Erijk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Si ifra visst det funker med Shox, Raste Da kommer dette til å bli på innkjøpslista mi også! Dette må prøves. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja, det skal jeg gjøre. Det virker jo utrolig tøft ut. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 DRM på Nike sko Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nike+ sensoren skal monteres i sålen på skoen. Derfor står det at den kun fungerer med de skoene. Sensoren fungerer naturligvis i sokken eller andre steder også, men den er laget for å ligge i sålen og dermed er den også "laget for å gi best resultat" når den er montert slik. Men det er mange som har festet den på snøringen, i sokken eller hva som faller inn. Det viktigste er vel å slå den på når du begynner og av når du er ferdig, samt sørge for at den ikke kan falle av underveis. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ok, men hvordan er det mulig med DRM på en sensor? Skjønner ikke bare det. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Heisann! Jeg har en iPod Touch 32GB som jeg kjøpte rett før jailbreak til v2.0 kom ut (var noen dager før), noe som resulterte at jeg nedgraderte og jailbreaket v1.1.4. Det er den jeg har nå. Jeg har også, som tidligere nevnt i tråden, et problem med at funksjonen som gjør at jeg kan vise tekst mens jeg spiller en sang forsvinner (vet ikke hvorfor, men tekstvisning fungerer når jeg legger inn mye på nytt etter at alt er slettet, men så forsvinner muligheten etter noen dager og kommer aldri tilbake). Jeg ønsker kanskje å teste om dette vil løse seg i versjon 2.0, ellers har jeg vel egentlig ingen grunne til å teste nyeste versjon. Men, det jeg trenger(!) er at last.fm / Scrobbler -funksjonen / programmet / applikasjonen fungerer på den versjonen jeg vil jailbreake.. Så, og jeg vet at dette har blitt spurt om masse, men er det noen som kan gi meg en link til hvordan jailbreake nyeste versjon, eller en annen versjon!? I hvert fall den nyeste versjonen som støtter last.fm! Jeg vet man kan google, men jeg er ingen iPod fantast og ønsker sånn sett en lettfattelig guide (jeg kjører Vista), siden det sikkert er en del å velge mellom der ute.. Takker så meget! Noen andre som har dette tekstvisningsproblemet, forresten? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 ..eller spurt på en annen måte, siden jeg vet hvor kjedelig det er å repetere ting når man kan bruke google.. Fungerer last.fm med v2.1 av iPod Touch? Hva med v2.0? Takker Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Irriterende at Last.FM ikke er mulig å få for oss nordmenn uten JB,håper virkelig det forbedrer seg snart. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Sant.. det er 2 grunner til at jeg Jailbreaker.. Ene er last.fm, andre er det at jeg kan laste over musikk fra MediaMonkey.. Sikkert flere gode grunner, men det er disse to som er essensielle for meg.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har noen lyst til å forklare Last.fm for meg? Har registrert meg, men skjønner fortsatt ikke. Må jeg betale for hver eneste sang? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Last.fm er ikke et sted man kjøper sanger, eller laster ned (selv om man kan streame noe der). Last.fm er et sted som registrerer det du hører på av musikk på din PC / iPod (enheter som støtter last.fm -plugin). Det vil da genereres en database over hva du hører på og når, hvor mye, osv.. Det kjekke med last.fm for meg, bortsett fra at det er morsomt å se hva man hører på, er at man kan oppdage sykt mye bra musikk! Sjekk min last.fm link og ha hva jeg sa i bakhodet.. Neighbours er andre personer som hører på veldig mye av det samme som det du gjør, og ved å sjekke deres lister så kan du oppdage mye! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nå begynner jeg å bli noe smålei her.. Jeg hadde installert iTunes 7 på min maskin, og så for å jailbreake trengte jeg å oppdatere iTunes, så jeg gjorde det.. Det vil si: Jeg startet og den ville oppdatere.. jeg trykket OK.. Og den skulle restarte.. Så trykker jeg på iTunes ikonet igjen, og den "konfiguerer" og jeg må restarte.. og jeg restarter.. og jeg trykker på iTunes ikoneet.. og den konfiugerer, og den ber meg om å restarte igjen.. Har vel holdt på med 7ende restartingen.. Hvor mange ganger skal jeg gjøre dette egentlig? Er det noe feil? *arg* hate iTunes! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Må du ikke ha Itunes 8? Her er den: Itunes på Apple.com\no Du ser den på høyre side Eller direkte link: Apple.com\no Itunes download Endret 30. september 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er det ikke sånn at man ikke kunne bruke en jailbreaket spiller i itunes 8? Rett meg gjerne om jeg tar feil her. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg retter deg. Du tar feil. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Sjekka og tok uten tvil feil der ja. At det ennå ikke går med 2gen Touch er en annen sak. Hva er folks favorittspill? Går mest i Cowabunga,iSlots og Cuberunner for min del. Utrolig mange morsomme gratis spill man kan velge mellom nå. Lenke til kommentar
claes Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Går mest i disse spillene (sånn omtrent i rekkefølge, bortsett fra BubbleWrap og PapiJump som jeg er helt avhengig av ) Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvordan åpner jeg den jævla plastikk tingen? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Claes91: Heia.. ..er det screenshots fra DIN iPod?? Hvis så, hvordan fikk du til det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå