Mata- Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tok 2 dager før jeg fikk min på døra. Såpass! Ble den sendt samme dag som du bestilte da? Kommer forresten alt fra utlandet? Håper at jeg er like heldig Kan nesten ikke vente! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nei, tok 5 dager før dem sendte min og 2 dager før jeg fikk min på døra etter den var sendt. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hm... Merkelig at min ble sendt allerede idag da.. Syns det gikk veldig fort... Men kanskje jeg bare er heldig Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Tror jeg skal bestille iPod Touch fra Komplett.no . Men får jeg iPod boksen viss jeg bestiller fra Komplett? Tenker da om jeg får med Apple ørepropper, den rengjørings kluten osv? Bestiller fra komplett.no siden det var relativt billig der, og de har den nye 8 gb Touch 2.generasjon. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Så klart får du alt det. Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 er det mulig å gjøre slik at ipod touch kan brukes som en "ekstern harddsik" på like linje som de eldre modellene? i dag dukker den jo ikke opp når jeg setter den inn i PCen... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hei! Tror jeg skal bestille iPod Touch fra Komplett.no . Men får jeg iPod boksen viss jeg bestiller fra Komplett? Tenker da om jeg får med Apple ørepropper, den rengjørings kluten osv? Bestiller fra komplett.no siden det var relativt billig der, og de har den nye 8 gb Touch 2.generasjon. Det er fortsatt et autentisk apple produkt, selvom du bestiller fra en norsk internettkjede Men for å være litt alvorlig, bestilte selv ifra NetShop og fikk den alle de andre får (De som bestiller ifra apple sine hjemmesider) Den ligner litt på iPod nano sin gamle, litt større selvfølgelig. Endret 8. oktober 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Tror jeg skal bestille iPod Touch fra Komplett.no . Men får jeg iPod boksen viss jeg bestiller fra Komplett? Tenker da om jeg får med Apple ørepropper, den rengjørings kluten osv? Bestiller fra komplett.no siden det var relativt billig der, og de har den nye 8 gb Touch 2.generasjon. Det er fortsatt et autentisk apple produkt, selvom du bestiller fra en norsk internettkjede Men for å være litt alvorlig, bestilte selv ifra NetShop og fikk den alle de andre får (De som bestiller ifra apple sine hjemmesider) Den ligner litt på iPod nano sin gamle, litt større selvfølgelig. Ja. Det har blitt sånn. Apple har byttet ut og heller begynt med de plastikk boksene som var til Nano, og som vel fortsatt er. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei, det står at iPoden min skal komme idag og den er ute til levering... Er det noen sjangs for at jeg får den idag eller er det for sent? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei, det står at iPoden min skal komme idag og den er ute til levering... Er det noen sjangs for at jeg får den idag eller er det for sent? Du får den ikke nå, nei. Vil da tro i morra. Det avhenger jo selvfølgelig når du bestilte Lenke til kommentar
ntry Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei, det står at iPoden min skal komme idag og den er ute til levering... Er det noen sjangs for at jeg får den idag eller er det for sent? Bestilte min fra apple.no sist fredag og den har enda ikke blitt sendt Står klargjort, noen som vet om den vil bli sendt snart da? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hei, det står at iPoden min skal komme idag og den er ute til levering... Er det noen sjangs for at jeg får den idag eller er det for sent? Bestilte min fra apple.no sist fredag og den har enda ikke blitt sendt Står klargjort, noen som vet om den vil bli sendt snart da? Hm.. Jeg bestilte på tirsdag og i dag var UPS her... Dessverre var jeg ikke hjemme Så er enig at din tok litt lang tid... Endret 9. oktober 2008 av REBBERN Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Da kommer din etterpå da. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Da kommer din etterpå da. Min? Tror ikke den kommer før i morgen... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dem skal ringe og avtale en tid senere om den var der i dag. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Dem skal ringe og avtale en tid senere om den var der i dag. De var her 11.30 og la igjen en lapp.(som jeg tilfeldigvis fant langt nede i veien...) På den lappen står det at de skal komme igjen i morgen. Er det fler som syns det er dumt av dem å komme så tidlig på dagen? De fleste er jo på jobb eller skole! Endret 9. oktober 2008 av REBBERN Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja.. Det er ganske dumt at dem kommer SÅ tidlig.. Syns dem burde tenke seg om der. Hadde vært perfekt viss de hadde kommet imellom 16.00 - 18.00. Men det blir vel for sent igjen. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg sliter med å få min 2nd gen touch koblet til wi-fi - mistenker at det er wpa/wpa2-krypteringen som ikke helt takles, men den skal da ha støtte for sånt? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har hatt ingen problemer med Ipod Touch 2nd gen, helt problemfri - dog så blir det fort riper på bakdekselet som man kan irritere seg over. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Samme her, ingen problemer overhodet. Endret 9. oktober 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå