Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvordan funker Nike+Ipod programvaren? Må man ha "spesiell" sko for å bruke det? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Hvordan funker Nike+Ipod programvaren? Må man ha "spesiell" sko for å bruke det? Nei, tror i hvert fall ikke det. Tror det bare er at man fester den senderen på skoen sin. Tror ikke man må ha noe spesielle greier. EDIT: Woops! Har visst gitt feil svar! Les her: Nike +Apple Ipod Nano Sport KIt Krav man må ha: -Ipod Nano -Sko fra Nike+ Tatt fra Apple.com\no sine sider om Nike Sport Kit. Endret 30. september 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Æsj, har kun sko fra Nike Shox Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Etter hva jeg har hørt så MÅ man ikke ha Nike+ sko, men brikken i skoen er tilrettelagt for å være i en Nike+ sko... Bare søk på google, så kan man se at det er flere som har vært oppfinnsomme uten å bruke Nike+ sko.. Flere som har skjært ut et hull i skoen, eller bare hatt brikken inne i sokken... Er det noen som vet om Eplehusene har iPod Touch på lager? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tuller du? Kan jeg bare legge brikken i sokken når jeg jogger da? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jo,nå MÅ man faktisk ha sko fra Nike. Nike likte ikke at folk tok ut brikken og plasserte dem i andre sko så skal ha gjort forandringer så den kun vil fungere med Nike sko. En form for DRM kalte de det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Etter hva jeg har hørt så MÅ man ikke ha Nike+ sko, men brikken i skoen er tilrettelagt for å være i en Nike+ sko... Bare søk på google, så kan man se at det er flere som har vært oppfinnsomme uten å bruke Nike+ sko.. Flere som har skjært ut et hull i skoen, eller bare hatt brikken inne i sokken... Er det noen som vet om Eplehusene har iPod Touch på lager? Ja, eplehusene har dem inne ja. Jeg har sko fra nike, men ikke +. Kjipt, det om det ikke går. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Hauer: Jeg har testa det ut, men ser ikke heeelt vitsen! Har ikke satt meg ordentlig inn i det heller, enda, men tror ikke, med mindre noen her kan overbevise meg, at jeg kommer til å bruke det noe særlig! Endret 30. september 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jo,nå MÅ man faktisk ha sko fra Nike. Nike likte ikke at folk tok ut brikken og plasserte dem i andre sko så skal ha gjort forandringer så den kun vil fungere med Nike sko. En form for DRM kalte de det. Er du 100% sikker på det? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvordan funker Nike+Ipod programvaren? Må man ha "spesiell" sko for å bruke det? Nei, tror i hvert fall ikke det. Tror det bare er at man fester den senderen på skoen sin. Tror ikke man må ha noe spesielle greier. EDIT: Woops! Har visst gitt feil svar! Les her: Nike +Apple Ipod Nano Sport KIt Krav man må ha: -Ipod Nano -Sko fra Nike+ Tatt fra Apple.com\no sine sider om Nike Sport Kit. Om man må ha Nano, hvorfor følger det med programvare til Nike+Ipod på Touchen? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvordan funker Nike+Ipod programvaren? Må man ha "spesiell" sko for å bruke det? Nei, tror i hvert fall ikke det. Tror det bare er at man fester den senderen på skoen sin. Tror ikke man må ha noe spesielle greier. EDIT: Woops! Har visst gitt feil svar! Les her: Nike +Apple Ipod Nano Sport KIt Krav man må ha: -Ipod Nano -Sko fra Nike+ Tatt fra Apple.com\no sine sider om Nike Sport Kit. Om man må ha Nano, hvorfor følger det med programvare til Nike+Ipod på Touchen? Vet ikke jeg. Men sto jo det på linken. Men når det gjelder den sensoren osv. så ser det ut som det blir dyrere enn bare prisen for sensoren :\. De Nike + skoene koster sikkert litt de også. Men skjønner også hvorfor Nike har nå gjort så sensoren bare funker på Nike+ sko. Nike tjener jo ikke viss man bruker Sensor fra Nike på Adidas joggesko. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Må ikke ha nano vel, det følger jo med på touchen også. Poenget er vel at man må ha Nike programvaren på iPoden, senderen og Nike+ sko. Reg.: Syntes at dette kunne funket på hvem som helst Nike sko, jeg som har bestillt shox nz. Uaktuelt å kjøpe andre sko, bare for å få dette til å funke. Endret 30. september 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Nei, det er forstålig. Men hvorfor passer dem ikke til andre sko fra Nike? Tåler ikke sensoren sålen ellns? Jeg har Nike Shox NZ og jeg skal ha nytt par snart igjen. Aldri om jeg bytter fra de skoene der Endret 30. september 2008 av Raste Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dem har vel bare tilrettighetslagt den til Nike+ sko da. Leste litt på nettet også, og noen hadde anmeldt Nike+ skoa. Han sa de var dårlige og løpe med. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg kan jo bare putte den i sokken eller plassere den ved lissene på de Nike Shox skoene da? Eller kommer det ikke til å fungere? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja, det burde vel egentlig fungere på Shox også. For det står at man bare trenger og putte sensoren i skoen på Nike+ skoene. Ikke noe snakk om ledninger osv. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tbh ser jeg ikke helt forskjellen, hvorfor det må være Nike+ sko. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tror jeg drar for å kjøpe den greia idag. Håper inderlig at det funker Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Viss du skal kjøpe i butikk får du vel spørre da? Og ja. Nike burde jo lagd den sensoren til de fleste Nike skoene. De tjener jo enda mer på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå