Firkantbar Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Vanligvis er estimert dato satt til den datoen som er minst sannsynlig... Så du får den nok før denne datoen! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg bestilte min tirsdagen da den ble annonsert, fikk den på torsdagen; veldig Ok fra Apple. Noen som vet når det kommer beskyttelse til den? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Fikk min 2 dager etter den ble sendt, men tok 4-5 dager før den ble sendt så. Min har blitt ripetete etter kun litt over 1 dags bruk, så jeg trenger tips til beskyttelse til den. Noen tips? Går det ann å jailbreake den nye Touchen? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 TROR det ligger en jailbreak ute nå! Men er ikke helt sikker Google it, and you will get answers! Enn så lenge kan du prøve deg med en Golla-sokk eller sånn, og vente litt, så kommer det nok noen silicone-sleeves og hard-case for Ipod Touch 2g! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Bestilte den nye ja Netshop er gode paa levering. Spirit; betalte 1926, ca. med frakt for 8GB. Har hatt 8 for, og vet at jeg ikke trenger mer. Pakket: 24.09.2008 UTLEVERT: 25.09.08 Stokke, Oslo ogsaa meg. 25.09.08 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Liker ikke helt den nye USB'n, hvor de har tatt vekk den "Trykke inn" greia for å få usb'n ut av ipoden. Etter å ha brukt den par ganger så har den "fucket" seg litt. Detter plutselig ut fra iTunes og deretter connecter igjen ;/ Heldigvis så hadde jeg den gamle usbn Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Noen som vet hvor man kan kjøpe slike iTunes gift card for norsk itunes account på andre steder en apple.no? Eller blir, hvis jeg kun kjøper gift card på apple.no store, den sendt i posten?. For levering av UPS passer litt dårlig noen ganger Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Liker ikke helt den nye USB'n, hvor de har tatt vekk den "Trykke inn" greia for å få usb'n ut av ipoden. Etter å ha brukt den par ganger så har den "fucket" seg litt. Detter plutselig ut fra iTunes og deretter connecter igjen ;/ Heldigvis så hadde jeg den gamle usbn Enig med den. Kjenner en som har Touch, og han har den nye usb-en og hele pakka. Han måtte jo ta et hardt tak for og få den ut, og dette kan jo skade usb-en og kanskje iPoden. Apple burde så absolutt ikke tatt vekk den "Trykke-inn-greia" da var det jo lettere og få den ut. Endret 28. september 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har dei tatt vekk den? Kan jo framleis bruke dei gamle ledningane? Har ein gammal Nano nemleg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Apple har visst tatt vekk den funksjonen ja :\ .. -Men heldigvis har jeg de gamle tilkoblingene ! Har de gamle tilkoblingene mine, men ikke den gamle Nano-en :\ Noe stjal Nanoe-en min Endret 28. september 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hmm, har en sang og en video som er like. Kan jeg bruke den ene som musikkvideo som vises når jeg spiller av sangen? Isåfall, hvordan? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hmm, har en sang og en video som er like. Kan jeg bruke den ene som musikkvideo som vises når jeg spiller av sangen? Isåfall, hvordan? Det er jeg ganske, ganske sikker på er umulig. Kan bare spille musikk og video hver for seg, ikke sammen. Tror nok du må redigere de på PCen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Vet du hvordan i tilfelle? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det enkleste ... Vil dog gi det dårligste resultatet, men å frese dem sammen i Windows Media Player er enkelt og greit! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Går det? Får vel prøve jeg da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er det mulig å jailbreake Ipod Touch 2G ? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Nope.. Endret 28. september 2008 av laffe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ok, vil det evt komme til å gå en i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 La oss satse på det Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Må vel det. Dev-team jobber jo på spreng med åå finne ut hvordan de kan "bryte" seg inn i det apple har lagt in på touchen. uuuUuUu Endret 28. september 2008 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå