Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

@ Almigthy Slayer: Jeg har en slik iTunes konto du snakker om. Den er registrert i USA slik at jeg får tilgang til både gratis programmer, men også annet gratis innhold på iTunes. Kontoen er registrert uten noen form for betalingsmuligheter. Søk på Google så finner du sikkert en guide. Jeg husker ikke linken til guiden jeg brukte.

Tusen takk. Skal prøve nå! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde noe rart i går. Byttet navn på dokument mappen som het "navnet mitt" før, men ble altså byttet... ehm.. Så når jeg logget på maskinen igjen etter omstart var alle sangene i iTunes vekke. Jeg kjøpte hele Coldplay albumet og det er nå borte.. hvordan får jeg det tilbake ?:S

Lenke til kommentar

For å unngå akkurat denne visningen er det jo bare å holde touchen loddrett.

Dette mener eg er mest hensiktsmessig. Tros alt, listevisning(enig i at denne er best) er best med skjermen stående. Cowerflow er best liggende, og stort sett bare for å ha et tidsfordriv eller vise seg frem(mener eg).

Så eg synes Touch'en gjør akkurat som den bør. For å unngå Cowerflow så unngår man også å legge den horisontalt.

Lenke til kommentar

Jo, men er slitsomt å alltid måtte holde den horisontalt...

Si... Jeg ligger i senga og hører på iPoden... Skal bytte sang, og holder iPoden over hodet fordi jeg ligger på ryggen, en liten millimeter feil holdt, og brått får jeg opp coverflow! Det er ikke noe stort problem ,og jeg synes det er litt stilig... Men hadde vært greit å kunne slå det av!

Lenke til kommentar
Meh. Ikke grunn nok til å ergre seg imo.

Det synes jeg.. høytalere er nice, og utvendige volumknapper hadde vært utrolig praktisk, da man slipper å ta den opp av lommen og ta av tastelåsen for å stille volum.

Noen som vet om telebutikken har en form for 30 dagers returrett elns? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...