Almighty SlayeR Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 @ Almigthy Slayer: Jeg har en slik iTunes konto du snakker om. Den er registrert i USA slik at jeg får tilgang til både gratis programmer, men også annet gratis innhold på iTunes. Kontoen er registrert uten noen form for betalingsmuligheter. Søk på Google så finner du sikkert en guide. Jeg husker ikke linken til guiden jeg brukte. Tusen takk. Skal prøve nå! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Går det på en eller annen måte ann å skru av den album funksjonen? Hvor albumbildet kommer opp når du vrir skjermen på skeiva!? Sinnsykt irriterende! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nei, tror ikke det! Men skulle gjerne gjort det selv! Lenke til kommentar
yeqin Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 ja, helt enig. er så sykt lei at den kommer hele tiden. kanskje det går ann å skru den av på en eller annen vis? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hva faen, det er jo hele vitsen da? At man kan skrolle album? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Han mener coverflow. Nei det er ikke hele vitsen... Det er heller plagsomt, og ueffektivt å bruke. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg gjorde noe rart i går. Byttet navn på dokument mappen som het "navnet mitt" før, men ble altså byttet... ehm.. Så når jeg logget på maskinen igjen etter omstart var alle sangene i iTunes vekke. Jeg kjøpte hele Coldplay albumet og det er nå borte.. hvordan får jeg det tilbake ?:S Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hva faen, det er jo hele vitsen da? At man kan skrolle album? Hele vitsen med Touch er at du kan scrolle album?! Dummeste jeg har hørt! Er bare dårlig av Apple som har lagd slik at det ikke går ann å skru av.. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 For å unngå akkurat denne visningen er det jo bare å holde touchen loddrett. Dette mener eg er mest hensiktsmessig. Tros alt, listevisning(enig i at denne er best) er best med skjermen stående. Cowerflow er best liggende, og stort sett bare for å ha et tidsfordriv eller vise seg frem(mener eg). Så eg synes Touch'en gjør akkurat som den bør. For å unngå Cowerflow så unngår man også å legge den horisontalt. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jo, men er slitsomt å alltid måtte holde den horisontalt... Si... Jeg ligger i senga og hører på iPoden... Skal bytte sang, og holder iPoden over hodet fordi jeg ligger på ryggen, en liten millimeter feil holdt, og brått får jeg opp coverflow! Det er ikke noe stort problem ,og jeg synes det er litt stilig... Men hadde vært greit å kunne slå det av! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Har hørt det skulle komme oppdatering til Touch i dag Noen som har hørt eller sett noe nytt\spesiellt? EDIT: Fant dette: Apple Ipod Nano og Ipod Touch upgrade. Endret 9. september 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 http://www.amobil.no/artikler/her_er_de_ny...ene/55757?pid=0 Ser pen ut den nye touch'en gitt Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Enig der, bestilte meg likesågreit en 32GB. Gleder meg til den kommer! Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Arg, så irriterende! Kjøpte ipod touch hos telebutikken for under en måned siden, også kommer det en ny en med integrerte høytalere og utvendige volumknapper like etterpå? Skulle vært mulig å levere den tilbake igjen.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Meh. Ikke grunn nok til å ergre seg imo. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Nja,er tynnere og få 10 timer ekstra med musikk hvis apple har rett;) Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Meh. Ikke grunn nok til å ergre seg imo. Det synes jeg.. høytalere er nice, og utvendige volumknapper hadde vært utrolig praktisk, da man slipper å ta den opp av lommen og ta av tastelåsen for å stille volum. Noen som vet om telebutikken har en form for 30 dagers returrett elns? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Sorry... Ikke telebutikken... Men Elkjøp har visstnok en bedre ordning enn jeg hadde ventet meg! Returnere brukt iPod til Elkjøp? Endret 10. september 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Gikk på Apples sin hovedside, og så på de nye iPod Touchen. Og hvorfor var den så billig der i forhold til andre butikker? Trodde den nye versjonen skulle bli dyrere, eller blir den dyrere etterhvert? Nye iPod Touch Endret 10. september 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Gikk på Apples sin hovedside, og så på de nye iPod Touchen. Og hvorfor var den så billig der i forhold til andre butikker? Trodde den nye versjonen skulle bli dyrere, eller blir den dyrere etterhvert? Nye iPod Touch Regner med prisene blir oppdatert når butikkene får inn den nye versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå