Raste Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Går det ann å få ICopter gratis? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg sliter med å få min 2nd gen touch koblet til wi-fi - mistenker at det er wpa/wpa2-krypteringen som ikke helt takles, men den skal da ha støtte for sånt? Googlet litt og ser at jeg ikke er den eneste som sliter med 2g og WPA/WPA2. Byttet til WEP på routeren og da fungerte det helt greit, men er ikke så lysten på å ha den stående på WEP så håper Apple klarer å patche dette om ikke så lenge. Lenke til kommentar
ntry Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Fikk nettopp mail om at touchen er sendt, noen som vet når jeg kan regne med å få den? og noen som vet om det er mulig å få tak i installer eller cydia til den nye touch? Endret 9. oktober 2008 av ntry Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hm kommer an på hvor du har bestilt den ifra. Hvis det er appstore så har jeg høt mange forskjellige leveringstider. alt fra 2dager til ei uke++ Så langt eg veit, så har det ikke kommet no til den nye genen, Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg sliter med å få min 2nd gen touch koblet til wi-fi - mistenker at det er wpa/wpa2-krypteringen som ikke helt takles, men den skal da ha støtte for sånt? Googlet litt og ser at jeg ikke er den eneste som sliter med 2g og WPA/WPA2. Byttet til WEP på routeren og da fungerte det helt greit, men er ikke så lysten på å ha den stående på WEP så håper Apple klarer å patche dette om ikke så lenge. Som eg sa, WPA fungerer ikkje. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Om en halvtime skal jeg kjøre for å kjøpe min nye 32GB, yeah ... Lenke til kommentar
ntry Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Sendt til TRONDHEIM, NO 09 Okt 2008 Beregnet leveringsdato (kan bli endret) 10 Okt 2008 (kan bli endret) Nåværende leveringsstatus Ute til levering 10 Okt 2008 JESS ! Får den sikkert idag da Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Da var den i hus. 32GB med skjønnhet ... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Går det ann å få ICopter gratis? Jepp, via Cydia/Installer. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jippi! Da er jeg også heldig eier av en iPod Touch 16Gb! Ble levert tidlig idag... Er det noen form for beskyttelse av skjermen slik som det vistnok har vært før? Redd den fort blir stygg hvis jeg ikke har noe over skjermen... Dere som har fått den allerede.. Har dere iPoden løs, eller har dere noe beskyttelsesgreier? Ser at den får rimelig fort riper.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jippi! Da er jeg også heldig eier av en iPod Touch 16Gb! Ble levert tidlig idag... Er det noen form for beskyttelse av skjermen slik som det vistnok har vært før? Redd den fort blir stygg hvis jeg ikke har noe over skjermen... Dere som har fått den allerede.. Har dere iPoden løs, eller har dere noe beskyttelsesgreier? Ser at den får rimelig fort riper.. Baksiden får fort riper! Se på Apple.com\no osv.. masse tilbehør der Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Likte denne beskyttelsen: Noen som vet om denne er og anbefale? Endret 10. oktober 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
ntry Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Mister snart håpet, står at pakken er ute til levering men ingen har kommet med noen pod enda! har sittet ved vinduet i hele dag og ventet (ringeklokka funker ikke ). Men, er det noen som vet om jeg kan flytte over cracked ipa filer til 2gen touch uten å gjøre noe spesielt? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er veldig irritert over at det blir fort så mye riper bak på Ipoden, må vel kjøpe sånn futteral til den jeg. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Liker denne veldig godt. Beskytter både fordel og bak,pluss at den ikke gjør touchen noe større enn den allerede er. Hva er vitsen med en så tynn spiller når du kjøper en beskyttelse som gjør den like tykk som en murstein? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 På 2nd Gen? Det vet jeg ikke Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Liker denne veldig godt. Beskytter både fordel og bak,pluss at den ikke gjør touchen noe større enn den allerede er. Hva er vitsen med en så tynn spiller når du kjøper en beskyttelse som gjør den like tykk som en murstein?*bilde* Noen norske nettbutikker som har den..? Den var så enkel og grei . Endret 10. oktober 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Likte denne beskyttelsen: Noen som vet om denne er og anbefale? NEI! jeg syntes den var for stiv og det var vanskli og ta av og på. men nå hadde jeg ipoden i lomma så da tokk den stoor plass men funker hvis du har den et sted som ikke er lomma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå