SWRT91 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Når man surfer på nettet og ser et bilde du vil ha kan du arkivere bildet. Jeg har gjort det, men dette var ikke med vilje. Hvordan? Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har en dvd opptaker som tar opp i vob-fil er det mulig og få det over til et annet format eller er det ikke det. Fodi jeg har tenkt å kjøpe ipod touch 8gb eller 16 gb. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jada, klart det. Handbrake burde gjøre jobben ypperlig. Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jada, klart det. Handbrake burde gjøre jobben ypperlig.Hva er handbrake? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 http://www.google.no/search?q=handbrake Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har en jailbraket 1.14. Når jeg går inn på Youtube appen, så står det "kan ikke koble til Youtube" jeg trykker ok og de anbefalte videoene vises. Jeg kan også søke på andre, men når jeg trykker på dem så står det "Feil under filmavspilling" Noen som vet råd? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Noen som vet når 2.generasjons iPod Touch-ene vil stige i pris (viss de gjør) -Og vil da 1.generasjons Touch-en falle i pris da? Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Når kommer de nye touchene i de vanlige butikkene? + har de komt i apple sine butikker? Endret 15. september 2008 av simen199 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jepp, dem har kommet i apple sine butikker. Og i norske butikker står det vel, når dem kommer ut Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Kanskje litt teit spårsmål da men.. når jeg kjøper 2gen ipod touch følger vel firmware 2.0 med? Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 takk for det håper bare noen gidder å kjøre meg til en apple butikk da eller vente en god stund.(foreldrene mine liker ikke å handle på nettet hvis ikke det er veldig mye å spare da) Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 takk for det håper bare noen gidder å kjøre meg til en apple butikk da eller vente en god stund.(foreldrene mine liker ikke å handle på nettet hvis ikke det er veldig mye å spare da) Du finner vel ingen applebutikker i Norge? Det er vel kun på nettet? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 takk for det håper bare noen gidder å kjøre meg til en apple butikk da eller vente en god stund.(foreldrene mine liker ikke å handle på nettet hvis ikke det er veldig mye å spare da) Du finner vel ingen applebutikker i Norge? Det er vel kun på nettet? Det finnes mange Apple-butikker i Norge, jo. Oslo, Fredrikstad osv.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nope, det er authorized resellers. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Så dette er ikke Apple-butikker? http://www.eplehuset.no/no/butikker.aspx Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det stemmer, det er ikke apple-butikker, det er authorized resellers. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Finnes apple butikk på ullevåll stadion i Oslo . Det som suger med ipod er at de har så flat og dårlig lydkvalitet i fohold til Sony. Sony mp3 er best på lyd og byggekvalitet + batteri. EX høre telefoner får du også med. kidsa i dag blir hjernevaska med "ipod imiget" prøv minidisk og diskman, det var tider det. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skulle gjerne brukt det igjen jeg. men da må nok cdene blir mindre takk! ; ) Ingen idag gidder å fly med diskman/minidisk. se svær running i lomma. med mindre man er mer opptatt av lyden. Sålenge det kommer grei lyd ut så er det greit for meg uansett om det er ipod eller andre mp3spillere Lenke til kommentar
epqr Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Når man surfer på nettet og ser et bilde du vil ha kan du arkivere bildet. Jeg har gjort det, men dette var ikke med vilje. Hvordan? hold nede fingeren på et bilde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå