Szmekken Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Dobbeltalbum i iTunes - Kan jeg på noen måte gjøre slik at de vises som et enkelt album under albumvisningen? Det ser så teit ut når det er to av samme albumcover etter hverandre. Jeg har forsøkt å endre albumnavn til det samme på begge, men det hjelper ikke ... Endret 28. september 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Dobbeltalbum i iTunes - Kan jeg på noen måte gjøre slik at de vises som et enkelt album under albumvisningen? Det ser så teit ut når det er to av samme albumcover etter hverandre. Jeg har forsøkt å endre albumnavn til det samme på begge, men det hjelper ikke ... Du må endre alle innstillingene, også albumartist og artist osv. Tror det skal fungere da. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Sett de som disk 1/2 og disk 2/2 med samme albumnavn. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Sett de som disk 1/2 og disk 2/2 med samme albumnavn. Slik er det allerede, men fortsatt to bilder. Kan det ha noe med sorteringen å gjøre? Jeg tror jeg har "Album etter artist", men får visst ikke prøvd å bytte til noe annet nå ... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Sett de som disk 1/2 og disk 2/2 med samme albumnavn. Slik er det allerede, men fortsatt to bilder. Kan det ha noe med sorteringen å gjøre? Jeg tror jeg har "Album etter artist", men får visst ikke prøvd å bytte til noe annet nå ... Kan ha noe med forskjell på store og små bokstaver å gjøre... Prøv å bare copypaste navnet til det ene albumet inn i det andre, og gjør det samme med artistnavn, og voila Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Det er nesten det samme som skjer her også, kan være bugg for min del, dont know.. For når jeg søker på selveste Artisten så kommer det flere albumcover av det samme, men hvis jeg søker bare etter albumet, ja da er det bare ett bilde som vise. ;S EDIT: Hvilket program er det som finner de riktige albumbildene? Altså at man da slipper å finne de selv og deretter høyere klikk og plassere inn bildene. Men som da legger in de bildene automatisk Endret 28. september 2008 av laffe Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Eh.. ikke fått med meg.. Hva er greia med den nye iPod Touchen? Hva er forandret? Har den blitt noe super-bra, eller no? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Eh.. ikke fått med meg.. Hva er greia med den nye iPod Touchen? Hva er forandret? Har den blitt noe super-bra, eller no? Nytt: -Høyttaler utenpå -Volumjustering på Touch-en (man trenger ikke gå inn på innstillinger osv. Volumjusteringen er på utsiden av Touch-en) -Touch-en er vel blitt mer "buet" -Den er vel blitt bittelitt tykkere? Lenke til kommentar
claes Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 - Høytalern er inni, den er ikke synlig. Volumknapper på siden - Bedre batteri - Den har blitt 0,5mm tykkere på det tykkeste men siden den har fått buet bakdel merkes det ikke, den virker tynnere og ligger bedre i hånden - Nike+iPod program integrert - Annen hardware som gjør at den ikke kan jailes enda Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vet noen om apple butikken har fått inn de nye, fordi jeg blir jævla irritert når jeg ser her og hører mange har fått den men så har ikke de fått den. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ehm, tenker du på apple.com? Evt så er svaret; Ja. Bestill fra netshop eller lignende da vel, dem er gode på levering og lagervare. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Den har også mulighet for bruk av mikrofon,altså fremtidige muligheter for programmer som Skype på Touch. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Apple sin butikk har eg somregel vært nøgd med, men no held det. Eg bestilte iPoden min 22 og den er behandla av UPS først idag. Hadde vært betre å vente til dei fekk iPoden i butikkane. Helvetes skit. Eg har jo ikkje noko service heller no tenkjer eg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Apple sin er jeg også fornøyd med. Tok ca 1 uke før jeg fikk den. Dog tok 5 dager før dem sendte den da, så tok to dager med frakten. Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Eg meinte i butikkene til apple(reasellerne). Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dei er jo til å rekne med Men altså, når eg kjøper frå Apple Store er det vel teknisk sett frå utlandet? Norsk kjøpslov utgår? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei, er det noen som vet om noen av Eplehusene eller Humac-butikkene har fått inn den nye Touchen? Evt pris? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Takker for svar på spørsmålet mitt! Eh.. ikke fått med meg.. Hva er greia med den nye iPod Touchen? Hva er forandret? Har den blitt noe super-bra, eller no? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har ikke blitt noe super forandringer på den, dog jeg er fornøyd fra den gamle touchen. Noen som har testa ut genuis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå