Shruggie Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Igjen - det er INGEN apple butikker i Norge, bare Authorized Resellers. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Elkjøp på lørenskog selger Apple, dem har egen apple-avdeling. Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Igjen - det er INGEN apple butikker i Norge, bare Authorized Resellers. Humac og Eplehuset er el.butikker som spesialiserer seg på Apple (om jeg ikke tar feil), er da ikke gæærnt å kalle de Apple butikker selv om det ikke er Apple selv som eier butikkene? Flisespikker Uansett, bestilte meg en Touch 2G på Mandag Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Bestilt meg Ipod Touch fra Apple.no, men hvor lang tid tar det før man ca får den? Bestilte den på Torsdag btw. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Da har du den nok på mandag eller tirsdag vil jeg tro. Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg kjøpte også en Touch fra apple. Kjøpte på tirsdag. Den er enda ikke sendt da. Regner vel med å få den neste uke Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tror det er 3 dager utsendelsedato fra Apple. Men uansett har noen spørsmål... Hvilken firmware leveres den nye Ipod Touch med? Mulighet for å jailbreake firmware 2.1? Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tror det er 3 dager utsendelsedato fra Apple.Men uansett har noen spørsmål... Hvilken firmware leveres den nye Ipod Touch med? Mulighet for å jailbreake firmware 2.1? Joda, går det. Flere filmer på youtube som viser deg hvordan Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei, Skal nå gå til innkjøp av en iPod Touch 2G. Denne ligger nå rundt en 2290,- i pris alle steder. (hvis jeg ikke tar feil, si gjerne ifra om jeg tar feil..) Burde jeg vente å se om den faller i pris, eller burde jeg slå til med en gang? (Evt hvor?) Etter hva jeg vet bruker ikke Apple å falle så mye i pris, man ser også skjelden at de er på tilbud...(sant?) Håper på svar! Forresten: Hvilke beskyttelsesetuier er billigst og best? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er dette den nye ipod touch eller den gammle? Kan den nye jailbreakes slik at man kan instalere programmer og spill? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det er den nye ja, og ja man kan jbn ; ) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det er den nye ja, og ja man kan jbn ; ) Nice, skal kjøpe en slik da Lenke til kommentar
epqr Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Det er den nye ja, og ja man kan jbn ; ) Nice, skal kjøpe en slik da svaret du fikk over er feil. den nye ipod touchen kan ikke jailbreakes. ennå.. dette er grunnet at apple har lagt inn en ny prossesor-chip og man må da forandre på jailbreake for å fungere med den. iphone dev-team jobber hard med saken, og det kommer antakeligvis en jailbreak-mulighet for om ca. 1-2 måneder (kanskje før?), men jeg lover ingen ting. Tror det er 3 dager utsendelsedato fra Apple.Men uansett har noen spørsmål... Hvilken firmware leveres den nye Ipod Touch med? Mulighet for å jailbreake firmware 2.1? som sagt over er det ikke mulig å jailbreak ipod touch 2g enda. Endret 21. september 2008 av epqr Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg bestilte en Touch 2g fra Apple.no på Mandag (15.), og den ble sendt på Fredag, står at estimert levering er 30. :/ Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det er den nye ja, og ja man kan jbn ; ) Nice, skal kjøpe en slik da svaret du fikk over er feil. den nye ipod touchen kan ikke jailbreakes. ennå.. dette er grunnet at apple har lagt inn en ny prossesor-chip og man må da forandre på jailbreake for å fungere med den. iphone dev-team jobber hard med saken, og det kommer antakeligvis en jailbreak-mulighet for om ca. 1-2 måneder (kanskje før?), men jeg lover ingen ting. Tror det er 3 dager utsendelsedato fra Apple.Men uansett har noen spørsmål... Hvilken firmware leveres den nye Ipod Touch med? Mulighet for å jailbreake firmware 2.1? som sagt over er det ikke mulig å jailbreak ipod touch 2g enda. Skal ha en Ipod touch uansett. Er det ikke rimelig sikkert at det kommer en jailbreak for denne også? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Garantert Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg bestilte en Touch 2g fra Apple.no på Mandag (15.), og den ble sendt på Fredag, står at estimert levering er 30. :/ Da må du regne pluss/minus... Det kan være fra 20. til en gang midt i neste måned. Mest sannsynlig en gang før den 30. Noen som vet om det egentlig er helt lov å jailbreake? Hehe! Lenke til kommentar
Poolvos Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hei, Skal nå gå til innkjøp av en iPod Touch 2G. Denne ligger nå rundt en 2290,- i pris alle steder. (hvis jeg ikke tar feil, si gjerne ifra om jeg tar feil..) Burde jeg vente å se om den faller i pris, eller burde jeg slå til med en gang? (Evt hvor?) Etter hva jeg vet bruker ikke Apple å falle så mye i pris, man ser også skjelden at de er på tilbud...(sant?)Håper på svar! Forresten: Hvilke beskyttelsesetuier er billigst og best? De kommer ikke til å falle ned i pris før neste generasjon kommer, dvs om et ars tid, så ja, er bare å slå til nå. Ellers kan du eventuelt skaffe deg en 1G, enkelte butikker har fortsatt noen igjen (var innom Humac på Ullevål Stadion for et par dager siden, og de har satt ned de 1G på 32GB til 2700 kr.) Ikke kast bort pengene dine på noen beskyttelsesetuie! Skjermen er lagt av glass - ligger den i lomma di er det fysisk umilig for at noe skal kunne skramme den. Med mindre du går rundt med diamanter, vel og merke Endret 21. september 2008 av Poolvos Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Meh... Mange som har knust skjermen. men den blir som regel ikke ripet, det stemmer. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hva med baksiden da, blir den ripete? Finnes det eventuelt beskyttelse for den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå