Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Tror jeg skal bestille iPod Touch fra Komplett.no . Men får jeg iPod boksen viss jeg bestiller fra Komplett? Tenker da om jeg får med Apple ørepropper, den rengjørings kluten osv? Bestiller fra komplett.no siden det var relativt billig der, og de har den nye 8 gb Touch 2.generasjon.

Lenke til kommentar
Hei! Tror jeg skal bestille iPod Touch fra Komplett.no . Men får jeg iPod boksen viss jeg bestiller fra Komplett? Tenker da om jeg får med Apple ørepropper, den rengjørings kluten osv? Bestiller fra komplett.no siden det var relativt billig der, og de har den nye 8 gb Touch 2.generasjon.

Det er fortsatt et autentisk apple produkt, selvom du bestiller fra en norsk internettkjede ;) Men for å være litt alvorlig, bestilte selv ifra NetShop og fikk den alle de andre får (De som bestiller ifra apple sine hjemmesider) Den ligner litt på iPod nano sin gamle, litt større selvfølgelig.

Endret av HaueR
Lenke til kommentar

Det er fortsatt et autentisk apple produkt, selvom du bestiller fra en norsk internettkjede ;) Men for å være litt alvorlig, bestilte selv ifra NetShop og fikk den alle de andre får (De som bestiller ifra apple sine hjemmesider) Den ligner litt på iPod nano sin gamle, litt større selvfølgelig.

Ja. Det har blitt sånn. Apple har byttet ut og heller begynt med de plastikk boksene som var til Nano, og som vel fortsatt er.

Lenke til kommentar
Hei, det står at iPoden min skal komme idag og den er ute til levering... Er det noen sjangs for at jeg får den idag eller er det for sent?

Bestilte min fra apple.no sist fredag og den har enda ikke blitt sendt :(

Står klargjort, noen som vet om den vil bli sendt snart da?

Lenke til kommentar
Hei, det står at iPoden min skal komme idag og den er ute til levering... Er det noen sjangs for at jeg får den idag eller er det for sent?

Bestilte min fra apple.no sist fredag og den har enda ikke blitt sendt :(

Står klargjort, noen som vet om den vil bli sendt snart da?

Hm.. Jeg bestilte på tirsdag og i dag var UPS her... Dessverre var jeg ikke hjemme :thumbdown: Så er enig at din tok litt lang tid...

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar
Dem skal ringe og avtale en tid senere om den var der i dag.

De var her 11.30 og la igjen en lapp.(som jeg tilfeldigvis fant langt nede i veien...) På den lappen står det at de skal komme igjen i morgen.

Er det fler som syns det er dumt av dem å komme så tidlig på dagen? De fleste er jo på jobb eller skole!

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...