Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Likte denne beskyttelsen:

 

Noen som vet om denne er og anbefale?

NEI! jeg syntes den var for stiv og det var vanskli og ta av og på. men nå hadde jeg ipoden i lomma så da tokk den stoor plass :p men funker hvis du har den et sted som ikke er lomma :p

 

Ok. Takker for svar. Fikk jeg vite akkurat det jeg trengte. Da kjøper jeg ikke den, for jeg kommer til og ha Touch-en i lomma.

 

Noen andre som har forlsag til en beskyttelse? Har sett litt på denne nå:

1182-USPK.jpg

Noen som vet om noen norske nettbutikker som har denne?

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Likte denne beskyttelsen:

 

Noen som vet om denne er og anbefale?

NEI! jeg syntes den var for stiv og det var vanskli og ta av og på. men nå hadde jeg ipoden i lomma så da tokk den stoor plass :p men funker hvis du har den et sted som ikke er lomma :p

 

Ok. Takker for svar. Fikk jeg vite akkurat det jeg trengte. Da kjøper jeg ikke den, for jeg kommer til og ha Touch-en i lomma.

 

Noen andre som har forlsag til en beskyttelse? Har sett litt på denne nå:

1182-USPK.jpg

Noen som vet om noen norske nettbutikker som har denne?

vill ha den jeg ååååå :p

Lenke til kommentar
Som eg sa, WPA fungerer ikkje.

 

Søkte faktisk på 'wpa' i tråden for å se om det var nevnt tidligere, men det ga ingen treff.

 

I all fall - ser ut som om det kun er problemer med wpa for d-link sine routere? Er ihvertfall en slik jeg har, så det kan stemme for min del.

Lenke til kommentar

Hei, jeg holder på å sette opp en gmail konto på touchen men hver eneste gang står det at "Verifisering av IMAP-kontoen mislyktes. IMAP-tjeneren <imap.gmail.com> svarer ikke"

Hva er det jeg gjør galt og hvordan kan jeg fikse det? Håper veldig på svar!

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar
Hei, jeg holder på å sette opp en gmail konto på touchen men hver eneste gang står det at "Verifisering av IMAP-kontoen mislyktes. IMAP-tjeneren <imap.gmail.com> svarer ikke"

Hva er det jeg gjør galt og hvordan kan jeg fikse det? Håper veldig på svar!

 

Sikker på at det skal være imap da? Jeg har gmail, og ikke imap. POP og smtp er vel det jeg har..

Lenke til kommentar
Hei, jeg holder på å sette opp en gmail konto på touchen men hver eneste gang står det at "Verifisering av IMAP-kontoen mislyktes. IMAP-tjeneren <imap.gmail.com> svarer ikke"

Hva er det jeg gjør galt og hvordan kan jeg fikse det? Håper veldig på svar!

 

Sikker på at det skal være imap da? Jeg har gmail, og ikke imap. POP og smtp er vel det jeg har..

Jeg har prøvd begge deler men ingen av delene funker... Men er rimelig sikkert på at det er IMAP og ikke POP... Men hva er oppsettet ditt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...