Firkantbar Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Baksiden blir VELDIG ripete, ja... Det er nesten nok å ha den i lommen, tror jeg! Har litt på følelsen av at iPod Touch får riper bare av å se på den! Men jeg har kjøpt meg hard-case fra england (les:Gear4 store)... Men du får silicone sleeve og hard case også på elkjøp og liknende! Lenke til kommentar
epqr Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Jeg bestilte en Touch 2g fra Apple.no på Mandag (15.), og den ble sendt på Fredag, står at estimert levering er 30. :/ Da må du regne pluss/minus... Det kan være fra 20. til en gang midt i neste måned. Mest sannsynlig en gang før den 30. Noen som vet om det egentlig er helt lov å jailbreake? Hehe! ja, helt lovelig. men det er i strid med apples regler Endret 21. september 2008 av epqr Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg bestilte en Touch 2g fra Apple.no på Mandag (15.), og den ble sendt på Fredag, står at estimert levering er 30. :/ Da må du regne pluss/minus... Det kan være fra 20. til en gang midt i neste måned. Mest sannsynlig en gang før den 30. Noen som vet om det egentlig er helt lov å jailbreake? Hehe! ja, helt lovelig. men det er i strid med apples regler Japp, man mister da garantien også. Litt kjipt om den blir ødelagt Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Med mindre man gjenoppretter ; ) Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Med mindre man gjenoppretter ; ) Hva om den blir ødelagt mens du har jailet den da? Kan du gjennoprette da? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvis du mener at den er så ødelagt at man ikke får skrudd den på så, nei. men dog, så ville du nok fått en ny en ; ) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Baksiden blir VELDIG ripete, ja... Det er nesten nok å ha den i lommen, tror jeg! Har litt på følelsen av at iPod Touch får riper bare av å se på den! Men jeg har kjøpt meg hard-case fra england (les:Gear4 store)... Men du får silicone sleeve og hard case også på elkjøp og liknende! Vil denne funke på baksiden? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvordan få tilbake "Nylig lagt til" uten å gjennopprette? Edland Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Baksiden blir VELDIG ripete, ja... Det er nesten nok å ha den i lommen, tror jeg! Har litt på følelsen av at iPod Touch får riper bare av å se på den! Men jeg har kjøpt meg hard-case fra england (les:Gear4 store)... Men du får silicone sleeve og hard case også på elkjøp og liknende! Vil denne funke på baksiden? Nei, dessverre... Det vil den ikke. Det er en ripebeskytter på skjermen, som er klippet til for å passe til skjermen. Det finnes derimot "skins" som er heldekkende til iPod. Disse kan du få tak i blant annet her. Jeg har selv ikke prøvd en slik, men har tenkt på å kjøpe og prøve! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Baksiden blir VELDIG ripete, ja... Det er nesten nok å ha den i lommen, tror jeg! Har litt på følelsen av at iPod Touch får riper bare av å se på den! Men jeg har kjøpt meg hard-case fra england (les:Gear4 store)... Men du får silicone sleeve og hard case også på elkjøp og liknende! Vil denne funke på baksiden? Nei, dessverre... Det vil den ikke. Det er en ripebeskytter på skjermen, som er klippet til for å passe til skjermen. Det finnes derimot "skins" som er heldekkende til iPod. Disse kan du få tak i blant annet her. Jeg har selv ikke prøvd en slik, men har tenkt på å kjøpe og prøve! Er jo ikke mye vits i og beskytte den med et heldekkende klistemerke, man vil jo se den blanke baksiden. Skjermen er vel så godt som ripe sikker fra før? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Skjermen er ganske sikker fra før, ja.. Har hatt min iPod Touch ganske lenge nå, og tok ikke av den beskyttelsen som sitter på ved kjøp før etter noen uker. Skjermen blir da noe seigere å bruke, men det er vanesak. Kjøpte ny pakke med skjermbeskyttelse som kan klippes til ønsket størrelse etter å ha hatt uten noen uker. Denne fikk jeg ikke til å sitte ordentlig, og det ble bobler. Ergo: Det er vanskelig å sette den på ordentlig. Etter det har jeg ikke hatt noen beskyttelse over skjermen, men har hatt på hardcase konstant. Det har funket greit for meg! Det skal en del til for å få riper på skjermen! Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Men når jeg var i stavanger for å se etter 2gen så hadde de den ikke inne på en av de to apple resellerne men noe jeg ble forvirra på var at i den ene butikken sa en som jobbet der at 8gb kostet 2290 mens på den andre kostet 16 gb det samme altså 2290 så nå er jeg litt forvirra. Fordi på apple står det jo 2290 på 16 gb så burde jeg kjøpe før prisen kanskje går opp(hvis den gjør). Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Men når jeg var i stavanger for å se etter 2gen så hadde de den ikke inne på en av de to apple resellerne men noe jeg ble forvirra på var at i den ene butikken sa en som jobbet der at 8gb kostet 2290 mens på den andre kostet 16 gb det samme altså 2290 så nå er jeg litt forvirra. Fordi på apple står det jo 2290 på 16 gb så burde jeg kjøpe før prisen kanskje går opp(hvis den gjør). På komplett.no koster 16 gb 2290, mens 8 gb koster 1700 og noe. 32 gb koster rett under 3000 kr. Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Burde jeg kjøpe over internett da siden i apple resellerne er de dyrere fordi i den ene butikken som sa at den kosta 2290 var det en jente som sa det og jeg har mistanke på at hun så på hjemmesiden og ikke den pris greia. ' Edit: Er apple.no eller komplett.no best å handle på ? Endret 22. september 2008 av simen199 Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Prisen er lik på apple.no og Komplett.no, men hos komplett må du betale for porto (og litt mer hvis du skal betale med fraktura). Men komplett.no er nok raskere, og du får den i posten, apple.no leverer på døra. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har hørt at det er gratis med gravering om man bestiller på apple.no, er dette noe å anbefale eller er det dumt om man evt. skal selge den senere? Så det greieste er for øyeblikket å bestille fra apple.no? Noe lange leveringstider? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Skal du selge den senere til feks Kari, så er det nok dumt om du har gravert inn "PER" med store bokstaver bakpå. Tror nok ikke jeg ville kjøpt den da! Men tror samtidig det er veldig pent, og iPoden blir veldig personlig dersom man graverer på den! Lenke til kommentar
chberge Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Graveringen er sinnsykt stilig, eneste negative å si om den er ved eventuelt gjensalg! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Men den vil uansett synke i verdi med en gang den er tatt i bruk, så dersom du planlegger videresalg, så er det vel ikke noe vits i å kjøpe en iPod Touch? Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Graverte inn "ilu Mordi" på min >_> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå