Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til informasjon har Humac i Oslo City fått inn Touchen nå. Var der inne og testa den i dag. Utrolig hvor logisk det var å navigere den uten å ha vært i nærheten av det grensesnittet før. Annet som kan nevnes er at alt gikk smooooooooooooooth. Eneste minuset var at den lagga litt da den loada www.vg.no.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
wlan? er det som trådløs nett? Uten sikring da tenker jeg -_- :p?

Men men.. Finner vel det stortsett overalt egentlig xD

ja wi-fi, trådløst nett, men du kan få prob med å finne nett, i oslo er de fleste låst med WPA nøkkel, men du kan sitte på bugger king og surfe gratis...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Video

* H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Low-Complexity version of the H.264 Baseline Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; H.264 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Baseline Profile up to Level 3.0 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; MPEG-4 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på er :

Jeg har sett på nettet på denne Tour Guiden for iPod Touch http://www.apple.com/ipodtouch/guidedtour/

og det jeg har satt et spørsmål bak til de som har denne spilleren, Er den like smooth som det virker på den touren?

Altså, vinduer og slik popper opp fort og ingen slowdown?

Håper på svar :)

Endret av gamerman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...