Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er min Ipod Touch sendt, får vel den kanskje innen uka eller hvordan er det med fraktid fra Apple? :)

 

Det står "Sendes ut: 3-5 abeidsdager" på alle iPod'ene nå, så den sendes vel kanskje på fredag, jeg bestilte mandag forige uke og da ble den sendt på Fredag. Men den er estimert levert 30. September så :S

Lenke til kommentar

Hei! Har tenkt til og kjøpe iPod Touch 2.generasjon snart. Og da føler jeg at jeg kan trenge beskyttelse til forsiden og baksiden til Touch-en. Har da sett på denne:

 

iPod Touch beskyttelse.

 

men det står at dne er egnet til 1.gen. iPod Touch. Vil dette gå? For har lest at 2.gen er 1mm tykkere enn den gamle? Viss ikke den passer, gi gjerne forslag til beskyttelse til 2.gen iPod Touch :)

Lenke til kommentar
Hei! Har tenkt til og kjøpe iPod Touch 2.generasjon snart. Og da føler jeg at jeg kan trenge beskyttelse til forsiden og baksiden til Touch-en. Har da sett på denne:

 

iPod Touch beskyttelse.

 

men det står at dne er egnet til 1.gen. iPod Touch. Vil dette gå? For har lest at 2.gen er 1mm tykkere enn den gamle? Viss ikke den passer, gi gjerne forslag til beskyttelse til 2.gen iPod Touch :)

 

Den nye er en halv millimeter tykkere på det tykkeste, men den er tynnere på kantene. Baksiden er blitt buet. Og med den bærevesken der vil du ikke få tilgang til de nye volumtastene som er på 2. Gen

Lenke til kommentar
Står at Ipoden min skal komme idag, også på UPS sider. Men den ble jo sendt i går kl 1300. Kan det gå så fort?

 

Hehe, jepp, noen ganger er du heldig hvis du bestiller rett før de sendes vettu. De sendes jo ikke en og en.

 

Jeg fikk min idag, levert på skolen faktisk, siden jeg ikke var hjemme :!:

Sitter å laster ned 2.1.1 oppdateringen nå :)

Lenke til kommentar

Da vil jeg heller anbefale deg å bruke in-ear-plugger. Plugger av denne typen er, etter min mening, ypperlig til slik bruk. De lekker lite, og slipper lite forstyrrende lyd inn.

 

Selv bruker jeg Sennheiser CX300, og disse kan du få kjøpt for ca 200 kroner på f.eks. Ebay (sjekk at selgeren har fått positive tilbakemeldinger - da selger han nok ekte vare). I Norge koster de omtrent det dobbelte. Tror dette er en bedre løsning enn å få høyere ut-lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...