Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nike+ sensoren skal monteres i sålen på skoen. Derfor står det at den kun fungerer med de skoene. Sensoren fungerer naturligvis i sokken eller andre steder også, men den er laget for å ligge i sålen og dermed er den også "laget for å gi best resultat" når den er montert slik.

Men det er mange som har festet den på snøringen, i sokken eller hva som faller inn. Det viktigste er vel å slå den på når du begynner og av når du er ferdig, samt sørge for at den ikke kan falle av underveis.

Lenke til kommentar

Heisann! :)

Jeg har en iPod Touch 32GB som jeg kjøpte rett før jailbreak til v2.0 kom ut (var noen dager før), noe som resulterte at jeg nedgraderte og jailbreaket v1.1.4. Det er den jeg har nå.

Jeg har også, som tidligere nevnt i tråden, et problem med at funksjonen som gjør at jeg kan vise tekst mens jeg spiller en sang forsvinner (vet ikke hvorfor, men tekstvisning fungerer når jeg legger inn mye på nytt etter at alt er slettet, men så forsvinner muligheten etter noen dager og kommer aldri tilbake). Jeg ønsker kanskje å teste om dette vil løse seg i versjon 2.0, ellers har jeg vel egentlig ingen grunne til å teste nyeste versjon.

Men, det jeg trenger(!) er at last.fm / Scrobbler -funksjonen / programmet / applikasjonen fungerer på den versjonen jeg vil jailbreake..

Så, og jeg vet at dette har blitt spurt om masse, men er det noen som kan gi meg en link til hvordan jailbreake nyeste versjon, eller en annen versjon!? I hvert fall den nyeste versjonen som støtter last.fm! Jeg vet man kan google, men jeg er ingen iPod fantast og ønsker sånn sett en lettfattelig guide (jeg kjører Vista), siden det sikkert er en del å velge mellom der ute..

Takker så meget!

Noen andre som har dette tekstvisningsproblemet, forresten?

:)

Lenke til kommentar

Last.fm er ikke et sted man kjøper sanger, eller laster ned (selv om man kan streame noe der). Last.fm er et sted som registrerer det du hører på av musikk på din PC / iPod (enheter som støtter last.fm -plugin). Det vil da genereres en database over hva du hører på og når, hvor mye, osv..

Det kjekke med last.fm for meg, bortsett fra at det er morsomt å se hva man hører på, er at man kan oppdage sykt mye bra musikk!

Sjekk min last.fm link og ha hva jeg sa i bakhodet.. Neighbours er andre personer som hører på veldig mye av det samme som det du gjør, og ved å sjekke deres lister så kan du oppdage mye!

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å bli noe smålei her..

Jeg hadde installert iTunes 7 på min maskin, og så for å jailbreake trengte jeg å oppdatere iTunes, så jeg gjorde det.. Det vil si: Jeg startet og den ville oppdatere.. jeg trykket OK.. Og den skulle restarte.. Så trykker jeg på iTunes ikonet igjen, og den "konfiguerer" og jeg må restarte.. og jeg restarter.. og jeg trykker på iTunes ikoneet.. og den konfiugerer, og den ber meg om å restarte igjen.. Har vel holdt på med 7ende restartingen.. Hvor mange ganger skal jeg gjøre dette egentlig? Er det noe feil?

*arg* hate iTunes!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...