse? eller folk hadde vel ikke mast om det.. ; ) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Nei, huff! Nå aner jeg ikke åssen beskyttelse jeg skal velge. Denne her har jo beskyttelse forran og bak. Og har forhørt meg at den passer til 2G Endret 10. oktober 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Som eg sa, WPA fungerer ikkje. Søkte faktisk på 'wpa' i tråden for å se om det var nevnt tidligere, men det ga ingen treff. I all fall - ser ut som om det kun er problemer med wpa for d-link sine routere? Er ihvertfall en slik jeg har, så det kan stemme for min del. Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) men lurer fortsat på hvor jeg får tak i den finner den ikke i en norsk butikk http://store.apple.com/no/product/TQ641LL/...mp;s=topSellers Men med mindre du skal ha den i rød burde man vel finne den et annet sted "Sort ... Sendes ut: 3-4 måneder" Endret 10. oktober 2008 av Claes91 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nei, huff! Nå aner jeg ikke åssen beskyttelse jeg skal velge. Denne her har jo beskyttelse forran og bak. Og har forhørt meg at den passer til 2G Slik har jeg. Passer perf til 2g ... Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Hei, jeg holder på å sette opp en gmail konto på touchen men hver eneste gang står det at "Verifisering av IMAP-kontoen mislyktes. IMAP-tjeneren <imap.gmail.com> svarer ikke" Hva er det jeg gjør galt og hvordan kan jeg fikse det? Håper veldig på svar! Endret 11. oktober 2008 av REBBERN Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Har en som har ca samme målene som den,men føler selv det blir smått for stort for lommene. Den jeg la ut bilde av tidligere kjøpte jeg på Apple Store i Houston,så ikke sikker hvordan tilgjengeligheten er her i Norge. Er jo mulig å gå innom en av Apple butikkene i Norge og se om de har den. Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei, jeg holder på å sette opp en gmail konto på touchen men hver eneste gang står det at "Verifisering av IMAP-kontoen mislyktes. IMAP-tjeneren <imap.gmail.com> svarer ikke"Hva er det jeg gjør galt og hvordan kan jeg fikse det? Håper veldig på svar! Sikker på at det skal være imap da? Jeg har gmail, og ikke imap. POP og smtp er vel det jeg har.. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei, jeg holder på å sette opp en gmail konto på touchen men hver eneste gang står det at "Verifisering av IMAP-kontoen mislyktes. IMAP-tjeneren <imap.gmail.com> svarer ikke"Hva er det jeg gjør galt og hvordan kan jeg fikse det? Håper veldig på svar! Sikker på at det skal være imap da? Jeg har gmail, og ikke imap. POP og smtp er vel det jeg har.. Jeg har prøvd begge deler men ingen av delene funker... Men er rimelig sikkert på at det er IMAP og ikke POP... Men hva er oppsettet ditt? Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Står på gmail sia mi at det går med både imap og pop Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hadde det vært mulig at e av dere kunne vise meg oppsettet deres? Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) har pop.gmail.com som mottaker og smtp.gmail.com som avsender. Er ikke noe annet som behøves. Hva er det konkret som er feil? Det eneste de spør om er jo navn, adresse, passord og beskrivelse. Navn: Ditt navn Adresse: Din gmail. [email protected] Passord: passord Beskrivelse: hva du en vil. Eller har du det annerledes? Endret 11. oktober 2008 av Veriado Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Går det ann å bruke Hotmail som Mail på Ipod Touch? Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Kanskje denne hjelper? http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=72454 Står at det er for iPhone men regner med at det er helt likt på Touch Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Går det ann å bruke Hotmail som Mail på Ipod Touch? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=925921 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå