Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er mulig å få kjøpt episoder fra tv-serier\andre videoklipp fra itunes via ipod touch?

Det er jo fullt mulig å kjøpe musikk fra ipod touchen, men jeg finner ikke videoer...vet at det går på itunes på pcen...

noen som vet?

Lenke til kommentar
Av og til, etter å ha trykket litt, kommer det opp et høyttalersymbol midt på skjermen med noen små firkanter under. Symbolet forsvinner lynraskt itgjen. Hva er det egentlig?

Det er når volumet endres. Bug.

Skal egentlig bare komme på den nye iPod Touch og iphone son har volumknapper.

Lenke til kommentar
Igjen; alle kjøpare. Merk dykk at den nye iPoden har problemer med WiFi. Eg kjem ikkje på internett heime. "Støtter" WPA ifølge Apple - men tydelegvis ikkje i praksis.

Driverproblemer. Ustabilt.

samme her! får ikke ipoden min til å koble til WPA i det hele tatt. har blitt nødt til å bytte til WEP kryptering på hjemmenettverket isteden :(

Lenke til kommentar
De var veldig stilige, lurer på om jeg kommer til å bestille sånn.

Spirit, jeg tror det er bare sånn liten plastfilm elns.

Nå mener du de man fester på baksiden, right?. Så også at man kunne gjøre et lite kupp og få 2 LCD-skjerm beskyttelser til Touch for en liten pris og :)

Er litt opptatt av beskyttelse og :p

Lenke til kommentar

Hei, i går bestilte jeg endelig iPod Touch m. gravering fra apple.no. Den ble sendt idag så det jeg lurer på er hvor den blir sendt fra og ca hvor lang tid det kommer til å ta før den dukker opp pa døra? Når dere bestilte derfra, hvor lang tid tok det?

Takk for svar:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...